Hop til indhold
Mr oral

Hestepigen PAS på

Recommended Posts

lucullusb skrev, 1 time siden:

Sidder hun fremdeles udenfor hendes lejlighed og mangler penge til en låsesmed? 

Præcis den samme hun brugte på mig. Sidder foran lejligheden og kan ikke komme ind så ja, selvsamme scam

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr oral skrev, for 7 timer siden:

så pas på jeres tegnebog, hun er dygtig

Jeg er såå ked af at sige det her. Men det er ikke hende der er dygtig..det er altså dig der er naiv.

Men hey, jeg har også li låst mig ude, sender du ikke li 1000kr til låsesmed, så lover jeg at finde verdens bedste fisse til dig som tak. Jeg sværger det er sandt.

 

 

 

Redigeret af ild i piben

Del dette indlæg


Link til indlæg

Profilen er blevet anmeldt til sugardaters og politiet. Derudover har jeg ringet til MobilePay så de får lukket hendes MobilePay box. Jeg opfordrer selvfølgelig jer andre til at gøre det samme, så vi kan få stoppet dem der tager røven på folk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og politiet gør selvfølgelig ingenting det er sikkert som amen i kirken, da de har andre prioriteter. Og det ved scammerne også at det er straffrit med mindre de gør det 50-60 gange MÅSKE der kan der så ske noget aktivt fra politiets side. 

Redigeret af JohnnyC

Del dette indlæg


Link til indlæg
JohnnyC skrev, for 10 timer siden:

Og politiet gør selvfølgelig ingenting det er sikkert som amen i kirken, da de har andre prioriteter. Og det ved scammerne også at det er straffrit med mindre de gør det 50-60 gange MÅSKE der kan der så ske noget aktivt fra politiets side. 

Politiet gør ingenting, da det er påstand imod påstand i retten. De kan bare sige det var en aftale om betaling for et eller andet som blev overført og så er den pot ude og vi og retten til grin

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sikkersex skrev, for 13 timer siden:

Politiet gør ingenting, da det er påstand imod påstand i retten. De kan bare sige det var en aftale om betaling for et eller andet som blev overført og så er den pot ude og vi og retten til grin

 

Ja de opgiver det på forhånd det er alt for mange ressourcer allokeret for deres vedkommende, og som du skriver så regner de også med at den er umulig at løfte i retten så at sige. Så det er en civilsag som nok er eneste reele mulighed, med mindre de scammer virkeligt mange så sker der engang imellem noget fra ordensmagten. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JohnnyC skrev, for 4 timer siden:

Ja de opgiver det på forhånd det er alt for mange ressourcer allokeret for deres vedkommende, og som du skriver så regner de også med at den er umulig at løfte i retten så at sige. Så det er en civilsag som nok er eneste reele mulighed, med mindre de scammer virkeligt mange så sker der engang imellem noget fra ordensmagten. 

ja , har haft en løber , fik nummerplade og navn og by igennem snap. Men blev ringet op af politiet som sagde de synes jeg skulle lade være med at blive ydmyget af to grinende piger i en retssal. Som f eks bare sagde det var betaling for en modtaget vare , f eks et møbel de havde været forbi mig med 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...