Hop til indhold

Oplevelser ved alm. massage - generel tråd

Featured Replies

Skrevet

Jeg har først lige opdaget denne tråd i dag -men jeg vil da gerne bidrage med mine erfaringer... Har været ved en del hvor de skriver ingen erotik osv. og de siger inden jeg får smidt tøjet at underdrengene skal jeg beholle på... nogen steder er det ikke en hændring for en god og grundig massage;-) andre er så sexforskrækket??? at de stopper midt på lårne og lænden -og virker nærmest panisk når de nærmer sig træls! når man vil have fuld bodymassage/har problemer ved hofter,lår, baller og lænd! Jeg forstår god "nej" og kan godt modtage grundig massage -uden at tænke sexmuligheder... når massøren finder ud af det er de somregl mere afslappet, og efter flere gange giver de fuld body uden problemer...

Jeg kom engang til en fysiomassør med en hofte der klikkede og var spændt i lysken/inderlår -hun bad mig tag underbukserne af -og gav mig et klæde over -hun fortalte mig -at hun var glad for jeg ikke havde noget i mod det -så hun rigtig kunne komme til med olien... -hun æltede godtnok så pludselig mine nosser -hun sagde "undskyld" men der var det for sent -jeg fik jern på -hun forsøgte at lade som ingen ting, og arbejde videre -men hun var mærket -da massagen var overstået -Sagde hun "vi ses om en uge?" og ja jeg kom igen som hun anbefalet -hun smilte rigtig meget da hun så mig komme ind af døren ugen efter -spurgte om det havde været beder efter sidste massage -hvilket jeg tilkendegav at det var;-) hun gik i gang igen 2 timers fuldbody massage (hver gang) så der var god tid til mine skavanker rundt omkring... (jeg havde godtnok tænkt på sidst, og hvad det skete -tænkte nok et tilfældigt uheld) jeg var helt afslappet og rolig -men hun fandt hurtig "brændpunkterne" der var ømme -og igen kom hun meget tæt på -dog uden helt at ramme (som sidst) men lillemand var ligeglad han blev nærmest smertestiv -og hun jublede nærmest da det skete -og kunne slet ikke modstå -at røre og tag om ham... -hun var kobberrød i hoved -og sagde så "Nejhov undskyld -jeg ved vist ikke hvad jeg laver..." -jeg sagde "men det virker godnok!" og grinede -hun blev meget forlegen -og vi måtte stoppe -jeg skulle bare gå -hun ville ikke havde betaling. Jamen jeg synes jo hun gjorde det super godt, og ville gerne have mere -men det kunne hun desværre ikke være med til. Jeg havde de bedste intentioner -og ville ikke opfører mig dårligt overfor hende -hun styrrede showet fra start til slut... Samtidigt vil jeg da helle ikke undskylde fordi jeg er en mand -og min krop reagere/virker.    

Skrevet
Bødlen skrev, den 6.7.2023 at 13:37:

Nogle jeg kender får faktisk spørgsmål om svensk massage, og lige når de er færdige med uddannelsen ved de ikke hvad svensk massage er :D for nogle af dem er det vildsomt grænseoverskridende at “fede svedige Hansen” vil onaneres når han har øm skulder

Svensk massage er faktisk helt almindelig massage. 

https://www.google.dk/m?q=svensk+massage&client=ms-opera-mobile&channel=new&espv=1

/North

Skrevet
Liv skrev, den 6.7.2023 at 13:05:

Hvis massøren ønsker ingen underbukser skal hun nok sige det. Du kan også spørge, hvad hun foretrækker. Det er et rigtig fint hensyn, at tage til massøren at beholde dem på. Du drømmer ikke om, hvor mange trælse oplevelser og kommentarer mange kvindelige massører udsættes for, så en mand uden underbukser kan virke utryghedsskabende.

Når du sælger en gang massage, beder du så kunden om at beholde underbukserne på? 

Skrevet
Milner skrev, for 18 minutter siden:

Når du sælger en gang massage, beder du så kunden om at beholde underbukserne på? 

Hos Liv er der afslutning med i prisen, det foregår uden underbukser. Tråden handler om, hvordan man gør hos en almindelig massør….

Redigeret af Liv

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.