hmmmm 13 Skrevet 29. Juni, 2023 Jeg synes jeg ser flere annoncer hvor manden ser på. Jeg er lidt fristet men er sgu bange for ikke at gennemføre agten. Hvad er jeres erfaring med det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 29. Juni, 2023 hmmmm skrev, for 17 minutter siden: Jeg synes jeg ser flere annoncer hvor manden ser på. Jeg er lidt fristet men er sgu bange for ikke at gennemføre agten. Hvad er jeres erfaring med det. Ville jeg være for genert til. Men har prøvet nogen gange, at manden sad i andet rum med åbne døre, det var mega frækt. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wolves 13 Skrevet 29. Juni, 2023 hmmmm skrev, for 27 minutter siden: Jeg synes jeg ser flere annoncer hvor manden ser på. Jeg er lidt fristet men er sgu bange for ikke at gennemføre agten. Hvad er jeres erfaring med det. Har gode erfaringer med det. Synes det er mega Fraekt....... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1083 Skrevet 29. Juni, 2023 hmmmm skrev, for 30 minutter siden: Jeg synes jeg ser flere annoncer hvor manden ser på. Jeg er lidt fristet men er sgu bange for ikke at gennemføre agten. Hvad er jeres erfaring med det. Har prøvet begge roller en del gange, og du er ikke den eneste med den følelse. Bare slap af, eller prøv på det, smil og latter kan gøre meget for at lette stemningen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 682 Skrevet 29. Juni, 2023 Hvor ser du de annoncer? Link?? Jeg har gjort det nogle gange også hvor vi delte pigen Tag det roligt - det lille hoved overtager hurtigt styringen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hmmmm 13 Skrevet 29. Juni, 2023 anmelder skrev, 1 time siden: Hvor ser du de annoncer? Link?? Jeg har gjort det nogle gange også hvor vi delte pigen Tag det roligt - det lille hoved overtager hurtigt styringen Jeg er fra det fynske så søger her. Ingen lige nu, men denne fra forleden https://annoncelight.dk/showad/365571 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1452 Skrevet 29. Juni, 2023 (edited) hmmmm skrev, for 5 timer siden: Jeg er fra det fynske så søger her. Ingen lige nu, men denne fra forleden https://annoncelight.dk/showad/365571 Blot en tanke … Hvorfor smider du ikke en efterlysning på Fyns siden og efterspørger derinde det tror jeg du får meget mere ud af end andres mening her under general debat Redigeret 29. Juni, 2023 af Madame Illona Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hmmmm 13 Skrevet 30. Juni, 2023 Madame Illona skrev, for 6 timer siden: Blot en tanke … Hvorfor smider du ikke en efterlysning på Fyns siden og efterspørger derinde det tror jeg du får meget mere ud af end andres mening her under general debat Fordi jeg ikke efterlyser, men blot svarer på"anmelders" spørgsmål. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 30. Juni, 2023 Jeg har prøvet mens kvindens veninde så på. Osse frækt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hmmmm 13 Skrevet 30. Juni, 2023 jensen jr. skrev, for 5 timer siden: Jeg har prøvet mens kvindens veninde så på. Osse frækt. Det er jo nærmest luksus. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maxxon 180 Skrevet 30. Juni, 2023 Har prøvet en enkelt gang. SUPERFEDT! Manden gik rundt og filmede, og nogle gange klaskede hendes røv. Jeg fik lov at komme i hende. Wow! - Uheldigvis var der en fejl kommunikation mht. betaling, som kom mig til gode... Ingen dårlig stemning pga det heldigvis. Han grinte bare og jeg fik lov at gå. (Hvis I ser med her. Undskyld! Men jeg havde vitterligt regnet med at få noget at vide i vores mail korrespondancer inden!!! Har villet skrive tilbage med tak for besøget, og hvor fedt det var. Men var lidt ked af den misforståelse der havde været, så jeg skyndte mig væk...) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg