Hop til indhold
Hansen.

Egeskovvej Fredericia

Recommended Posts

Ud over super god massage hos Navarat, som jeg har besøgt et par gange, hvor hun ikke har lagt op til mere, er det så  muligt at få ekstra af den søde Thai

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fik du af Navarat selv, og var det HJ eller mere?

livefast skrev, den 8.7.2023 at 16:06:

Det er det, men du skal selv bringe det på banen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hansen. skrev, for 51 minutter siden:

Jeg prøver i næste uge. Hvor meget måtte du betale?

Prisen er en ting mellem jer - men den gør dig ikke fattig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hansen. skrev, den 11.7.2023 at 10:16:

Jeg prøver i næste uge. Hvor meget måtte du betale?

Kom du afsted? :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lyder meget spændende. 
Ser ud til at være prof sted, hvor man også kan komme ind fra gaden. 
Måske kræver fp lige et besøg eller to først, så man er sikker på, at der ikke står en anden kunde lige pludseligt. Hun vil vel gerne vide det på forhånd. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter ønske fra Navarat skal jeg oplyse: At Navarat ABSOLUT IKKE YDER NOGEN FORM FOR EKSTRA,

og livefast's oplysning om fuld pakke aldrig har fundet sted, og hun frabeder sig spørgsmål om ekstra.

Hun udfører kun seriøs og god massage   

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når jeg er kommet nordfra på vej hjem, er det nogen gange sket, at jeg har bestilt en time massage ved Navarat.
Venteværelse - hendes optræden og hele stedet emme af seriøs massage. ALDRIG har der været den mindste antydning af noget der kunne pege i retning af andet massage! Flere gange er det sket, at der sidder en kvinde i venteværelset, når jeg er kommet ud efter endt behandling. Det ville der næppe gøre hvis Navarat kom ud med uglet hår og bare med et håndklæde om sig.

Jeg skal ikke beskylde nogen for at lyve! Vil bare oplyse, at jeg er kommet i miljøet - både den seriøse og "useriøse" afdeling i flere år.  Jeg kender godt alle de små tegn og trick en pige kan vise hvis hun er ude på spilopper. :)

Jeg har aldrig mødt andet end seriøsitet og faglig stolthed ved Navarat.   Om det er ønsketænkning fra Livefast - eller for at skade forretningen, ved jeg ikke, men tillader mig at tænke det er løgn fra ende til anden. Måske adm lige skulle kikke på vedkommende ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...