Hop til indhold
Mr1time

Your European masseuse - Odense

Recommended Posts

Jeg syntes hun fortjener en anmeldelse, med den dejlige behandling jeg fik.

Havde bestilt 45 min. Lingam massage (Har før ved episk massage fået lingam massage som var pisse lækkert, dog tændte jeg slet ikke på hende som foretog massagen, så lå med lukkede øjne hele tiden. Hun var også fuldt påklædt.)

Da jeg ankommer, spørger hun om det er ok hvis hun kombinerer med lidt tantrisk og b2b, og det siger jeg ja til, når bare hun husker at det er min gearstang som skal have max opmærksomhed. Hun fortæller at jeg meget gerne må røre hende under massagen, bare ikke hendes hår, og ingen fingre op i hende. Hun klæder sig af og en fast flot krop kommer til syne, med silicone bryster som er lavet pænt og som passer til hendes krop, så ser frem til de næste 45 minutter.

Hun starter med blide strøg og masser af olie på hele forsiden af min krop, og hele tiden kommer hun forbi pikken og kæler for den. Hun gnider sine bryster på den, pussyslide både med front og ryg mod mig, og lækre strøg med hænder. Hun gnider hele sin krop mod min, mens hun bider i mit øre, og man kan høre hendes vejrtrækning imens. Hun hælder olie ud over sine bryster og jeg skal smøre dem ind, og det samme med hendes røv, mens hun giver pussyslide. Mine fingre er hele tiden på opdagelse på hendes krop, og som hun siger: jeg vil jo også godt have lov at nyde det.

Jeg må sige at det var en super oplevelse, på trods af at det jo bare er en udvidet håndtrold jeg har fået, så var pigen, stemningen og nydelsen virkelig god.

Jeg skal helt sikkert forbi igen.

https://annoncelight.dk/showad/322712

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Føler mig overbevist om, at hun stadig er her. Da jeg skrev med hende, sagde hun et par måneder, men tror måske hun arbejdet on/off

 

@Mr1time, hvordan er hendes nye sted?. Er indretningen ok?. Hvordan med diskretion ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forholdene er fine, pæn stor lejlighed med fine badeforhold. Diskret ved jeg ikke, da det er en lejlighed er der jo en opgang, men syntes det ligger bedre end så mange andre steder jeg har besøgt. 

Helt sikker på hun bliver et stykke tid, og dejligt hvis hun tager sig en fridag en gang i mellem, så hun ikke bliver slidt og ødelagt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der nu. Jeg fortrød jeg ikke havde taget en time i stedet for 45 min. Masser af pirring undervejs, også når man ligger på ryggen. 

Rigtig god oplevelse, som jeg gerne gentager

 

Redigeret af odensefyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
JJ420 skrev, 1 time siden:

Nogen som ved hvor lang tid hun er i Odense? Lyder yderst fristende

ja hun ser dejlig ud.


Er det i orden at spørge hvor i by-del hun er i?

er der noget der har erfaring med tilkøb af ydelser som sex / blow ?


jeg kender ikke alle de ydelser hun har, men skal man starte med massage, eller kan man godt kun købe sex?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Timp1 skrev, for 9 timer siden:

ja hun ser dejlig ud.


Er det i orden at spørge hvor i by-del hun er i?

er der noget der har erfaring med tilkøb af ydelser som sex / blow ?


jeg kender ikke alle de ydelser hun har, men skal man starte med massage, eller kan man godt kun købe sex?

 

Tæt på Føtex ved Vindegade.

fik ingen tilkøb, men ved at hun tager kr. 200.- for at slikke hende, eller kr. 300.- for blow og slik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, 1 time siden:

Tæt på Føtex ved Vindegade.

fik ingen tilkøb, men ved at hun tager kr. 200.- for at slikke hende, eller kr. 300.- for blow og slik.

Tusind tak for info.

De priser lyder da hele fair.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige været der igen og det er intet mindre end fantastisk hun er super sød og smuk som en engel og så ved hun lige hvilke knapper hun skal trykke på for at man får den bedste orgasme ever 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, den 30.6.2023 at 13:24:

Forholdene er fine, pæn stor lejlighed med fine badeforhold. Diskret ved jeg ikke, da det er en lejlighed er der jo en opgang, men syntes det ligger bedre end så mange andre steder jeg har besøgt. 

Helt sikker på hun bliver et stykke tid, og dejligt hvis hun tager sig en fridag en gang i mellem, så hun ikke bliver slidt og ødelagt

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der en gang. Sød pige og god oplevelse. Hun er fræk og sød samtidig. Jeg ville ønske hun var lidt bedre til massagen, men stadigvæk ok. 

Har dog prøvet at kontakte hende siden. Men hun arbejder meget sporadisk, så har ikke været heldig for nyligt.  Tror hun er ved Føtex endnu. Nogen der har været der for nyligt?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Latentos3 skrev, for 2 timer siden:

Jeg var der en gang. Sød pige og god oplevelse. Hun er fræk og sød samtidig. Jeg ville ønske hun var lidt bedre til massagen, men stadigvæk ok. 

Har dog prøvet at kontakte hende siden. Men hun arbejder meget sporadisk, så har ikke været heldig for nyligt.  Tror hun er ved Føtex endnu. Nogen der har været der for nyligt?

 

Har også prøvet at få fat i hende et par gange, uden held. Men så var der en anden heldig pige som tjente mine penge 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SeriøsXXX skrev, for 3 timer siden:

Er der nogen som kender til hvornår på dagen hun starter forretningen ?? (Tager imod kunder).

(Jeg sendte på et tidspunkt en sms med spørgsmålet, men hun svarede ikke)

Tror ikke hun er typen som planlægger langt ind i fremtiden. Jeg skrev forleden aften og ville bestille til næste dag kl. 9.00 da svarede hun bare at jeg kunne prøve at sende en sms næste morgen, så droppede hende.

har dog før mødt hende om morgenen kl. 9.00

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror ikke, at hun har nogle faste tidspunkter, men afhænger af aftenens og nattens arbejde.

Men jer fynboer, er heldige at have hende fuldt ud nu -   magen til lækker ung massage pige, er savnet i det nordjyske.

Men ved fra dengang, at hun kun er at træffe, når hendes annonce på AL er blevet opdateret, så det er med at holde sig ajour på siden

Godt nytår  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, den 29.12.2023 at 19:01:

Tror ikke hun er typen som planlægger langt ind i fremtiden. Jeg skrev forleden aften og ville bestille til næste dag kl. 9.00 da svarede hun bare at jeg kunne prøve at sende en sms næste morgen, så droppede hende.

har dog før mødt hende om morgenen kl. 9.00

Er der nogen der har kontaktet hende på whatsapp?

Del dette indlæg


Link til indlæg
benny49 skrev, for 6 minutter siden:

Er der nogen der har kontaktet hende på whatsapp?

Ikke mig, kun sms som har virket godt når hun ikke holder fri. Dejligt med en pige som tager en fridag en gang i mellem, så hun ikke bliver slidt ned

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, Lige nu:

Ikke mig, kun sms som har virket godt når hun ikke holder fri. Dejligt med en pige som tager en fridag en gang i mellem, så hun ikke bliver slidt ned

Ja det er super.. er hun ellers normalt i odense? Bor der? 

Hun lyder skøn. Har prøvet jane og silvia 

Begge dejlige

Del dette indlæg


Link til indlæg
benny49 skrev, Lige nu:

Ja det er super.. er hun ellers normalt i odense? Bor der? 

Hun lyder skøn. Har prøvet jane og silvia 

Begge dejlige

Ja hun bor i byen, hun er virkelig en flot og sød pige, som giver en god service hver gang

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 2 minutter siden:

Ja hun bor i byen, hun er virkelig en flot og sød pige, som giver en god service hver gang

Hun skriver ekstras ask

Ved du hvad hun har i brocuren?

Del dette indlæg


Link til indlæg
benny49 skrev, for 7 timer siden:

Hun skriver ekstras ask

Ved du hvad hun har i brocuren?

Nej, desværre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...