Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde mødt Josie for år tilbage i Aarhus og fik en af de allerbedste oplevelser nogensinde hos en glædespige. Denne oplevelse blev til en del oplevelser, indtil hun for os jyder desvære flyttede til København. Men mit bekendtskab startede egentlig på den måde jeg søgte betalings kvinder på en international side ;-) Her stødte jeg så på en smuk kvinde der hed Josie og som dælme boede i Aarhus. Wauuu tænkte jeg hun tilbød både det blide og det mere avancerede og jeg tænder vildt på deepthroatgagging/facefuck, så jeg tænkte hvorfor ikke. Jeg kontaktede Josie på sms og fik hurtigt lavet en aftale. På vej til det nordlige Aarhus tænkte jeg, fuck, hvor har jeg mødt mange kvinder der siger de er til deepthroatgagging til det sidste og så når det kom til stykket, stoppede de når det først blev rigtig sjovt, men det blev det ikke den her gang. Jeg fandt opgangen, gik ind (ingen dørtelefon) Fandt lejligheden og ringede på. Jeg hørte trin i lejligheden og den smukkeste mørke kvinde åbnede døren Wow! Hendes smil kunne have sendt mig til tælling, men det blev endnu bedre. Vi afregnede for den halve time jeg havde bestilt og i følge aftalen styrede jeg legen. Jeg afklædte hende langsomt og kyssede hende blidt på halsen (Hun kysser ikke). Jeg lod mine hænder gå på opdagelse medens tøjet blev pillet af og inden længe stod denne smukke mørke kvinde nøgen foran mig. Jeg beordrede hende på knæ og at hun skulle åbne sin mund. Jeg pressede min hårde pik helt i bund i halsen på hende og holdt hendes hoved fast. Jeg holdt den stillle et stykke tid og begyndte så, at mundkneppe hende. Hun hostede og gylpede det bedste hun havde lært, men fortsatte udfortrødent at tage imod. Efter et stykke tid lagde jeg mig op i sengen og beordrede hende til at lægge sige mellem mine ben, hvilke hun straks gjorde. Jeg bad hende om, at deepthroate mig og inden jeg havde talt til to var min pik dybt i hendes hals. Efter et stykke tid låste jeg hendes hoved fast med min ben og medens hendes opkast løb ned af mine noser, skød jeg min sperm dybt i halsen på hende. efterfølgende fik jeg et bad, en cola og en masser af hyggelig snak og det gav så flere oplevelser sammen i Aarhus. Så i sidst uge bestemte jeg mig for at nu ville jeg sgu se Josie igen efter et langt år. Jeg skrev med hende og vi fandt en dag. Jeg skrev til hende da jeg var på mit hotel og som aftalt dukkede Josie op kl 21. Vi havde igen aftalt en lidt avanceret leg. Da hun kom ind gik vi igang med det samme, da jeg havde afregnet for en time og det er vel den bedste time jeg nogensinde har haft med en glædespige :-) Aftalen var, at jeg tog mig for retterne og vi havde aftalt et stopord. Det blev ikke nødvendig, men jeg fik brugt mine piske og hænder i den time vi lege og alle hendes tre huller stod tilrådighed. Hun nød virkelig at blive taget og brugt og ikke mindst kunne man se smilet i hendes øjne, når man kom enten i hendes hals eller sprøjtede ud over hende. Vil lige sige sex er med kondom og oral er uden, men satme længe siden jeg er kommet tre gange på en time ;-) Jeg er sikker på det bliver Josie igen og 2800 kr. for en tur i himlen, er helt på din plads. Hold øje med hende her og pas godt på hende, hun er guld

https://annoncelight.dk/showad/306914

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil det sige dit andet besøg var på et hotel i kbh? Din anmeldelse er under kbh/sjælland, men du snakker kun om århus.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kiillii skrev, den 2.7.2023 at 23:54:

Vil det sige dit andet besøg var på et hotel i kbh? Din anmeldelse er under kbh/sjælland, men du snakker kun om århus.

Ja tilsyneladende, men prøv at læse fra starten af igen, stille og roligt....

 

FrækMøstjylland skrev, den 2.7.2023 at 23:35:

Denne oplevelse blev til en del oplevelser, indtil hun for os jyder desvære flyttede til København.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kiillii skrev, den 2.7.2023 at 23:54:

Vil det sige dit andet besøg var på et hotel i kbh? Din anmeldelse er under kbh/sjælland, men du snakker kun om århus.

Jep mit andet besøg var i København og jeg skal der til igen på tirsdag (Bruce Springsteen) og så skal den smukke tøs have endnu et besøg ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kiillii skrev, den 2.7.2023 at 23:54:

Vil det sige dit andet besøg var på et hotel i kbh? Din anmeldelse er under kbh/sjælland, men du snakker kun om århus.

Yes det var i København mit andet besøg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kiillii skrev, den 2.7.2023 at 23:54:

Vil det sige dit andet besøg var på et hotel i kbh? Din anmeldelse er under kbh/sjælland, men du snakker kun om århus.

Korekt jeg skriver en delog det i Aarhus er gjorde jeg startede bile og kørte hele vejen til kbh for endnu en oplevelse.Den sidste del handler om da jeg mødte hende i kbh. Tak for spørgsmålet og jeg håber jeg har forklaret mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der andre, der har prøvet en lignende oplevelse som anmelder? Jeg er ret interesseret i at prøve sådan en deep throat/facefuck oplevelse, men jeg er splittet, om June eller Josie er den bedste kandidat?.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kalxzx skrev, for 14 timer siden:

Er der andre, der har prøvet en lignende oplevelse som anmelder? Jeg er ret interesseret i at prøve sådan en deep throat/facefuck oplevelse, men jeg er splittet, om June eller Josie er den bedste kandidat?.. :)

Hejsa Kalxzx Jeg har aldrig prøvet June, men jeg ved Josie ikke bare er til deppethroatgagging, men i den grad også er til facefucking uden klyn eller måske net op med klynk, men det er bare en opfordring til at forsætte ;-) For mig er der også en forskel på i midten af tyverne eller i midten af 40 erne;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej - og tak for dit svar! I så fald lyder hun jo helt perfekt - det ville være vildt at prøve :lol: Og du havde dog en fornemmelse af, hun var med hele vejen? 
Det undrer mig bare, der ikke er flere, der har besøgt hende - hun lyder jo skøn :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...