Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Drenge,

Hvis i mangle er godt massagested i provinsen ( Roskilde) er dette super,

Nam der ejer stedet giver en god massage rimelig hård.

Nam er en sød Thai på de 50 plus men faktisk med nogle dejlige bryster,

For en Thai er de nærmest fantastiske at se gynge og danse under massagen;-)

Der er rigtig god service når der afsluttes;-), man blive også nusset/ vasket pænt;-)

http://rungthipthaimassage.dk

NB

Hun har en søster 40 plus der er ved at træne sig op, hun anbefaler B2B

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tobiasskov

Hej Drenge,

Hvis i mangle er godt massagested i provinsen ( Roskilde) er dette super,

Nam der ejer stedet giver en god massage rimelig hård.

Nam er en sød Thai på de 50 plus men faktisk med nogle dejlige bryster,

For en Thai er de nærmest fantastiske at se gynge og danse under massagen;-)

Der er rigtig god service når der afsluttes;-), man blive også nusset/ vasket pænt;-)

http://rungthipthaimassage.dk

NB

Hun har en søster 40 plus der er ved at træne sig op, hun anbefaler B2B

Det lyder som et helt okay sted, og sikke nogle fantastiske billige priser de har. Synes ikke rigtig jeg kan læse noget om happy ending eller ekstra ydelse som afslutning? Det virker som en helt normalt massage klinik, uden nogle frække intentioner, er det rigtig forstået? Du skriver at Nam er 50 plus med nogle dejlige bryster, fik du lov at røre eller hvordan?

/Tobias

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt Rungthip et par gange i Roskilde, men også da hun holdt til mellem Rosklide og Køge. Alle gange blev jeg tilbudt afslutning med svensk, hvilket blev udført helt perfekt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Drenge,

Rungtip giver en rigtig god massage og i bliver ikke snydt/ skuffet hun afslutter pænt.

Dette er ikke et massage sted hvor du kan have sex med mutter.... For gl. Siger hun;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Drenge,

Rungtip giver en rigtig god massage og i bliver ikke snydt/ skuffet hun afslutter pænt.

Dette er ikke et massage sted hvor du kan have sex med mutter.... For gl. Siger hun;-)

kan man blive for gammel til sex det håber jeg da ikke

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Drenge,

;-) nej de fleste af os går sku nok i graven med stå dreng ... Man ligger jo længe og venter!;-)

Jeg vil gå udfra at hun mener det at sælge sex, og specielt grundet hendes krop siger hun selv ;-)!

Hun er lidt flov over at have en lille mave, men for f... Damen er 50 med en dejlig krop og bryster!!!

Hun beholder gerne kjolen på hen over maven, hvis der bestilles spansk med hendes super bryster!

Det er en suveræn spansk hun giver, de er super for en Taj, ja selv for en gennemsnitsdansker.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Eh og drenge,

Ja, det er prisen , hun gør det godt! Med de udsving der jo altid kan være, dags form !

Det er 700 for b2b med søsteren, der er lidt mere lukket med med bedre krop .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tobiasskov

Er lidt ny i gamet her indenfor thai/olie massage med happy ending. På hjemmesiden står der 1 time for 400 kr. og det er IKKE inklusive happy ending? Og kan se I nævner noget om hendes søster og B2B, hvad betyder B2B, er det med dem begge samtidig eller hvordan?

Finder desværre ingen billeder af de skønne thaidamer, er det muligt og finde billeder af dem nogen steder?

Spørger de selv om man vil have med svensk eller spansk afslutning inden man går ind eller skr det under selve massagen? Spurgte tidligere om man fik lov og røre lidt, er usikker på om jeg fik svar på det.

Håber I kan hjælpe en nybegynder her. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er lidt ny i gamet her indenfor thai/olie massage med happy ending. På hjemmesiden står der 1 time for 400 kr. og det er IKKE inklusive happy ending? Og kan se I nævner noget om hendes søster og B2B, hvad betyder B2B, er det med dem begge samtidig eller hvordan?

Finder desværre ingen billeder af de skønne thaidamer, er det muligt og finde billeder af dem nogen steder?

Spørger de selv om man vil have med svensk eller spansk afslutning inden man går ind eller skr det under selve massagen? Spurgte tidligere om man fik lov og røre lidt, er usikker på om jeg fik svar på det.

Håber I kan hjælpe en nybegynder her. 

Thai-steder skilter ikke mede priserne på ekstra-ydelser på hjemmesiderne. Det koster gerne 200-300 mere.

Mange steder ønsker pigerne ikke at være på hjemmesiderne med billeder, kender ikke årsagerne for de individuelle personer, men den slags ting er måske lidt "tabu" i nogle kredse og nogle piger har også deltids-arbejde andre steder.

De spørger gerne selv på et tidspunkt under massagen, nogle spørg inden du går i gang. Kommer spørgsmålet ikke kan du selv spørge når du kan mærke at massagen er ved at være slut.

Du kan røre ved de fleste, nogle piger vil også gerne vise deres krop/bryster etc. hvis du spørger om du må se, men nogle vil også kræve ekstra penge for at smide kludene. Det er meget forskelligt og nogle gange skal du gerne have været der et par gange før at de muligheder opstår.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tobiasskov

Thai-steder skilter ikke mede priserne på ekstra-ydelser på hjemmesiderne. Det koster gerne 200-300 mere.

Mange steder ønsker pigerne ikke at være på hjemmesiderne med billeder, kender ikke årsagerne for de individuelle personer, men den slags ting er måske lidt "tabu" i nogle kredse og nogle piger har også deltids-arbejde andre steder.

De spørger gerne selv på et tidspunkt under massagen, nogle spørg inden du går i gang. Kommer spørgsmålet ikke kan du selv spørge når du kan mærke at massagen er ved at være slut.

Du kan røre ved de fleste, nogle piger vil også gerne vise deres krop/bryster etc. hvis du spørger om du må se, men nogle vil også kræve ekstra penge for at smide kludene. Det er meget forskelligt og nogle gange skal du gerne have været der et par gange før at de muligheder opstår.

Okay. Det var god info. Jeg var så dum at skrive en mail til dem og spørge. Jeg fik selvfølgelig mail tilbage (fra en mand), at det jeg søgte måtte jeg finde et andet sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...