hornyhameye 3 Skrevet 26. Juni, 2023 Hej Gutter. Nyt medlem her, har dog lurket en del før jeg blev medlem og brugt jeres anbefalinger til stort set alle mine besøg. jeg har i dag taget chancen og og taget afsted uden der var en anmeldelse, nemlig til https://annoncelight.dk/showad/373396 og jeg blev ikke skuffet. Stedet: 7/10 det er et velkendt sted i Kolding, og absolut ikke diskret hvis man går in af hovedindgangen, men jeg spurgte efter en bagdør og den viste sig at være godt gemt af vejen, baggangen er ikke stor og de laver mad i den. Badeværelset til højre var dog fint og der var masser af sæber og mundskyld, rummet er den næste dør til højre og ikke videre stort, lige nok til en briks/høj seng som der er så mange steder, dog var rummet udstyret med en stor blæser og også var nødvendig. mutter sidder bag en ophængt stykke stof og ser fjernsyn tror jeg. Pigen: 10/10 Jeg var meget i tvivl om jeg skulle tage afsted for jeg synes ikke det lignede rigtige billeder. men! Det er hende på billederne, kan jeg glædeligt melde tilbage. hun har en ekstremt god krop, kun lige nok fedt, godt med muskler på røven og maven, kun lige en lille smule løst skind på maven, ikke noget stort eller noget. Jeg er overbevist om at brysterne er ægte, de er gode og store som en håndfuld, og jeg masserede dem en del for at føle efter implanter, men kunne ikke se nogen, ej heller har fra operation. hun holder masser af øjenkontakt og er rimeligt snaksalig uden det bliver for meget. da det endelig blev tid til akten havde hun den bedste fisse jeg har prøvet af GP'er stram hele vejen ind og hun kunne tage den til roden. hun anviste mig også hvordan hun ville tages på og dirigerede mig lidt under akten, perfekt siger jeg. massagen: 8/10 tag ikke fejl, massagen var til en 10, men meget lang tid, uden at være langtrukkent dog, derfor trækker jeg 2 points. jeg lod mig snyde (ville gerne) til at købe en ekstra halv time for at nå det hele fordi tiden løb fra os. mit bedste råd ville være at starte med sex hvis hun vil det, jeg spurgte ikke da jeg ikke var klar over det tog så lang tid med massage. hun er tydeligvis uddannet massør og kommer hele kroppen igennem og finder faktisk de steder som trænger. Hun brugte dog lidt for meget olie, men det var ikke på noget tidspunkt kun nusseri. Pirren var sparsom i starten men blev mere og mere indtil man glædede sig til at hun sagde man kunne vende sig om, her pirrede hun mere for skulle også massere på oversiden, modsat mange andre GP'er som bare går lige til stålet. igen, min bedste oplevelse til dags dato, ud af måske 20 piger jeg har fået massage hos. BR Hornyhameye 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1428 Skrevet 26. Juni, 2023 Hun har vist også fået et par gode ord med på vejen da hun var i Svendborg hos Kat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1765 Skrevet 28. Juni, 2023 Tak for anmeldelsen. Jeg skal lige forstå - mutter sidder bag et forhæng, altså der er ingen dør? Det trækker desværre ned for mig - jeg er for genert til ikke at have en lukket dør som minimum. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hornyhameye 3 Skrevet 13. Juli, 2023 Elprebsi skrev, den 28.6.2023 at 16:07: Tak for anmeldelsen. Jeg skal lige forstå - mutter sidder bag et forhæng, altså der er ingen dør? Det trækker desværre ned for mig - jeg er for genert til ikke at have en lukket dør som minimum. Der er dør indtil massage rummet. Forhæng til gangen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buck 177 Skrevet 13. August, 2023 Wow, sikke en skøn pige. Mega-sød og en lækker krop. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg