Hop til indhold
tantra-nyderen

hjælp til valg af taletidskort

Recommended Posts

Men det er ikke sværere end at folk skriver til deres teleselskab at de har fået et opkald selv om de har ukendt nummer (Det ikke bliver vist) så er jeg sikker på at teleselskabet også tager det MEGET seriøs og nok skal undersøge det, det håber jeg alle vil gøre så vi kan få fyret dem der ikke tager deres ansvar seriøs.

Jeg har aldrig haft hemmeligt nummer , så jeg ved ikke lige hvordan og hvorledes :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Organizer

Tast #31# foran nummeret, så vises det ikke hos modtageren, og i fleste telefoner kan du også indstille den til ikke at vise nummer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror ikke at '100 % anonymitet' eksisterer - heldigvis! :wink: Så du skal bare finde et niveau det passer dig. Selv valgte jeg at købe et TDC taletidskort til min gamle telefon, men har efterfølgende optanket på nettet med mit dankort. Jeg er ikke så bekymret for hvad TDC eller evt politiet kan finde ud af gennem TDC med en dommerkendelse. Vigtigst for mig er, at jeg har et særligt nummer til hobbyen, så legekammerater ikke via Google kan give mit fulde navn og adresse - eller ringe til mig i arbejdstiden.

 

Præcis! Jeg bruger udelukkende email til at lave aftaler. Det er "op ad bakke" (som man siger), men på den måde er jeg sikker på at jeg ikke bliver kontaktet af legekammeraterne ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Præcis! Jeg bruger udelukkende email til at lave aftaler. Det er "op ad bakke" (som man siger), men på den måde er jeg sikker på at jeg ikke bliver kontaktet af legekammeraterne ;)

undskyld min uvidenhed men kan en mail ikke spores

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har heller aldrig haft hemmelig nr. der er vel ikke noget og skjule, hvis man har rent mel i posen,

så hvorfor alle de krumspring, ok skal siges er også single, så jeg ikke får en over nakken....

 

Godt Nytår,

Del dette indlæg


Link til indlæg

undskyld min uvidenhed men kan en mail ikke spores

Korrekt - emails er langt fra nogen sikkerhed for anonymitet - de fleste vil bliver overraskede over, hvad der ligger gemt af informationer der, hvis man begynder med tættekammen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Skjold når du siger du aldrig har haft hemmeligt nummer og at du intet har at skjule.

Jeg har engang haft indbrud hvor tyvene forsvandt med alt af værdi.

Jeg fik senere at vide at mine naboer havde fået mystiske opkald om dagen hvor røret blev lagt på når de svarede.

Jeg gik på arbejde om dagen og det fortalte deres opkald for hos mig var der ingen til og tage telefonen.

Efter den tid har jeg altid haft hemmeligt nummer

the rider

 

undskyld afsporingen af tråden, syntes bare jeg ville sige man ikke behøver og have noget at skjule for at have hemmeligt nummer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bruger http://www.colourmobile.dk/ , som ikke kræver registrering på nettet, men kan købes for kontanter på tanken, ligesom taletid, der koster 50kr for den mindste pakke, der kun holder en uge.

Har også en dedikeret telefon til formålet, men burde nok købe en jomfruelig til formålet.

 

 

Jeg købte telefon og taletid her i ferien, men selv om det hele var "timet og tilrettelagt" var det lige ved at gå galt....

Jeg havde kontanter på mig, men da jeg skulle købe taletidskortet så var jeg alligevel ved at bruge dankortet :D

Men nåede ikke at taste kode, og sagde så at jeg gerne ville betale kontant.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...