exostar 373 Skrevet 28. Juni, 2023 Hey Brødre hun er meget anmeldt og rost herinde, men hvad er de seneste konklusioner på jeres oplevelser med hende? https://annoncelight.dk/showad/352519 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 398 Skrevet 28. Juni, 2023 Kroppen fejler bestemt ikke noget, men jeg var ikke imponeret over hendes ydelser. Lidt for meget undskyldninger for ikke at kunne det ene og det andet. Jeg var lidt skuffet. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 373 Skrevet 28. Juni, 2023 kingdane68 skrev, for 5 minutter siden: Kroppen fejler bestemt ikke noget, men jeg var ikke imponeret over hendes ydelser. Lidt for meget undskyldninger for ikke at kunne det ene og det andet. Jeg var lidt skuffet. Kan du uddybe lidt, evt i en pm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 28. Juni, 2023 Jeg besøgte hende sidste eller forrige gang hun var i Danmark og var godt tilfreds. Jeg oplevede ingen undskyldninger for manglende ydelser, men der skal selvfølgelig være plads til forskellige oplevelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 398 Skrevet 28. Juni, 2023 Elprebsi skrev, for 8 minutter siden: Jeg besøgte hende sidste eller forrige gang hun var i Danmark og var godt tilfreds. Jeg oplevede ingen undskyldninger for manglende ydelser, men der skal selvfølgelig være plads til forskellige oplevelser. Jeg tænkte, at det var indlysende, at vi har forskellig smag og opfattelser - det var det så ikke Min beskrivelse var jo sådan jeg oplevede det, og det ændrer ikke ved din eller andres gode oplevelser og vice versa. exostar skrev, for 39 minutter siden: Kan du uddybe lidt, evt i en pm Ja, hun var meget forsigtig ved BJ, og tog kun lige spidsen i munden, med en undskyldning om at hun ikke brød sig om at få den længere ind - og efter min mening skal man så ikke tilbyde BJ, men sådan er vi jo forskellige. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TT123 111 Skrevet 28. Juni, 2023 (edited) exostar skrev, 1 time siden: Hey Brødre hun er meget anmeldt og rost herinde, men hvad er de seneste konklusioner på jeres oplevelser med hende? https://annoncelight.dk/showad/352519 Jeg forstår faktisk ikke hun er så meget rost, har så gode anmeldelser. Er vrkelig ikke imponeret af hende. Jeg har ikke noget som helst kemi med hende. Rigtig mange jeg foretrækker frem for hende. Men så er det jo godt for hende hun har så mange andre, der syntes om hende. Jeg har andre favoritter. Redigeret 28. Juni, 2023 af TT123 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tomcell 15 Skrevet 28. Juni, 2023 Jeg har besøgt hende to gange. Første gang var en rigtig god oplevelse med hende, hvor hun var lige så sød og kærlig som et lam. Besøgte hende i Holsted. Anden gang kunne hun lige så godt have været lam. Jeg havde aftalt flere ydelser med hende og alt var fint, men da vi så kom ind i rummet virkede hun helt slukket - det var ikke særlig fedt. Jeg prøvede, at bløde hende lidt op, men det virkede ikke rigtig. Besøgte hende i Horsens. Jeg endte bagefter med at besøge en thai pige i Vejle, som var rigtig godt. Hvis man har en dårlig dag, så hold fri eller i det mindste være oprigtig, inden man får startet bilen op og har begivet sig ud på Tour De Fiss. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HansenDanmark 224 Skrevet 29. Juni, 2023 Jeg har besøgt hende en del gange over det sidste år. Jeg har dog aldrig skrevet en anmeldelse, idet hun allerede har en del. Hun er helt som jeg gerne vil have et besøg hos en GP skal være Super køn, slank og lidt naboens datter over hende. Hun giver mig en dejlig oplevelse i den time jeg er der og sexen hun leverer til mig er som jeg gerne vil have det, blid og rolig. Jeg tænker også hun er blevet mere tryg ved mig og kender mine ønsker. Heldigvis er der piger til alle lyster og ønsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GBlover 320 Skrevet 29. Juni, 2023 (edited) Har besøgt Melinda 3 gange, 2 gange i Holsted dengang hun tilbød sin røv for 200 kr. Sidste gang var i Horsens for ca. et halvt år siden. Hun er blevet mere kvindelig, hvilket er mere tiltrækkende for mig. Hun har altid været indstillet på at tilfredsstille. Lam, naboens datter, ja helt sikkert, jeg vil sige underdanig, sådan opfatter jeg hende blandt andet også. Hendes bagdel, når hun ligger med enden i vejret, er ret så uimodståelig, drøn godt at slikke og tage. Hun kommer jo til Vejle i morgen, så kan nok ikke dy mig for at fylde lidt af dagen med Melinda godter. Redigeret 29. Juni, 2023 af GBlover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 29. Juni, 2023 TT123 skrev, for 14 timer siden: Jeg forstår faktisk ikke hun er så meget rost, har så gode anmeldelser. Er vrkelig ikke imponeret af hende. Jeg har ikke noget som helst kemi med hende. Rigtig mange jeg foretrækker frem for hende. Men så er det jo godt for hende hun har så mange andre, der syntes om hende. Jeg har andre favoritter. Helt enig. Da jeg besøgte hende var det jævnt kedelig og hun virkede meget uoplagt, og noget forvirret omkring hvad addressen var hvor hun kunne besøges. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EddieM 132 Skrevet 29. Juni, 2023 Jeg var en af dem som kom med rosende ord , valgte at besøge hende igen her i ugen .. Kroppen fantastisk , men enten var hun træt og burde tage fri .. Ellers så var jeg bare kommet på det forkerte tidpunkt . Jeg synes denne gang at det var lidt maskine agtig , vi brugte slet ikke hele den tid jeg betalte for , der var ingen snak og hygge efter jeg var kommet .. De andre gange jeg har besøgt hende , var der massage og hyggesnak efter akten , denne gange skulle man bare ud af døren igen . Jeg var skuffet , og kommer ikke igen mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikolaj80 179 Skrevet 30. Juni, 2023 EddieM skrev, for 14 timer siden: Jeg var en af dem som kom med rosende ord , valgte at besøge hende igen her i ugen .. Kroppen fantastisk , men enten var hun træt og burde tage fri .. Ellers så var jeg bare kommet på det forkerte tidpunkt . Jeg synes denne gang at det var lidt maskine agtig , vi brugte slet ikke hele den tid jeg betalte for , der var ingen snak og hygge efter jeg var kommet .. De andre gange jeg har besøgt hende , var der massage og hyggesnak efter akten , denne gange skulle man bare ud af døren igen . Jeg var skuffet , og kommer ikke igen mere Jeg besøgte også hende denne her uge. Jeg havde præcis samme oplevelse! Hun var ikke på. I bagklogskabets navn kan jeg selv se i sms'erne hun ikke var i godt humør den måde hun svarede på. Jeg var også skuffet og jeg tvivler stærk på om jeg kommer tilbage, selv om vi afsluttede med gensyn. Lige nu har jeg faktisk heller ikke lyst til at vende tilbage. Og hvis Cattleya heller ikke vender tilbage som jeg læste, så er mulighederne udtømte her i det nordjyske. Jeg overlever, har været forkælet med fantastiske FKK ture på det seneste og fremover vil jeg også satse på FKK ture. Jeg er glad for Tyskland er vores nabo til syden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
henrik_klausen 60 Skrevet 30. Juni, 2023 skæmpe skuffelse spild af penge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 900 Skrevet 30. Juni, 2023 Hvilke tider på døgnet, er folk kommet på? Mere fordi i skriver uoplagt etc. Og os hvis man skal på de jyske kanter snart Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 891 Skrevet 30. Juni, 2023 Jeg har besøgt hende tidlig formiddag og rigtig sent ca 23:30 jeg har aldrig haft noget at klage over Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pløkker 29 Skrevet 21. Juli, 2023 Den mest fantastiske pige, der starter med rolige kys, så blowjob, vender sig til 69er og afslutter med at glide ned over din pik og ride dig dejligt til du kommer, har alle gange fået uden gummi og den risiko tager jeg gerne med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg