Hop til indhold

Recommended Posts

Har nu været hos (tror hun hedder Sida) nogle gange og hun har virkelig fået styr på min gamle trætte ryg, hun giver virkelig god massage og aldrig noget stress, hun givet en fantastisk service så er kommet meget hos hende, men den anden dag spurgte hun om jeg ville prøve hendes frække bb tantra og jeg lod mig rive med, for hun er virkelig en smuk pige og hold da op..!!!! Har aldrig oplevet noget ligende, nærheden og mærke hendes lækre krop alle vejne og så hendes sprøjte orgasmer…,. Jeg vil simpelthen ikke prøve at sætte ord på, det skal bare opleves, fuck hvor er hun fræk….. bestemt noget der skal gentages…..

Del dette indlæg


Link til indlæg
behave skrev, for 9 minutter siden:

Har nu været hos (tror hun hedder Sida) nogle gange og hun har virkelig fået styr på min gamle trætte ryg, hun giver virkelig god massage og aldrig noget stress, hun givet en fantastisk service så er kommet meget hos hende, men den anden dag spurgte hun om jeg ville prøve hendes frække bb tantra og jeg lod mig rive med, for hun er virkelig en smuk pige og hold da op..!!!! Har aldrig oplevet noget ligende, nærheden og mærke hendes lækre krop alle vejne og så hendes sprøjte orgasmer…,. Jeg vil simpelthen ikke prøve at sætte ord på, det skal bare opleves, fuck hvor er hun fræk….. bestemt noget der skal gentages…..

interessant vinkel på berømtheden Sida.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
behave skrev, for 3 timer siden:

Har nu været hos (tror hun hedder Sida) nogle gange og hun har virkelig fået styr på min gamle trætte ryg, hun giver virkelig god massage og aldrig noget stress, hun givet en fantastisk service så er kommet meget hos hende, men den anden dag spurgte hun om jeg ville prøve hendes frække bb tantra og jeg lod mig rive med, for hun er virkelig en smuk pige og hold da op..!!!! Har aldrig oplevet noget ligende, nærheden og mærke hendes lækre krop alle vejne og så hendes sprøjte orgasmer…,. Jeg vil simpelthen ikke prøve at sætte ord på, det skal bare opleves, fuck hvor er hun fræk….. bestemt noget der skal gentages…..

Jeg bliver lidt forvirret her. I den anden tråd har du kommet "meget" hos Sida, og er aldrig blevet snydt, nu har du været hos hende "nogle" gange og ved næsten ikke hun hedder Sida? I den anden tråd har du oplevet alt med hende, og nu er det først "den anden dag", som du fik prøvet hendes frække bb tantra?

Jeg siger ikke anmeldelsen er falsk, og har derfor heller ikke rapporteret den. Men du må gerne rydde op lidt i min forvirring... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du behøver hverken at tro på det eller lade være, men tro mig, har ingen anelse hvad hun hedder, men tænker hun ikke hedder Sida, da det ikke lyder særlig thai i mine øre…. 
hvad er mange?? Hun har ordnet min ryg mange gange i min verden (men måske ikke i din) og har en gang fået den store tur (ked af jeg ikke fik taget billeder så jeg ku dokumentere det over for dig) men en ting har jeg styr på, hun har ALDRIG snydt mig og jeg er altid gået smilende ud derfra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 12 timer siden:

interessant vinkel på berømtheden Sida.....

behave skrev, for 12 timer siden:

Har nu været hos (tror hun hedder Sida) nogle gange og hun har virkelig fået styr på min gamle trætte ryg, hun giver virkelig god massage og aldrig noget stress, hun givet en fantastisk service så er kommet meget hos hende, men den anden dag spurgte hun om jeg ville prøve hendes frække bb tantra og jeg lod mig rive med, for hun er virkelig en smuk pige og hold da op..!!!! Har aldrig oplevet noget ligende, nærheden og mærke hendes lækre krop alle vejne og så hendes sprøjte orgasmer…,. Jeg vil simpelthen ikke prøve at sætte ord på, det skal bare opleves, fuck hvor er hun fræk….. bestemt noget der skal gentages…..

Hmm

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
behave skrev, 1 time siden:

Du behøver hverken at tro på det eller lade være, men tro mig, har ingen anelse hvad hun hedder, men tænker hun ikke hedder Sida, da det ikke lyder særlig thai i mine øre…. 
hvad er mange?? Hun har ordnet min ryg mange gange i min verden (men måske ikke i din) og har en gang fået den store tur (ked af jeg ikke fik taget billeder så jeg ku dokumentere det over for dig) men en ting har jeg styr på, hun har ALDRIG snydt mig og jeg er altid gået smilende ud derfra. 

Hverken tro på det eller lade være.... Hmmm den var svær. Nu er jeg oven i købet også grammatiskt forvirret.

Du tror hun hedder Sida, men tænker at hun ikke hedder Sida. Den er også svær...

Ved du hvad; jeg vælger noget helt tredje - jeg vælger at tro på dig og at hun hedder Sida (as far as we know).

Jeg tror du har været hos Sida og at du er meget glad for hende. Noget som du deler med mange andre.

Dog ikke alle, og i din iver at forsvare hende, både i den kritiske tråd og i en helt ny "anmeldelse" dagen efter, så forplumrer du det hele mere end nødvendigt. Det bliver simpelt hen utroværdigt.

Det er med Sida, som med alle andre piger; ingen er for alle - gudskelov.

Men jeg er enig med dig om at den anden tråd udvikledes lidt kedeligt. Folk herinde glemmer gerne at det er mennesker de skriver om. 

God idé i øvrigt at tage lidt billeder næste gang. Du kan sende dem i PM.

Del dette indlæg


Link til indlæg
behave skrev, for 5 timer siden:

men tænker hun ikke hedder Sida, da det ikke lyder særlig thai i mine øre….

Det virker ikke som at du er helt på bælgelængde med dig selv??, jeg er også en smule forvirret som andre har givet udtryk for........

Ikke desto mindre ER hun thailænder og  "kalder" sig for Sida, en anden hypet thaipige herinde kalder sig f.eks for Deer, .......lyder det særligt thai i dine øre...?

Stort set, de fleste thaipiger i DK kalder sig et noget mere mundret navn. Jeg kan ikke lige komme på hvem af thaipigerne der kalder sig deres rigtige thainavn, der var dog en engang, hun kaldte sig Chutikan, hvilket vist er et almindeligt brugt thainavn til en thaipige, også i Thailand.

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gløden skrev, for 19 timer siden:

Det virker ikke som at du er helt på bælgelængde med dig selv??

 

At være på bælgelængde med sig selv, er det, når man bliver enig med sig selv om, at det var en god ide med de ærter i maden? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Magico skrev, 1 time siden:

At være på bælgelængde med sig selv, er det, når man bliver enig med sig selv om, at det var en god ide med de ærter i maden? :D

Bælgelængde = Bølgelængde :lol::rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi for en lille måned siden. Hun har nu taget navne forandring til Nida.

Jeg kom egentlig kun for at få en god gang sportsmassage, efter for meget motion.

Jeg blev spurgt om jeg kun skulle have massage eller ekstra. Naiv som jeg er siger jeg, at jeg har 1500 kr, uden at spørge hvad det inkluderede.

Massage delen har jeg ikke modtaget bedre. Jeg var flyvende bagefter. Men ekstra delen, var blot hj, men da jeg havde lidt svært ved at komme, slidende hun min pik mod fossen, så hun "sprøjtede". Dog undre det mig, at man kan sprøjte eller få orgasme, uden at sige en lyd eller give udtryk for det?

Jeg fik efterfølgende et bad og stod på gaden 35 minutter senere, 1500 fattigere. Tyveri ved højlys dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kim1966 skrev, for 5 timer siden:

Jeg var forbi for en lille måned siden. Hun har nu taget navne forandring til Nida.

Jeg kom egentlig kun for at få en god gang sportsmassage, efter for meget motion.

Jeg blev spurgt om jeg kun skulle have massage eller ekstra. Naiv som jeg er siger jeg, at jeg har 1500 kr, uden at spørge hvad det inkluderede.

Massage delen har jeg ikke modtaget bedre. Jeg var flyvende bagefter. Men ekstra delen, var blot hj, men da jeg havde lidt svært ved at komme, slidende hun min pik mod fossen, så hun "sprøjtede". Dog undre det mig, at man kan sprøjte eller få orgasme, uden at sige en lyd eller give udtryk for det?

Jeg fik efterfølgende et bad og stod på gaden 35 minutter senere, 1500 fattigere. Tyveri ved højlys dag.

Havde fuldstændig den samme oplevelse uden at jeg oplevede hendes massage- jeg betalte dog "kun" 1000 kr, men stod på gaden efter 30 min, og derfor kommer jeg helt sikkert ikke igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ledelsen skrev, for 6 timer siden:

Havde fuldstændig den samme oplevelse uden at jeg oplevede hendes massage- jeg betalte dog "kun" 1000 kr, men stod på gaden efter 30 min, og derfor kommer jeg helt sikkert ikke igen

OK, ok... Hun tager pengene, korter tiden og pisser på jer:D:D - finder en anden...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr Piper

Jeg er også stoppet med at komme der, det er ikke dårligt, men hun er ikke god value for money. Der findes alternativer der er smukkere, giver bedre service, yngre,  til en noget lavere pris:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...