Hop til indhold
5000-08

Glejbjerg

Recommended Posts

Der er en del piger der holder til i Glejbjerg.

Er det fælles hus hvor flere piger holder til?

Er det ok forhold og ligger det tilpas diskret? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
5000-08 skrev, for 19 minutter siden:

Der er en del piger der holder til i Glejbjerg.

Er det fælles hus hvor flere piger holder til?

Er det ok forhold og ligger det tilpas diskret? 

Tror der er 2 steder i Glejbjerg.  Det var langt ude  i et hus under ombygning med en lidt tvivlsom person i forhold til annonce .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er mindst 2 steder. Et i byen og et ude på landet. 
jeg skriver mindst fordi nogle annoncer er dukket op de sidste uger hvor der står new Glejbjerg og jeg ved ikke hvor de holder til

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er så 3 forskellige steder i Glejbjerg nu. Et ligger i selve byen, og er ikke diskret. Så er der et dejligt diskret sket på Humlundvej - det er  det hus med  spabadet. Jeg tør godt skrive vejnavnet, da det ofte nævnes i pigernes annoncer. Jeg besøgte for et par uger siden det "nye" sted, som også ligger diskret et par kilometer fra byen. Rent og pænt, men ser lidt slidt og sølle ud når man ser det udefra. Jeg mødte en ok pæn og slank pige fra Rumænien og der er en pige mere som jeg ikke mødte. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
HansenDanmark skrev, den 30.6.2023 at 10:10:

@pillerfinger

Vil du oplyse hvilken pige du besøgte? 
Jeg lurer lidt på en pige derfra:)

ja, naturligvis.  Det var pigen som har annonce nr 376179. Sød pige, og billederne i annoncen er efter min bedste overbevisning ægte. Jeg beklager der ikke er indsat et direkte link til annoncen, men hver gang jeg prøver, går det galt. Jeg kopierer adresselinien fra annoncelight og sætter den ind i teksten, men det virker ikke - hvad dælen gør jeg forkert?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Humlundvej er dejligt sted sidst på sommeren, så kan man parkere under æbletræet og så plukke et lækkert æble, efter besøget. :biggrin:  Mere diskret sted findes nok ikke. 
Er det nye sted lige så diskret ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Humlundvej er MEGET diskret, det har du ret i. Det nye sted kan ikke helt leve op til Humlundvej, men er efter min mening, absolut diskret nok til de fleste kunders krav til diskretion. Det ligger ude på landet, dog med en stor gård lige over for. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Humlundvej er super meget diskret. Udover gratis æbler på den rigtige årstid, kan man også dyrke fræk sex udendørs her fra cirka maj til hen, når æblerne begynder at rådne. Haven er fuldstændig lukket og der er mindst 200-300 m til naboen. Jeg har flere gange givet den gas i haven, hvis pigen på vagt var med på det :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det er højst en bondemand der kommer på en mejetærsker :biggrin: Men synes godt nok det er sjældent der er nogen piger der. Nu komme jolien mandag.  Men ellers er det tyndt.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...