Hop til indhold

Amway i Næstved - gad ikke vente 10m foran døren..

Featured Replies

Skrevet

Havde booket tid hos denne nymfe flere timer i forvejen, ankommer sharp og modtager en sms minutter efter jeg har ringet på døren…kommer du?

svarede, at jeg stod foran døren og havde ringet på…hvorpå jeg blev bedt vente 5 minutter mere

min tålmodighed foran en dør, som nok alle naboer kender trafikken ind og ud af, var ikke til yderligere venten… Måske jeg er sippet, men valgte at gå!

https://annoncelight.dk/showad/374125

Skrevet

Ikke sippet, det er helt okay at gå når du har booket flere timer i forvejen.

10 min er også lige i overkanten, der er vel en gensidig respekt.

Skrevet

Virkligt dårligt Boob job.  Det kan de bare ikke finde ud af i Thailand 

Skrevet
Klipklap skrev, for 16 minutter siden:

Virkligt dårligt Boob job.  Det kan de bare ikke finde ud af i Thailand 

Det handler nok mere, om at hun har valgt en forkert størrelse ifh. Hendes krop.

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 4 timer siden:

Det handler nok mere, om at hun har valgt en forkert størrelse ifh. Hendes krop.

Har du set på billede nr 2 ?   De indlægger forkert form som ser meget mystisk ud.  Jeg har set det på flere.   Lagt forkert 

Skrevet
Klipklap skrev, for 42 minutter siden:

Har du set på billede nr 2 ?   De indlægger forkert form som ser meget mystisk ud.  Jeg har set det på flere.   Lagt forkert 

Jep, og du har ret, har set det hos op til flere. 

Skrevet
SkipperSkrå skrev, den 2.7.2023 at 15:50:

hvorpå jeg blev bedt vente 5 minutter mere

min tålmodighed foran en dør, som nok alle naboer kender trafikken ind og ud af, var ikke til yderligere venten… Måske jeg er sippet, men valgte at gå!

Jeg havde sat mig ud i bilen, eller gået en lille tur, og givet hende ca 20 min. :) 

Skrevet
sweetstone skrev, for 4 timer siden:

Jeg havde sat mig ud i bilen, eller gået en lille tur, og givet hende ca 20 min. :) 

Enig... 

Er der nogen der kan byde ind med hvordan hun er og hvordan billeder ellers passer?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.