Hop til indhold
Bundstokken

Bælle- og knaldetur til Tyskland

Recommended Posts

Denne artikel er faktisk god læsning - den hverken glorificerer eller dæmoniserer:

http://www.b.dk/globalt/til-tyskland-for-at-baelle-og-knalde

Kira.

"Alene eller i grupper kommer danskerne, der udgør 80 procent af kunderne. De vil »saufen und ficken«, forklarer én af kvinderne – Kira – med en lille latter. Bælle og knalde. Kira siger, at hun er 19 år gammel, men hun har en naturlig autoritet, der får det til at virke som om, hun styrer butikken. ----- I Flensborg afviser Kira, at hendes sjæl er til salg. Kun kroppen og kun, når hun selv vil, siger hun. Hun sidder i g-streng og BH, og selv om det er køligt i rummet, afviser hun at tage noget over sig. Hun vil gerne fotograferes og gerne fortælle om, hvorfor hun begyndte med at have sex for penge: »Nysgerrighed«. Hun kommer fra øen Sild tæt på den danske vestkyst, fortæller hun. Tidligere i år bed tanken om prostitution sig fast i hovedet på hende. Hun tog forbi »klubben« og blev overrasket over, hvor »afslappede og venlige« alle var. Hun slog til og fortalte det åbent i omgangskredsen. Familien var i første omgang »chokeret«, men har accepteret det, siger hun."

Det er da dejligt at danske kunder generelt er vellidte  :-P :

" Han er svært tilfreds med sine danske kunder. Han har været i »rotlicht-branchen«, som han kalder den, i 11 år, og han konkluderer, at de danske mænd er noget nær ideelle bordelgæster. De drikker tæt, »giver den gas«, men opfører sig alligevel ordentligt. Hvor normale bordeller måske har en omsætning på 50 procent fra baren og 50 procent fra de prostituerede, så henter P-Club 60-70 procent af sin indtjening i baren, forklarer han. Her koster en cocktail 20 euro. Men på trods af alkoholindtaget har han ikke ballade med danskerne. De beskrives som afslappede, flyder hjemmevant i sofaerne og er ikke snobbede." 

"I den europæiske debat om prostitution har to positioner længe stået over for hinanden. Accept og praktisk regulering, som man har forsøgt i Tyskland, og forbud mod køb som i Sverige. Forbudspolitikken vinder i øjeblikket frem i lyset af det store antal unge østeuropæiske kvinder, der er kommet til Vesteuropa med EUs udvidelse. Frankrig følger trop, mens Belgien og Irland overvejer det. Sveriges statsminister, Fredrik Reinfeldt, har netop annonceret en 

yderligere stramning. Kunder, der køber sex, som, de ved, handler om menneskehandel, skal i fængsel, siger den svenske statsminister. Forbud var også på regeringens dagsorden i Danmark, men blev opgivet sidste år. Begge positioner er paradoksalt nok drevet frem af feminister og progressive politikere. Accepten tager udgangspunkt i kvindens ret til at bestemme over sin egen krop. Den forudsætter i sin logik, at kvinder er selvbestemmende. Forbudstilhængerne vil beskytte prostituerede mod mandlige overgreb. Det forudsætter i sin logik, at kvinderne tvinges."

"Stramningerne kommer ifølge Frank ikke til at ramme P-Club, fordi der hverken er flatrate-sex eller tvang. Ifølge ham er prostitution naturens orden. Mænd presses i vores samfund til at være monogame imod deres natur, mens mange kvinder har brug for bekræftelse, mener han. Win-win, altså. Gælder det så også Franks egne døtre, spørger jeg. Han kigger på mig. Det har han tænkt over. Hans ældste datter fylder 16 år, forklarer han. Så nævner han en række betingelser. Det skulle gå ordentligt til. Det skulle være hendes klare vilje. Det måtte ikke være i hans butik og ikke med nogen i hans omgangskreds. Under de betingelser, siger Frank, ville han acceptere, at hans datter blev prostitueret."

Det er en far efter mit hoved - vi skal som forældre respektere vores børns valg, hjælpe og støtte dem når de har valgt og elske dem for den person de er.

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek: 

http://www.b.dk/globalt/til-tyskland-for-at-baelle-og-knalde

Redigeret af Bundstokken

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jern,

jeg har fjernet dit indlæg, som med den udformning er et klart brud på ophavsretsloven.

Det ville kunne skaffe siteowner problemer på halsen.

Redigeret af Organizer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er faktisk en overraskende god artikel det der, og det billede de tegner af klubben i Flensborg, er meget lig med det jeg har også, dog har jeg aldrig handlet andet end sodavand/redbull i baren, da jeg altid køre hjem, og Kira virker rigtig sød de gange jeg har mødt hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jern,

jeg har fjernet dit indlæg, som med den udformning er et klart brud på ophavsretsloven.

Det ville kunne skaffe siteowner problemer på halsen.

OK - men behøvede du også fjerne mine kommentarer  :twisted:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Organizer

Dem så jeg ikke, trykkede bare trl+a og derefter på Del.

Beklager, men så må du skrive dem igen, du keder dig jo alligevel her i tågen, ikke? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

OK.

Et par ting undrer mig i artiklen.

1. at det er en mandelig indehaver? - om han så er den reele ejer/bestyrer eller bare en stråmand oplyses nok ikke uden videre.

2. at baren har o. 60% af omsætningen? - men jeg har da en enkelt gang oplevet et par danske fyre, der bestilte en hel flaske whiskey i baren - underligt sted at fulde sig med alle de lækre og smukke piger, man ikke behøver blinke ret meget med for at blive lokket med ovenpå :wink: . Men jeg har som regel kun besøgt stedet om eftermiddagen og tidlig aften - senere på aftenen og natten, går det måske vildere til. Havde ellers indtrykket af klippekortet blev indført for at skaffe mere omsætning i baren. Det vides heller ikke hvor stor en del af indtjeningen, pigerne selv omsætter i baren? - de køber ihvertfald en del cigaretter  :evil:

3. at pigerne skal betale 20 - 25% til stedet for værelserne? - Det må være svært at kontrollere fra baren om pigerne sælger 20 eller 30 min ovenpå, så mon ikke de istedet betaler en fast pris/dag? Evt. betaler de ikke for værelserne direkte, men mere for vask, rengøring, mad og drikkevarer, el, vand, varme mv. Men ihvertfald må de bidrage med omkring 30 - 40% af stedets omsætning direkte på en eller anden måde. Troede i min naivitet ellers ikke pigerne betalte noget til stederne, som derfor kun hentede indtægt på døren og fra baren.

4. hvis det er så god en forretning, kan det undre, at der ikke oprettes flere lignende steder lige syd for den danske grænse?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg undrede mig også over den med de 20 - 25 % til stedet for værelserne, men det er jo en lille klub og des mindre klub, måske des relativt større et bidrag fra pigerne?

Husker at Nille fortalte at pigerne blot betaler 48 euro entre i den ekstremt veldrevne klub Golden Time i NRW med mange piger og rigtig mange mænd - vel ca 20 % af nogle vagtafgifter på bordel i Danmark.

Det er jo en styrke i Tyskland at koncepter, drift og omkostningsstrukturer kan differentieres og mixes med konkurrencedygtige priser for sex til fordel for både køber og sælger.

Men de i artiklen omtalte flatrate klubber med sex adlibitum ned til for 79 euro udgør et vendepunkt i udviklingen i markedet, der er potentielt ødelæggende for en fortsættende politisk vilje til at bakke grundlæggende op bag den oprindelige tyske lovændring i 2002.

De klubber udgør den ammunition forbudsfløjen har gået og ventet på, og som de kan bruge til at hamre løs på både Bundestag i Berlin og Europa Parlamentet i Bruxelles.

I branchens egen interesse går en kerne af aktører store og små, der siden lovens indførsel har repræsenteret lovens mest positive effekter sammen om at gå til politikerne med et eget oplæg til en opfølgning på loven, og en lovning på egen loyale opbakning.

Forbudsfløjen lugter blod og kriminalisering, men det der behøves er en oprydning i branchen og etablering af et samarbejde mellem offentlige myndigheder og branchen om at gøre det.

Bortset fra det er det da godt at de danske gæster kan bære deres brandert, men jeg forstår ikke helt at det for pigerne kan være lige meget om mændene har drukket pænt meget eller ikke, men det gør det måske når bare mændene alligevel opfører sig pænt.

Jeg selv kan ikke drikke en genstand på bordel og så gennemføre det jeg er kommet for, men sådan er vi så forskellige :smile:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mht. flattrateklubberne, så har jeg på de 2 - 3 jeg har besøgt ikke oplevet at pigerne bliver tvunget til noget - snarere tværtimod :D  Jeg tør dog ikke sige om klubber med tvang findes i Tyskland, men så tvivler jeg på det er nogen, der offentligt reklameres med, medmindre altså det er nogle hvor pigerne frivilligt går med til det og det er en del af konceptet at pigerne skal ligge fastspændte og at det skal se ud som pigerne er tvungne - hvad ved jeg - der er sikkert kunder og piger til det hele.

Men det er helt sikkert at forbydes flattrateklubberne, så vil de genopstå, som hemmelige klubber, kun åbne for et indviet broderskab - og så vil et vist element af tvang og dårlig behandling af pigerne måske begynde at florere  :evil:

Mht. at kun 40 piger har ladet sig registrere som prostituerede, så er det nok de færreste der vil have det til at stå på deres CV, hvis de senere f.eks vil være lægesekretær, sagfører, læge, borgmester, mv.   

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Journalisten har begået en god artikel synes jeg. Han har forsøgt at få både modstandere og tilhængere - sågar udøvere - i tale.

Ok, han har så fundet den største skrige-furie i Tyskland til at repræsentere modstandersiden. Hun gør vist næsten mere skade end gavn for sin sag. Jeg hæfter mig ved følgende passage:

De frivillige prostituerede, der optræder i medierne, afskriver hun som lobbyister. Tyskland bør gøre som Sverige, der har succes med at forbyde køb af seksuelle ydelser, mener hun. Det får en svensk journalist til at tage ordet på pressemødet og for en god ordens skyld forklare, at det nok ikke er så enkelt. I Sverige har forbuddet jo ikke afskaffet prostitution, men måske gjort den mere usynlig. Den slags kan Alice Schwarzer tydeligvis ikke bruge til noget. Hun opfordrer journalisten til at være stolt af sit land.

At provokere så meget, at det får en svensk journalist (læs: flokdyr) til at stå op og protestere stik imod sit lands officielle holdning er noget af en præstation!.

Som nogen nævner kan man ikke bare konkludere at flat-rate steder har problemer, selvom konceptet ved første øjekast for udenforstående er uskønt. Mindre kønne piger sætter pris på den faste indtjening de får på en dagvagt i en flatrate i stedet for at skulle (ud)konkurrere(s) på FKK. Jeg husker et tysk dokumentarprogram, hvor de havde interviewet en rumænsk pige, som arbejde på King George i Berlin (99 eur flatrate). Hun var efter eget udsagn sammen med omkring 10 mænd på en vagt, og fik ofte at vide af bossen at nogen af de andre piger som var mere "dedikerede" kunne klare op til 20. Hun var ikke så glad for sit job, men hun var dog godt tilfreds med de 150 eur hun fik pr. vagt. Det er trods alt også en månedsløn for en ufaglært rumæner. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt overordnet mener jeg at der bør tages udgangspunkt i levestandarden og leveomkostningerne i det land hvor du vælger at arbejde, og ikke i forholdene samme derfra hvor du selv kommer.

Det er det der er gået helt galt i Tysklandd med Harz V reformen i kombination med åbne grænser og arbejdskraftens frie bevægelighed, og som har ført til timelønninger på 15 kr eller mindre, eller som med flattrate klubber med priser på ned til 79 euro all inclusive.

Hvis forudsætningen for løn og indkomster som ingen af et lands egne borgere kan leve af, beror på en uhæmmet tilførsel af et overskuds udbud af arbejdstagere fra forarmede lande, hvor sådanne indkomster kun kan udgøre et attraktivt alternativ til forholdene hjemme, så har vi i min optik overskredet en grænse for hvad et modtager land skal og kan acceptere.

Langt om længe har man nu med den nye koalitions regering i Tyskland taget det første skridt til et opgør med denne udvikling, iform af en national mindsteløn på 8,50 euro ca 63,50 dkk.

Jeg ser det som et naturligt næste skridt at man indenfor prostitution tager et opgør med koncepter, der bygger på en indkomst på 15 euro pr kunde en sexarbejder betjener i en flattrateklub.

Når det kun kan lade sig gøre ved massiv brug af rumænske og bulgarske piger, og aldrig ville kunne drives hovedsageligt med tyske piger der bor i, og skal kunne overleve i Tyskland, har man som jeg ser det politisk ret og pligt til at tilvejebringe sådanne rammebetingelser, at konceptet ikke underminerer den basis økonomiske forudsætning for at kunne leve et anstændigt liv enten som lønmodtager eller selvstændig i Tyskland.

Dette behøver ikke i første række at betyde et forbud mod flattrate som sådan, men kunne til en start og som et forsøg bero på mindste priser, eksempelvis 150 euro, og under massiv offentlig tilsyn.

Det vil sandsynligvis betyde såvel at discount flatrate klubber vil lukke, som at en del af den efterspørgsel der ligger til grund vil afskæres fra fremover at kunne købe sex/alternativt må betale en højere pris end nu hvis de kan.

Det vil også betyde at en stor del af sexarbejderne afskæres fra fremover at kunne ernære sig ved prostitution i Tyskland, og må tage hjem til de ringere alternativer hjemme.

Det er alt sammen i mine øjne et legitimt tysk forsvar af egne borgere og selvstændige erhversdrivendes interesser, der bør og skal komme i første række før hensynet til emmigrant arbejdere i alle sammenhænge, der er så desperate at de er villige til at gå langt under hvad enhver i forvejen nok så beskedent lønnet af et lands egne borgere får i løn.

Som jeg har skrevet før, før denne udvikling med discount i bunden af markedet var det allerede attraktivt at sælge sex på FKK klubber under effektiv stordrift, og det for tyske piger såvel som polske, tjekkiske og ungarske.

Ligeledes kunne tyske mænd med almindelige indtægter købe sex, som det er og var attraktivt for danske som alverdens mænd at besøge FKK i Tyskland - selv jeg med en beskeden løn efter danske forhold har kunnet gøre det.

Dette spor bør Tyskland søge tilbage på!

Jeg har det sådan hjemme at jeg ikke nærer nogen speciel veneration for den mindre købmand, eller den lokale bager og jeg har intet imod en forbrugerdrevet udvikling, hvor COOP eller Dansk Supermarked vinder mere og mere frem.

Blot har jeg den indstilling at varen uanset hvem der sælger den, må og skal koste mindst den pris der er under påvirkning af ordnede løn og arbejdsvilkår under dansk LO overenskomst.

Enhver der prøver at konkurrere herimod i kraft af uorganiseret underbetalt arbejdskraft i sin virksomhed, har i mine øjne ingen berettigelse på dansk jord, og bør boykottes af enhver dansk forbruger der selv nyder godt af egne ordnede løn og arbejdsvilkår.

Jævnfør anden tråd om den danske prostitutions branche, mener jeg dog at vi ikke her har at gøre med tilstande identiske med omstændigheder som her beskrevet.

Hvis udfordringen for danske piger er at mænd betaler 1300 kr for en time hos en udenlandsk pige i Danmark, hvor der er danske piger der vil have 2200 kr, har vi i mine øjne at gøre med en selvstændig problemstilling, der udgør en dysfunktionel tilstand uanset konkurrence fra udenlandske piger eller ikke - men nok om det her, herom kører der allerede en selvstændig tråd.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Rejse,

Fatter ikke alle dine fine fremmedord og indviklede sætninger, men:

Alternativet til flattrate-klubber i Tyskland og udenlandske piger i DK, der tilbyder sex til lidt lavere priser, er vel at mændene istedet sparer sammen til sexrejser til Thailand eller østeuropa - og det giver vel ikke mere arbejde til de danske piger eller dem på FKK-klubberne?

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Muligvis Jernsvin, men rent principielt og etisk er det også i mine øjne en helt anden situation hvis du som dansk rejser til Rumænien eller Thailand, og her betaler en pris for sex, der på en og samme tid er attraktiv for en rumænsk pige i Rumænien, eller en thailandsk pige i Thailand, som for dig selv, end hvis du betaler dem den samme sum i Danmark, der i en dansk kontekst på enhver måde vil udgøre underbetaling.

Jeg synes at det er fremragende at Føtex konkurrerer mod Kvickly, men jeg synes ikke at det er i orden som Claus Hjort Frederiksen åbenbart mener, at det er iorden at en af de 2 butikker betaler deres ansatte 40 kr i timen, mens den anden betaler sine ansatte 110+ kr i timen for det samme arbejde i den samm branche på dansk jord.

Levefod og leveomkostninger er ikke ens i alle lande, og vil man have noget billigere end hjemme må man naturligt rejse til lande hvor varen eller ydelsen er billigere end hjemme, det gør jeg selv - men skal jeg bruge en håndværker i egen lejlighed bliver det en dansk håndværker, det har jeg allerede betalt dyrere for og gør det til enhver tid gerne igen.

Når nu udlændige må komme til Danmark, det kan man mene om hvad man vil, men de skal have samme løn som vi andre under LO overenskomst, og skal ikke have lov til i kraft af deres antal i udbud at presse min løn ned på 40 kr i timen.

Vil jeg så have billigere sex end hjemme rejser jeg til Tyskland, og her ønsker jeg mig at de billigste priser forsvinder og færre piger kommer til at deles om de penge vi lægger i branchen dernede.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Muligvis Jernsvin, men rent principielt og etisk er det også i mine øjne en helt anden situation hvis du som dansk rejser til Rumænien eller Thailand, og her betaler en pris for sex, der på en og samme tid er attraktiv for en rumænsk pige i Rumænien, eller en thailandsk pige i Thailand, som for dig selv, end hvis du betaler dem den samme sum i Danmark, der i en dansk kontekst på enhver måde vil udgøre underbetaling.

Jeg synes at det er fremragende at Føtex konkurrerer mod Kvickly, men jeg synes ikke at det er i orden som Claus Hjort Frederiksen åbenbart mener, at det er iorden at en af de 2 butikker betaler deres ansatte 40 kr i timen, mens den anden betaler sine ansatte 110+ kr i timen for det samme arbejde i den samm branche på dansk jord.

Levefod og leveomkostninger er ikke ens i alle lande, og vil man have noget billigere end hjemme må man naturligt rejse til lande hvor varen eller ydelsen er billigere end hjemme, det gør jeg selv - men skal jeg bruge en håndværker i egen lejlighed bliver det en dansk håndværker, det har jeg allerede betalt dyrere for og gør det til enhver tid gerne igen.

Når nu udlændige må komme til Danmark, det kan man mene om hvad man vil, men de skal have samme løn som vi andre under LO overenskomst, og skal ikke have lov til i kraft af deres antal i udbud at presse min løn ned på 40 kr i timen.

Vil jeg så have billigere sex end hjemme rejser jeg til Tyskland, og her ønsker jeg mig at de billigste priser forsvinder og færre piger kommer til at deles om de penge vi lægger i branchen dernede.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Synes det er noget selvmodsigende vrøvl - du vil gerne betale en dansk håndværker ekstra i DK fordi han er dansker, men en glædespige vil du hellere købe i Tyskland, fordi hun er billigere dernede end i DK og så vil du alligevel ikke have hende, hvis hun er for billig  :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jernsvin - du forstår ikke argumentationen i sammenhæng, og gør du ikke det må du bare mene det du så gør - det er jo blot helt i sin orden:)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

nu skal det siges der arbejder Tyske piger på flatrate! Jeg har været sammen med Tyske piger både i Enger og osnabruck

FKK Acapulco arbejder der kun 1 tysk pige udaf formentlig 200 piger ( var hvad jeg fik forralt sidst jeg var der) så på FKK er det også udendlanske piger, der styrer showet :-)

150 euro om dagen er 20.000-25.000 kr i måneden. Hvis alternativet er rengøring til 10.000 kr i måneden er det så ikke attraktivt??

prøv du at tage ud og lave trappevask i 8 timer, når du så kommer hjem med ondt i skulderen, så skal du huske på der venter 8 timer igen i morgen og dagen efter igen. Ikke nogen dans på roser

Som Frej skriver og jeg har skrevet utallige gange, er flatrate piger dem der ikke har en kinamands chance på FKK

Du vælger jo selv de piger der er kø til.

Men de har altså en tilfredsstillende indtægt i en Tysk kontest

Del dette indlæg

Link til indlæg

Liderligfyr

Jeg kan bare konstatere at det er flatrate all inclusive til 79 euro der har udgjort den gnist der har tændt debatten i Tyskland om en lovgivning, der ellers har været ret bred enighed om er den rigtige siden 2002.

Som at man nu heller ikke længere accepterer lønninger på 15 kr i timen, men nu har indført en mindsteløn på 63,5 kr i timen.

Hvis du arbejder dagen sort i 2 fuldtidsjob, eller hvis du betjener mænd nok som flatrate pige kan du selvfølgelig tjene de indkomster du omtaler som rengøringsassistent eller som flatrate pige, men det gør det ikke af den grund rimeligt i en tysk kontekst selvom om du ved en stor arbejdsbyrde kan opnå de bruttoindtægter du omtaler.

Vi har ført andre debatter om danske pigers absurde egne omkostninger og absurde egne priser, vi er enige om at selv mærkbart lavere priser i kombination med et langt lavere omkostningsniveau stadig vil kunne udgøre et markant bedre alternativ til lavt lønnede job.

Men som jeg erindrer er vi også enige i at sex er en ydelse der godt må og bør koste pænt mere end en timeløn i Netto eller som rengøringsassistent - det er der så sandelig rum for i Danmark at sex til lavere bruttopriser stadig vil gøre.

Men er du og Jernsvin fuldstændig immune overfor en nyopstået kritisk debat i Tyskland, om en branche og en lovgivning der ellers har være relativ bred konsensus om , og en ret begrænset kritisk fokus på de år branchen har ekspanderet til hvor den befinder sig nu?

I den debat vil der ikke kun findes den her flere gange omtalte ekstreme hardcore feminist, men også forstandige skeptikere, som vi i min optik gør klogt i at komme i møde med en vilje til reform og tilpasning af eksisterende lov, uden at den mister sit grundlæggende sigte.

Hvis ikke overlader vi debat arenaen til at foregå mellem hvert sit ekstreme ydeligtgående pro eller anti forbudsfløj.

Gør vi det uden vilje til at indgå i en kompromis søgende modererende proces, men bare stædigt står fast på at der ingen ændringer skal til, risikerer vi i den yderste konsekvens at udgangen på en ny kritisk fokus på branchen bliver nye love om forbud og kriminalisering.

Og ærlig talt så er jeg af den mening at jeg som tysk skatteyder i et velfærds samfund hellere ville yde de piger en minimums ydelse, end at de skal henvises til flatrate klubber hvor prisen for vi mænd er 79 euro, hvor de kan klare sig når de bliver udkonkurreret på FKK Klubber.

Det er jeg også villig til som skatteyder for at ingen i Danmark skal arbejde for Claus Hjort Frederiksens 40 kr i timen.

Konsekvensen må gerne blive at de klubber lukker og de ikke tyske piger rejser hjem igen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

I Tyskland koster et alm. knald ca. 30-50 EUR. Flat rate kunne være OK hvis folk nøjes med 2-3 "omgange" der afsluttes med en udløsning.

Afbrudt af pauser hvor man rekreerer sig i baren.

Det der vælter læsset og slider på pigerne er at flat rate tiltrækker nogle, der bare bliver ved uden at komme. Og derved kræver "underholdning" i timevis

Og efter viagra, cialis o..l er blevet så billig, så er der er en stigende andel af den slags "zombier" der kan blive ved i timevis eller dagevis.

Som "alm." kunde bryder jeg mig heller ikke om den type, der okkuperer pigerne i lang tid ad gangen.

Desuden giver den slags dårlig omtale som det ses i den nævnte artikel, der omtaler kunder på "drugs" der bliver ved og ved.

Og dårlig omtale er normalt en forløber for forbud.

Det er fandme "uhyggeligt"...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

jeg besøger nu ikke steder til 79 euro. Det skulle ikke være besøget værd.

typisk ligger jeg 100-120 euro. der er desværre langt ned til 150 euro klubberne

RN du har aldrig kunnet svare mig på, hvad den knap så attraktive pige på FKK skal gøre!!!!! Hun tjener ingenting, sidder og keder sig. Du kunne jo ikke drømme om at tage hende med ovenpå....hvis hun ikke er 20-25 år og en modelkrop vil du jo ikke røre hende med en ildtang. Det tærer også hårdt på hendes selvtillid og se de smukke piger blive hevet i rummet om og om igen. Men det er du jo pisseligeglad med, for du vil kun have modellen. Dem med 5 kg for meget synes du jo er ulækre

Skal denne pige vælge at stoppe?? eller skal hun finde en anden løsning, hvor hun i hendes øjne tjener en ganske udmærket løn.

20.000-25.000 kr er absolut ikke en dårlig løn i Tyskland

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej Liderligfyr 20 - 25000 kr er ikke en dårlig løn i Tyskland, men hvis vi er enige om at sex bør udgøre en pænt højere udgift end tilsvarende timelønnen i et lavtlønsjob, så er 15 euro pr knald for lidt i indtægt, også selvom det er på 15 - 20 minutters basis, men fordrer at du betjener 10 - 20 mænd på hver vagt.

Du har ganskre ret i dine betragtninger om mine præferencer, hvorfor jeg også enten besøger FKK eller det oprindelige flatrate koncept Pauschal Club i NRW for 150 euro.

Hvis man indfører mindste priser på sex og et særligt offentligt tilsyn med flatrate, eventuelt kun i en overgangs periode får dit pige eksempel næppe valget mellem at stoppe eller ikke, for så kommer hun formentlig til at stoppe fordi dem der besøgte hende fordi de ikke har råd til andre kommer til at undvære købesex, og dem der har råd til dyrere piger, men bare gerne vil have sex billigst muligt kommer enten til betale mere for sex, eller hvis de er for nærige må de klare sig med højre hånd.

Nogle har det synspunkt at der er jobs til alle bare lønnen er lav nok, og det er bedre end at skatteyderne skal betale bare minimale overførsler ud fra en erkendelse af at der er en nedre grænse for hvor lidt du kan leve for i et nordeuropæisk land, hvor det er middel - øvre middelklasse, deres inkomster der sætter niveauet for hvilken indkomst der mindst skal til for at du ikke skal udgøre et proletariat som resten af samfundet lukrerer på.

Dette synspunkt deler jeg ikke, og betyder en reformeret flatrate branche med eksempelvis 150 euro som mindste pris, at nogle tyske piger må gå fra selvforsørgelse til offentlig forsørgelse er det i mine øjne helt i sin orden.

Hvis det så også betyder et reduceret udbud af købesex fordi et segment af rumænske og bulgarske piger rejser hjem, sådan at færre piger kan dele den samme kage i prislejer der hæves i bunden, finder jeg det ud fra en samfunds betragtning både rimeligt og ønskeligt.

Der har været østpiger i branchen siden 2002, hvilket også i netop denne branche hvor mænds præferencer er så forskellige har været udmærket, og de har været med til at udvikle en for Tyskland som nation lukrativ sexturisme.

Men alt med måde, og når piger fra Polen, Tjekkiet og Ungarn presses og fortrænges af en sand syndflod af piger fra Rumænien/Bulgarien, hvor der tidligere i en tysk FKK koncept sammenhæng til deres priser bestod en efterspørgsel der kunne bære det, så har vi efter min mening overskredet en udvikling hvor der politisk bør tages affære.

Nu er jeg ikke her fortaler for at man bare kan gå på offentlig forsørgelse hvis man ikke kan få et lavtlønnet job, men alternativet må ikke blive at du rent faktisk arbejder som fattig.

Det er i orden at presse med reformer, pisk og gulerod, samt lave ydelser som passiv modtager på offentlig forsørgelse, men hverken prostitution eller andre brancher skal underbyde og ødelægge et arbejdsmarked hvor mennesker i job tjener beskedne men anstændige indkomster ved egen indsats.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

jeg er kangt hen af vejen enig i dine betragtninger. Altså problemstillingen i overudbud af arbejdskraft pga de åbne grænser

Der hvor vi ikke kan blive enige. Er om vi skal fratage en piges ret til at have et 15-20 minutters knald til 15 euro hvis hun hellere vil det end 1,5-2 timers rengøring ( lønnen efter indførelse af mindstelønnen i TySkland)

dog skulle det nok forbydes med de 80 euro, for der må indtægten trods alt blive for lav

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så er du trods alt bevægelig Liderligfyr - det er godt :)

Så mangler vi bare at fløjene i den tyske debat viser vilje til mødes et eller andet sted på vejen, og ikke forbliver ude i hvert sit ringhjørne.

Det ville da være frygtelig trist, hvis hverken du eller jeg en dag ikke længere kan købe sex lovligt i Tyskland.

Så er det da trods alt bedre hvis vi må betaler mere for mindre sex end vi behøver i dag, hvis det betyder en mere fair konkurrence mellem bordeller og rimeligere vilkår, særligt for Tysklands egne sexarbejdere, men også dem der så kommer udefra og tjener det samme på lige vilkår, men gerne sådan at der ikke længere er alt for mange af dem til at dele for lille en kage.

Ja det lyder utroligt med 110 milliarder kr i årlig omsætning, men prøv at dele 400000 sexarbejdere op i det beløb - det kunne være at det antal udgør en del af udfordringen til en oprydning.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...