Hop til indhold

Dele sugarbabes ?

Featured Replies

Skrevet

Hejsa. Jeg tænker nok de fleste vil holde deres diamanter for dem selv. Men efter så mange dårlige oplevelser på sugardaters bliver jeg jo nød til at spørger om der er nogen brødre herinde som har lyst til at dele deres kontakt information til en dejlig pige på sjælland.

Jeg har været der inde i mange år og har været super glad for det men på det sidste er det folk som straight up bare ikke holder en aftale eller vil have penge for videoer hvilket ikke er det jeg er derfor. Måske nogen har en sød pige de vil dele. ! Man kan jo håbe og være heldig :)

Skrevet

Gå efter dem der er lidt ældre end de 18-23 årige som kun er ude på at sælge snap billeder samt video , de er sjældent at møde IRL....og billeder samt video´s er jo over alt på nettet , så hvorfor betale for det.....

Skrevet

Jeg synes desværre også, at kvaliteten er nedadgående. Har ikke været med så længe, så jeg kan ikke sammenligne med "de gode gamle dage", men bare inden for de sidste ca. to år synes jeg, at standarden er faldet betragteligt. Færre og færre nye unge og lækre piger, alt for mange gamle travere og gengangere og alt for mange, der kun søger "korte møder" eller endnu værre kun vil sælge billeder og film.

Redigeret af Emptyman

Skrevet
Emptyman skrev, for 22 minutter siden:

Jeg synes desværre også, at kvaliteten er nedadgående. Har ikke været med så længe, så jeg kan ikke sammenligne med "de gode gamle dage", men bare inden for de sidste ca. to år synes jeg, at standarden er faldet betragteligt. Færre og færre nye unge og lækre piger, alt for mange gamle travere og gengangere og alt for mange, der kun søger "korte møder" eller endnu værre kun vil sælge billeder og film.

Enig! For mange “hobby” glædespiger og billedesælgere. Men man kan være heldig engang imellem, men er tidskrævende. Men godt man kender nogle stykker fra “gamle” dage som gør det af lyst og ikke kun for penge. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.