AlfaN 2235 Skrevet 1. Juli, 2023 Jeg syntes igen og igen man oplever brugere med indlæg som “følger med”, eller lign. Hvis man har læst nedenstående FAQ her på siden, ville man kunne læse nedenstående: Hvordan kan jeg følge en tråd, således at jeg får en notifikation når der skrives svar i tråden? Du kan klikke på "Følg dette", foroven i højre side. På den måde får trådstarter og andre deltagere i tråden, ikke en notifikation om at der er svar på deres indlæg, for så at se det bare var en anden bruger som skrev "følger med" ell. lign. Er man på via en iPhone fx, findes knappen nede under emnet. FAQ 6 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 907 Skrevet 1. Juli, 2023 Jeg ville bare ønske at jeg kunne vælge at få en notifikation på EG i stedet for en mail, når jeg følger et indlæg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 1. Juli, 2023 (edited) Eventyrmanden skrev, for 3 minutter siden: Jeg ville bare ønske at jeg kunne vælge at få en notifikation på EG i stedet for en mail, når jeg følger et indlæg. Jeg får kun en notifikation, så kan du sagtens. Du skal bare ind og ændre dine notifikationsindstillinger. Redigeret 1. Juli, 2023 af AlfaN 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DetStærkeKøn Skrevet 1. Juli, 2023 Fint initiativ - tænker at det nogengange, også blot kan være en tilkendegivelse af interesse i pågældende tråd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AgentLeman 823 Skrevet 1. Juli, 2023 (edited) nu er der andre årsager til at skrivr at man følger med .. jeg gør det for at placere tråden op i trådlisten så der kommer flere visninger . for at vise , at der er efterspørgsel og forhåbentlig sætte gang i tråden jrg har intet i mod den slags kommentare selv på mine egne tråde da jeg ser at folk er interesserede Redigeret 1. Juli, 2023 af AgentLeman 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 907 Skrevet 1. Juli, 2023 AlfaN skrev, for 3 minutter siden: Jeg får kun en notifikation, så kan du sagtens. Du skal bare ind og ændre dine notifikationsindstillinger. Fandt det, tak. Måske det burde være standard indstillingen, for tvivler på de fleste ønsker at blive bombarderet med mails fra EG, men måske jeg tager fejl. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 1. Juli, 2023 (edited) DetStærkeKøn skrev, for 49 minutter siden: Fint initiativ - tænker at det nogengange, også blot kan være en tilkendegivelse af interesse i pågældende tråd Når du via notifikationsindstillingerne vælger at følge en tråd, kan du angive at du gerne vil have at andre kan se at du følger tråden! - så ingen grund til at skrive i tråden at du følger tråden, da dette er uhensigtsmæssigt og total dårlig stil! - burde efter min mening straks medføre udelukkelse fra at følge tråden Redigeret 1. Juli, 2023 af Jernsvinet 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DetStærkeKøn Skrevet 1. Juli, 2023 Jernsvinet skrev, for 2 minutter siden: da dette er uhensigtsmæssigt og total dårlig stil! Okay. Synes jeg er en lidt voldsom tolkning. Men fair nok - plads til forskelligheder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 2. Juli, 2023 DetStærkeKøn skrev, for 6 timer siden: Okay. Synes jeg er en lidt voldsom tolkning. Men fair nok - plads til forskelligheder. Jeg syntes også det er ekstrem dårlig stil og voldsomt irriterende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DetStærkeKøn Skrevet 2. Juli, 2023 AlfaN skrev, for 1 minut siden: Jeg syntes også det er ekstrem dårlig stil og voldsomt irriterende. Okay Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg