Hop til indhold
MEN

GP og kunden kender hinanden privat.

Recommended Posts

JenniferRomantica skrev, den 18.7.2023 at 12:11:

Nej det har de ikke:P.. 

Nååå okey.... Troede liiiige at jeg kunne bruge FB til andet end motorcykler og tatoveringer :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det tætteste var en studiekammerat til en tidligere bolleven, men vi havde ikke mødtes før i virkeligheden.

Det påvirkede ikke mødet på nogen måde, men jeg har da tænkt tanken om hvordan jeg ville reagere hvis vi pludselig står til samme fest en dag. Den tid den skade som man siger!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har aldrig mødt en gp jeg kender.men en anden sjov historie .jeg mødes med en gp i 90ern .mange gange.var min faste gp dengang. Og så lige pludselig siger hun efter et besøge du har sørme været liderlig her på det sidste. Du var her jo også i går. Det viser sig så . Jeg har en enægget tvillingebror. Og han frekventere åbenbart også det samme gp. Uden jeg ved det. Så da jeg viste hende et billede af ham. Måtte hun lige ned og sidde og sunde sig. Det fik vi os et godt grin ud af :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
kad skrev, for 47 minutter siden:

Har aldrig mødt en gp jeg kender.men en anden sjov historie .jeg mødes med en gp i 90ern .mange gange.var min faste gp dengang. Og så lige pludselig siger hun efter et besøge du har sørme været liderlig her på det sidste. Du var her jo også i går. Det viser sig så . Jeg har en enægget tvillingebror. Og han frekventere åbenbart også det samme gp. Uden jeg ved det. Så da jeg viste hende et billede af ham. Måtte hun lige ned og sidde og sunde sig. Det fik vi os et godt grin ud af :)

Som brødre vi deler :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
kad skrev, for 3 timer siden:

Har du så haft snakken med din bror eller holder du det for dig selv?

Del dette indlæg

Link til indlæg
MEN skrev, for 2 timer siden:

Har du så haft snakken med din bror eller holder du det for dig selv?

Nej .har holdt det for mig selv. Men er da glad for at han har den samme gode smag for kvinder som jeg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
kad skrev, for 22 timer siden:

"Hulbro" får en helt anden betydning nu :D.

/Francois

Del dette indlæg

Link til indlæg
kad skrev, den 13.8.2023 at 18:32:

Nej .har holdt det for mig selv. Men er da glad for at han har den samme gode smag for kvinder som jeg. 

Samme smag for kvinder og gør åbenbart også arbejdet på samme måde siden hun ikke lagde mærke til forskellen. 
Jeg havde sku ikke kunne holde det for mig selv jeg havde helt sikkert delt det med min bror. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...