Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej,

Jeg har læst mange anmedelser herinde men kunne ikke rigtig finde svar til mit spørgsmål... jeg vil gerne høre hvem i kan anbefale for et først besøg uden aftale, i Kbh K eller nordpå hele vejen til Helsingør (gå afstand fra kystbanen) til en god pirring, og mulighed for FP, som sagt "drop in"? Jeg ved at mange vil helst ikke have det men håber at det kan lade sig gøre nogle steder.

Udseendet er ikke afgørende, bare gerne gode bryster og ikke for buttet :)

På forhand tak.

Skrevet

Der er generelt ret tomt langs Kystbanen. I Kbh. kan du fx besøge et af de to steder, som ligger lige i starten af Gl. Kongevej - prøv at søge efter anmeldelser derfra.

Hvis du bevæger dig ud ad en af S-togslinjerne, så er der mange flere muligheder i Herlev, Ballerup, Taastrup, Hvidovre osv.

Skrevet
  • Author
Bobby CPH skrev, for 43 minutter siden:

Der er generelt ret tomt langs Kystbanen. I Kbh. kan du fx besøge et af de to steder, som ligger lige i starten af Gl. Kongevej - prøv at søge efter anmeldelser derfra.

Hvis du bevæger dig ud ad en af S-togslinjerne, så er der mange flere muligheder i Herlev, Ballerup, Taastrup, Hvidovre osv.

Tak skal du have! Ja Hvidovre kunne også være en mulighed for afterwork drop-in.

Skrevet
kasperM skrev, for 20 minutter siden:

Super mange tak. Og det kan lade sig gøre at bare dukke op uden aftale?

Nej, du skal book tid, hvis du skal være sikker på de har tid.

Skrevet

Der er også et sted lige over fra Hvidovre station (B linie) 

Redigeret af Valbyguy

Skrevet
Valbyguy skrev, for 10 minutter siden:

Der er også et sted lige over fra Hvidovre station (B linie) 

Ja, men jeg har ikke kunnet finde annonce, så ved ikke om de er aktive lige nu? Eller på ferie?

Skrevet
kasperM skrev, for 3 timer siden:

Super mange tak. Og det kan lade sig gøre at bare dukke op uden aftale?

Ja - men så kan du ikke være sikker på, de har tid til dig. Du kan jo skrive en sms, mens du er på vej derud, og spørge, om de har tid til dig. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.