Hop til indhold

Hvor får jeg den bedste massage.

Featured Replies

Skrevet

Hej. Jeg har brug for en rigtig god sportsmassage. Den bedste massage har jeg fået hos Sida, men med hendes tilgang til tingene, skal jeg ikke til hende. Nogle som kan foreslå hvor jeg skal gå hen? Det gør ikke noget der tilbydes ekstra, men ikke det vigtigste.

Skrevet

For det første er efterlysninger et godt bud, men hvis det er massagen i højsædet, så tænker jeg Ju Wellness eller Sunshine Thaimassage

Skrevet

Hvis det kun er god massage du er efter er disse piger nogle af de bedste pt. :

Pueng NN Thaimassage 

Joy + Ann Suphaphorn

Jintana Royal Thaimassage

Skrevet
Man they called Horse skrev, for 7 timer siden:

Har Pranee flere ydelser end det der står på siden? Blow? FP?

Jeg har aldrig fået hverken blow eller FP hos hende. Til gengæld byens bedste massage, og den er hård. Hvilket var det, @kim1966 efterspurgte med denne tråd.

Skrevet
Mr Piper skrev, for 2 timer siden:

Joy + Ann Suphaphorn

Suphaphorn bliver ofte nævnt som et godt sted. Ved du, om der også er andre piger der, end Joy og Ann? Det ville jo være lidt ærgerligt at gå til et godt sted, og så ende med at få en massør, som ikke er lige så ferm til at massere som de to, du anbefaler.

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 4 timer siden:

Suphaphorn bliver ofte nævnt som et godt sted. Ved du, om der også er andre piger der, end Joy og Ann? Det ville jo være lidt ærgerligt at gå til et godt sted, og så ende med at få en massør, som ikke er lige så ferm til at massere som de to, du anbefaler.

Du kan booke den pige du ønsker på deres hjemmeside. Ann giver harmonisk sammenhængende koncentreret relativ hård massage, Joy giver lidt hårdere massage. Ann er en lille nips mens Joy er lidt større. Søde og dygtige er de begge. 

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 6 timer siden:

Der er også Aey og Alias :) Sidstnævnte er jeg dog lidt i tvivl om, stadig er der. Desuden dukker der af og til afløsere op.

Jeg synes, at Aey’s massage er fuldt på højde med Ann’s. Joy’s har jeg ikke prøvet, så det tør jeg ikke udtale mig om….:) 

Det virker som sådan en lille venindekreds, der har kendt hinanden i flere år :)

Redigeret af Avforhelvede!

Skrevet
  • Author

Tak for alle de gode input. 

Det er en fornøjelse at få så meget hjælp.

Skrevet
kim1966 skrev, for 3 minutter siden:

Tak for alle de gode input. 

Det er en fornøjelse at få så meget hjælp.

Og så er der også lige Maliwan/Mali på Søndre Fasanvej:

malithaimassage.dk

Virkelig dygtig kvinde med teknikkerne i orden, som nok skal få dig kureret :D

Men du bliver nok bedt om at beholde underbukserne på….:)

Skrevet
Avforhelvede! skrev, for 22 timer siden:

Der er også Aey og Alias :) Sidstnævnte er jeg dog lidt i tvivl om, stadig er der. Desuden dukker der af og til afløsere op.

Jeg synes, at Aey’s massage er fuldt på højde med Ann’s. Joy’s har jeg ikke prøvet, så det tør jeg ikke udtale mig om….:) 

Det virker som sådan en lille venindekreds, der har kendt hinanden i flere år :)

Lyder godt med Aey, så giver de alle 3 god massage. Alias tror jeg er stoppet.

Skrevet

Pat Wellness på Emdrupvej,der hvor Pam havde forretning, annoncere endnu ikke, kan ikke lige finde et telefonnummer, men har normalt åben fra kl. 12 til 20-21 stykker.

En af de bedste massager jeg har fået. Vistnok også mulighed for ekstra....

Skrevet
  • Author

Jeg var en tur hos Pranee for leden dag.

Helt rigtigt, så giver hun en rigtig god massage.

Men i mine øjne giver Sida en bedre massage, det er bare en skam hun fokusere så meget på mersalg.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.