Hop til indhold
Frøns

Hold da op for en positiv oplevelse Jolien

Recommended Posts

Ja som overskriften siger..!

HOLD DA OP - for en positiv overraskelse..!

https://annoncelight.dk/showad/298947

Og ja jeg havde da læst nogle halv gamle anmeldelser af Jolien - så helt galt kunne det jo næppe gå - tænke jeg..!! ^_^ og derfor tænker jeg efter at have besøgt hende her til aften, at hun i den grad fortjener en frisk anmeldelse. :)

Jeg havde allerede dagen forinden taget kontakt - bare for at være sikker på at hun var her (Frederikshavn ) endnu en dag, hvor jeg så kunne planlægge mit besøg - til i aften og det skulle vise sig at være en rigtig god beslutning.

Efter yderlige et par sms’r frem og tilbage (som gik hurtig) besluttede jeg for 30 min med bj/69 og naturligvis sex - jeg må sige Joilie er yderst serviceminded og sparede hverken på indlevelsen eller tiden - jeg var først ude igen efter vel nok 45 min efter jeg både havde fået en rigtig god massage efter sex’n og herefter tilbudt både vand og bad - her var absolut ingen stress og jag - tværtimod :D nogle vil måske nok savne en mere detaljeret beskrivelse om sexoplevelsen men den holder jeg for mig selv - jeg vil håbe jeg får muligheden for igen at besøge Jolien igen  - men så vidt jeg kunne forstå, (hun taler forøvrigt udmærket engelsk) var hun her (Frederikshavn) kun et par dage, inden hun vendte hjemover..(Spanien) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jolien er fantastisk og i særklasse. Helt på toppen af min GP shortlist. Det er nok blevet til 8 - 10 besøg efterhånden. Afsindigt BJ, super skøn sex, proff massage og altid god tid. Altid sød og imødekommende og smuk på alle måder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Absolut fantastisk har besøgt hende en del gange efterhånden, super service og dejlig kvinde, hun har en fantastisk krop og super sex

Del dette indlæg


Link til indlæg
hardticket skrev, for 9 timer siden:

Håber hun kommer syd på igen. Hvordan er hendes priser? 

Det gør hun.. Hun tager til Spanien i morgen.. :)

/North

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte denne eventyrligt smukke og servicemindede unge dame ved Glejbjerg idag, så helt hjem er hun ikke taget. 
Oplevelsen hos hende var fra øverste øverste hylde - Nøj hun måtte gerne kigge forbi Sjælland med mellemrum!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...