Thai-addict1 90 Skrevet 26. Juni, 2023 Hej Hvad tænder dig når du kigger på kvinderne ? For mig er det: Bryster omkring en god håndfuld og kun "naturel" Areola må godt have lidt størrelse og så stive nipler self. Lidt god størrelse på skamlæber, dog ikke for meget, kedeligt hvis de er gemt væk. Og så skal vægten passe med højden, (160 cm = max 60 kg ) osv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13840 Skrevet 26. Juni, 2023 At pigen har en god holdning 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 840 Skrevet 26. Juni, 2023 (edited) Et smukt ansigt- specielt pigerne med blå eller grønne øjne- og med en slank krop. Jeg tænder meget på de meget slanke kvinder. Redigeret 26. Juni, 2023 af Le courvoisier Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 26. Juni, 2023 Små, søde og faste (o) (o) på en ung pige 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6822 Skrevet 26. Juni, 2023 Hej Det er noget helt andet!?!?!? - det er at : hun hviler i sig selv - har det godt med sig selv - tilfreds med tilværelsen - har sociale kompetencer = de har en let og nem gang gennem livet og det gælder alle både K og M også ude IRL. Det ligger/ses i disse menneskers evne til at færdes/være sammen med andre. Der starter det for mig med kvinder - - - og hvordan det så udvikler sig !! - det vil tiden vise. Dem der er lige stik modsat de er ganske enkelt en pestilens at være i nærheden af; den slags flygter jeg fra de kan ødelægge en ellers god dag. Mange hilsner Nye tider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pervy 745 Skrevet 26. Juni, 2023 Pæne tænder og et velsoigneret anus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 491 Skrevet 26. Juni, 2023 Frække øjne, små bryster ( Max B ) en lækker glat fisse og en god lille røv. Hvis hun er til deepthroat/ throatfuck så er jeg helt solgt især hvis jeg må komme nede i hendes hals. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2945 Skrevet 26. Juni, 2023 Stort set alt ved @SweetKisses selv hendes grin, boblende dejlige personlighed, de søde kys, hendes indlevelse i sexen og det at hun nyder det, selv humoren og den lange opbygning, naturligheden og hendes øjne med det frække glimt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sliksen 248 Skrevet 26. Juni, 2023 Kurverne omkring hofter og talje synes jeg er vildt sexet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DetStærkeKøn Skrevet 26. Juni, 2023 Må kvinder svare ? Frække øjne OG smil! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2026 Skrevet 26. Juni, 2023 Ansigter!! Der er nogle typer af ansigter, jeg tænder voldsomt på, Og pæne kroppe - almindeligt slanke eller let buttede, det er skønt når pigerne er sommerklædte og viser hud .. Og ja, jeg er meget visuel ... Og har det lidt svært med det ... livet har i hvert fald været en l-a-n-g øvelse i at disciplinere øjnene .. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Analelsker 121 Skrevet 27. Juni, 2023 For mig er det kemi det vigtigeste. Jeg kan tænde på næsten alle så længe der er kemi. Men hvis jeg kun skal bruge det visuelle, så er former skønt. Rigtige kvinder med store runde former. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 27. Juni, 2023 Kim 0240 skrev, for 21 timer siden: Frække øjne, små bryster ( Max B ) en lækker glat fisse og en god lille røv. Hvis hun er til deepthroat/ throatfuck så er jeg helt solgt især hvis jeg må komme nede i hendes hals. Ja en glat mis, hvem gider hår i munden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maxxon 180 Skrevet 27. Juni, 2023 Et sødt eller frækt smil, samt glimt i øjet. En god personlighed. Et par tynde bare kvinde ben. Nogle flotte faste bryster, ikke alt for store. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Miley4pleasure Skrevet 27. Juni, 2023 Fynbo skrev, den 26.6.2023 at 10:40: Hvis hun har puls Godt udgangspunkt ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-addict 44 Skrevet 27. Juni, 2023 Miley4pleasure skrev, for 2 timer siden: Godt udgangspunkt ! Med mindre han er nekrofil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Don T 340 Skrevet 28. Juni, 2023 Timeglasfigur, så store bryster og en god røv. Er hun tillige brunette og har brune øjne så er jeg solgt. Hvis jeg derudover må forsyne hende med stiletter, hofteholdere og nylonstrømper så er der ingen vej tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 29. Juni, 2023 Thai kvinder der har lidt brede lår, normalt hos en del thai kvinder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 29. Juni, 2023 Smukke og levende (og legende) øjne, Velplejede hænder (ingen korte negle, lak, ingen hård hud), Pæne fødder (velplejede. Med lak på neglene) Ben. Lange og slanke. Gerne på hæle. Og når det så er sagt, er humor og intelligens, selvsikkerhed og klasse langt vigtigere end det visuelle. Klasse er lidt udefinérbart. Enten har man det eller man har ikke. Man er vel i princippet født med det. Chanel, LV, Ralph Lauren oser af wannabe klasse. MM, Hermés, Givenchy oser af klasse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian50 44 Skrevet 29. Juni, 2023 Et kønt ansigt så er det faktisk knapt så vigtigt om hun er tyk eller tynd skønhed kan også komme indefra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg