Hop til indhold
Rejsenetværk

æ ø å og pm

Recommended Posts

Organizer skrev i et af mine indlæg:

 

Jeg prøvede at skrive følgende til dig via PM, men nok p.g.a. dit "æ" i navnet kan jeg ikke PM'e dig, derfor skriver jeg i dit indlæg.

Der sker et eller andet på sitet, så nogle indlæg kommer dobbelt.

Så snart jeg bliver opmærksom på det, sletter jeg det overflødige, så du behøver ikke at slette selv :) 

 

Spørgsmålet er nu om jeg kan opleve at nogle ikke kan skrive til eller svare mig pm?

 

Oplever at skrive til anden bruger uden at få svar, uden at jeg ser ud til at blive blokeret, og det er også ok, men det er da kedeligt hvis de ikke svarer fordi de ikke kan svare?

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Organizer skrev i et af mine indlæg:

 

Jeg prøvede at skrive følgende til dig via PM, men nok p.g.a. dit "æ" i navnet kan jeg ikke PM'e dig, derfor skriver jeg i dit indlæg.

Der sker et eller andet på sitet, så nogle indlæg kommer dobbelt.

Så snart jeg bliver opmærksom på det, sletter jeg det overflødige, så du behøver ikke at slette selv :) 

 

Spørgsmålet er nu om jeg kan opleve at nogle ikke kan skrive til eller svare mig pm?

 

Oplever at skrive til anden bruger uden at få svar, uden at jeg ser ud til at blive blokeret, og det er også ok, men det er da kedeligt hvis de ikke svarer fordi de ikke kan svare?

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Hej Rejse,

 

Problemet er allerede tidligere blevet adresseret på dette board jvfr. dette link: '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>  men foreløbig uden reaktion/kommenarer fra admin om en løsning, hvis der er nogen anden end at ændre handle. :oops:

 

Mvh

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Rejse,

 

Problemet er allerede tidligere blevet adresseret på dette board jvfr. dette link: '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>  men foreløbig uden reaktion/kommenarer fra admin om en løsning, hvis der er nogen anden end at ændre handle. :oops:

 

Mvh

smo

 

Rejse, lige som Organizer prøvede jeg også forgæves på et tidspunkt at sende dig en PM, men modtog en misvisende fejlmeddelelse...

Andre handles uden æ,ø,å i har jeg ingen problemer haft med at sende PM til.

Forhåbentlig løser Admin problemet inden længe - ellers må du midlertidigt få dig et alternativt handle, hvortil folk kan sende PM'ere.

 

Vh./TH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Rejsenetværk hvad at prøver at lade dig omdøbe til eks Rejsenetvaerk måske løse det med dem pm?. Så du igen kan sende og modtager pm?

 

Hilsen Kronehjorten

 

 

 

Redigeret af kronehjorten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Rejsenetværk hvad at prøver at lade dig omdøbe til eks Rejsenetvaerk måske løse det med dem pm?. Så du igen sende og modtager pm?

 

Hilsen Kronehjorten

 

Ellers bare Rejse  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så skulle fejlen der betød at man ikke kunne sende PMs til brugere med æøå i deres brugernavn gerne være fixet. De samme brugere kan nu også logge ind med deres brugernavn, i stedet for at bruge deres e-mail.

 

Der er stadig fejl når man søger efter et medlem, hvor brugernavnet indeholder æøå. Den fejl arbejder jeg på at få fixet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan stadig ikke logge på med brugernavn.

 

Så skulle fejlen der betød at man ikke kunne sende PMs til brugere med æøå i deres brugernavn gerne være fixet. De samme brugere kan nu også logge ind med deres brugernavn, i stedet for at bruge deres e-mail.

 

Der er stadig fejl når man søger efter et medlem, hvor brugernavnet indeholder æøå. Den fejl arbejder jeg på at få fixet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...