Hop til indhold
Dillermand Junior

Alt er stille på Dogging fronten i København ?

Recommended Posts

Egirl skrev, for 19 minutter siden:

Det er snart sommer yay og jeg skal da klart ind og afmærke et træ eller 12 i Valbyparken haha hvilke tidspunkter ville være bedst? Det kommer til at være hverdage :)

Jeg er altid fan af en tur under frokosten, så alt mellem 10:00 til 13:00 er perfekt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Fyrtaarnet
Egirl skrev, for 16 timer siden:

Det er snart sommer yay og jeg skal da klart ind og afmærke et træ eller 12 i Valbyparken haha hvilke tidspunkter ville være bedst? Det kommer til at være hverdage :)

Det lyder spændende! Må man være med? ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Egirl skrev, for 17 timer siden:

træ eller 12 i Valbyparken haha hvilke tidspunkter ville være bedst? Det kommer til at være hverdage :)

Det lyder godt ^_^ Hvis det er hverdage så er arbejdstiden lidt vanskelig det døde Eeveegirls sidste besøg i valbyparken på jeg lavede en anmeldelse dengang og i kommentarerne kan man se at flere gerne ville men ikke kunne pga. tidspunktet. 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/171398-fr%C3%A6k-i-det-fri-dobbelt-bl%C3%A6s-i-buskene/?tab=comments#comment-1522343

Del dette indlæg

Link til indlæg

Almindelig arbejdstid er også no-go for mig. Tænder en del på konceptet, hvis bare det kan foregå i eftermiddags-/aftentimerne :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Egirl skrev, for 20 timer siden:

hvilke tidspunkter ville være bedst?

Der er åbenbart forskellige ønsker. For mig vil dagtimerne være helt perfekt. Et frokost blowjob kunne være lækkert. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Egirl skrev, for 5 timer siden:

Jeg har normalt arbejde i weekenderne så det er nød til at være hverdage, men prøver lykken 

Jamen kom da gerne i morgen :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

puh ville gerne prøve et frokost møde med Evee, men det der med bare at dukke op og gå rundt og vente er ikke lige mig :unsure: ville være fedt med en pre booket tid så man ved at klokken 12:45 skal man have suttet pik bag nr. 3 busk i parken :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
djjohn skrev, for 6 minutter siden:

puh ville gerne prøve et frokost møde med Evee, men det der med bare at dukke op og gå rundt og vente er ikke lige mig :unsure: ville være fedt med en pre booket tid så man ved at klokken 12:45 skal man have suttet pik bag nr. 3 busk i parken :wub:

Hvis det er hendes skønne blowjob mest og ikke dogging delen så er der andre muligheder

https://annoncelight.dk/showad/389193

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er super glad for at du giver Valbyparken en chance igen @Egirl :D og håber at du finder et godt tidspunkt der lykkedes, jeg vil gøre alt hvad jeg kan for at dukke op når du melder noget ud min sidste oplevelse med dig i Valbyparken var fantastisk. 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/171398-fr%C3%A6k-i-det-fri-dobbelt-bl%C3%A6s-i-buskene/?tab=comments#comment-1522343

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 9 timer siden:

Hvis det er hendes skønne blowjob mest og ikke dogging delen så er der andre muligheder

https://annoncelight.dk/showad/389193

Ja der skulle jeg da have checket lidt tidligere, fint tilbud hun har der. Synes 700kr lige bliver stramt nok med den lange tur fra kbh også.

Del dette indlæg

Link til indlæg
djjohn skrev, 1 time siden:

Ja der skulle jeg da have checket lidt tidligere, fint tilbud hun har der. Synes 700kr lige bliver stramt nok med den lange tur fra kbh også.

Hvis du tager en cirka standard blowjob pris men hvor mange alligevel tager ekstra priser for nogen gange både hvis det er øko, gagging, og med slug så synes jeg prisen er fair nok sammenlignet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...