Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte i går hendes veninde. Jeg var meget spændt på hvad hun tilbød. Mine forhåbninger blev så rigeligt opfyldt. Det er den bedste jeg nogensinde har mødt. Jeg har endda mødt mange før hende. Vi havde på forhånd aftalt hvad der skulle ske. Det levede hun fuldstændig op til og meget mere end det. Hun kan varmt anbefales.

https://annoncelight.dk/profile/RWNG-KHAW

Del dette indlæg


Link til indlæg
kju skrev, for 1 time siden:

Jeg besøgte i går hendes veninde. Jeg var meget spændt på hvad hun tilbød. Mine forhåbninger blev så rigeligt opfyldt. Det er den bedste jeg nogensinde har mødt. Jeg har endda mødt mange før hende. Vi havde på forhånd aftalt hvad der skulle ske. Det levede hun fuldstændig op til og meget mere end det. Hun kan varmt anbefales.

https://annoncelight.dk/profile/RWNG-KHAW

Kan man både få massage og sex med hende. Ved ejeren kun giver massage

Del dette indlæg


Link til indlæg
bukas skrev, for 8 timer siden:

Kan man både få massage og sex med hende. Ved ejeren kun giver massage

Du kan få alt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 7 timer siden:

Lyder til det er en anden veninde end tidligere... Hvordan ser hun ud og alder?

Hun er meget smuk. Billedet giver hende ikke retfærdighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
bukas skrev, for 8 timer siden:

Kan man både få massage og sex med hende. Ved ejeren kun giver massage

Ja

Del dette indlæg


Link til indlæg
bukas skrev, for 9 timer siden:

Må høre. Fik du både massage og sex.

Jeg ønskede ikke sex, men jeg fik alt andet

Del dette indlæg


Link til indlæg
kju skrev, Lige nu:

Jeg ønskede ikke sex, men jeg fik alt andet

Lyder dejligt. Er hun nøgen mens hun giver massage, og et godt blow. Tror jeg besøger hende imorgen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
bukas skrev, Lige nu:

Lyder dejligt. Er hun nøgen mens hun giver massage, og et godt blow. Tror jeg besøger hende imorgen.

Hvad var pris for alt det du fik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 21 timer siden:

Lyder til det er en anden veninde end tidligere... Hvordan ser hun ud og alder?

Er hun nøgen mens hun giver massage

Del dette indlæg


Link til indlæg
bukas skrev, for 1 time siden:

Er hun nøgen mens hun giver massage

Altså jeg har ikke været der længe -og har kun haft sex med mutter -da hun gav det. Da hendes veninde (muligvis en anden end nu) gav hun mig massage og fik tilbudt fp x mange til 1.500kr. men jeg tændte ikke på veninden -så jeg gik efter en times massage -til mutter og venindens undren... Den gang var hun ikke nøgen.

Redigeret af Møffe
glemte noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været forbi en enkelt gang hvor det kun var hende selv der var der. Jeg blev tilbudt et HJ. Spurgte om det var muligt at få andet. Det var det ikke, men hun fik snart en veninde på besøg hvor man kunne få det hele. 
Hun var fuldt påklædt under HJ, hvor hun sad mellem mine ben og det var ikke tilladt at røre. Selv om hun ser godt ud så kommer jeg nok ikke igen. Jeg kan ikke huske om det var 800 eller 1.000 jeg gav, men synes sgu det var en lidt tam omgang når hun var fuldt påklædt og man ikke måtte røre. Så kan jeg sgu lige så godt bare finde en bedre massør og betale 400 for en time og så gå hjem og rykke mig i banditten bagefter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bukas skrev, den 23.6.2023 at 21:39:

Hvad var pris for alt det du fik

Hun er helt nøgen hele tiden. Hun fik 1500 for en time

bukas skrev, den 23.6.2023 at 21:39:

Hvad var pris for alt det du fik

Hun var helt nøgen og jeg betalte 1500

Del dette indlæg


Link til indlæg
bukas skrev, den 23.6.2023 at 12:13:

Må høre. Fik du både massage og sex.

Jeg fik alt det jeg ønskede. Jeg fravalgte sex af personlige grunde. Men jeg blev opfordret til det

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, den 23.6.2023 at 13:51:

Lyder til det er en anden veninde end tidligere... Hvordan ser hun ud og alder?

Hun havde tidligere en anden veninde men det var ikke nogen succes

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 23 timer siden:

Jeg har været forbi en enkelt gang hvor det kun var hende selv der var der. Jeg blev tilbudt et HJ. Spurgte om det var muligt at få andet. Det var det ikke, men hun fik snart en veninde på besøg hvor man kunne få det hele. 
Hun var fuldt påklædt under HJ, hvor hun sad mellem mine ben og det var ikke tilladt at røre. Selv om hun ser godt ud så kommer jeg nok ikke igen. Jeg kan ikke huske om det var 800 eller 1.000 jeg gav, men synes sgu det var en lidt tam omgang når hun var fuldt påklædt og man ikke måtte røre. Så kan jeg sgu lige så godt bare finde en bedre massør og betale 400 for en time og så gå hjem og rykke mig i banditten bagefter. 

Jeg syntes at hun selv giver en god lingam med hænderne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der idag og fik en herlig og god afslappende massage 

Blev budt ind af en venlig og smilende kvinde og i rummet blev der spurgt til hvad jeg ønskede og sagde at jeg gerne ville have 1 time massage med happyending som vi lavede om til bj afslutning, og det fortryder jeg ikke det mindste :)

Da jeg havde meget ondt i skulder fik jeg til starten en herlig og skøn 4 hånds massage af hende og hendes veninde som jeg virkelig nød og da det skulle gå til afslutningen  forlod hun rummet så jeg var alene med veninden i rummet og wow som hun pirrede ved at massere min røv og og anus og legede med bollerne mens jeg lagde på maven. Da hun så skulle gå igang med bj startede hun med at slikke på pikken og slikke suge på bollerne for til sidst at tage pikken i munden og uhmmm fik jeg et skønt bj af hende 

En rigtig god oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
orne32 skrev, den 28.6.2023 at 19:19:

Jeg var der idag og fik en herlig og god afslappende massage 

Blev budt ind af en venlig og smilende kvinde og i rummet blev der spurgt til hvad jeg ønskede og sagde at jeg gerne ville have 1 time massage med happyending som vi lavede om til bj afslutning, og det fortryder jeg ikke det mindste :)

Da jeg havde meget ondt i skulder fik jeg til starten en herlig og skøn 4 hånds massage af hende og hendes veninde som jeg virkelig nød og da det skulle gå til afslutningen  forlod hun rummet så jeg var alene med veninden i rummet og wow som hun pirrede ved at massere min røv og og anus og legede med bollerne mens jeg lagde på maven. Da hun så skulle gå igang med bj startede hun med at slikke på pikken og slikke suge på bollerne for til sidst at tage pikken i munden og uhmmm fik jeg et skønt bj af hende 

En rigtig god oplevelse

Var det aftalt på forhånd, at det skulle være 4 hånds massage, eller var det en overraskelse ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Marsha i Padborg igen i dag, og jeg må sige at det bliver bare bedre og bedre for hver gang. Jeg er sgu' blevet lidt småforelsket i hende, trods aldersforskel på 22 år.

Marsha får dig til at føle dig meget velkommen fra første minut hun tager i mod dig i døren, og til du forlader stedet igen 1 time (eller mere) senere. Marsha giver en rigtig god massage, hvor hun er nøgen hele tiden. Massagen indeholder pirring, B2B, pussyslide når man ligger på ryggen, masser af kærtegn, kys og til sidst dejligt økoblow og sex (med kondom) hvis man ønsker sex som afslutning. Bagefter hyggetid arm i arm og small talk.

I dag fik jeg lov at gøre lidt gengæld, ved at slikke hende til orgasme, før hun fandt kondomet frem :-)

Her fra en kæmpe anbefaling, men pas på hende, og vær sød ved hende. Så bliver det en rigtig god oplevelse. Jeg skal i hvert fald besøge hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eclipse skrev, den 30.6.2023 at 11:55:

Var det aftalt på forhånd, at det skulle være 4 hånds massage, eller var det en overraskelse ?

det var en overraskelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er der nu galt med at være småforelsket i en yngre, voksen person? Selv med 63 år har man vel følelser. Jeg kunne godt blive smaskforelsket i Marsha; men det ville nok kun blive gengældt, hvis mit VISA-kort blev blodrødt. --- Den fulde pakke, du beskriver, lyder meget dejlig. Hvis det hele er foregået på massagebriksen, har det nok krævet lidt akrobatiske evner; men det foregik måske i et andet rum? Hvad måtte du give for den fulde pakke? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Taurus skrev, for 38 minutter siden:

Hvad er der nu galt med at være småforelsket i en yngre, voksen person? Selv med 63 år har man vel følelser. Jeg kunne godt blive smaskforelsket i Marsha; men det ville nok kun blive gengældt, hvis mit VISA-kort blev blodrødt. --- Den fulde pakke, du beskriver, lyder meget dejlig. Hvis det hele er foregået på massagebriksen, har det nok krævet lidt akrobatiske evner; men det foregik måske i et andet rum? Hvad måtte du give for den fulde pakke? 

 

Tak for din pæne kommentar. Det hele foregår på en bred massage briks, så man sagtens kan ligge ved siden af hinanden og snakke og nusse. Pris for 1 time med det hele er 1.500 kroner eller 200 Euro. Kun kontant betaling. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Marsha igen, igen, og må igen sige at det bliver kun bedre og bedre for hver gang. Marsha er en utrolig sød og smuk moden dame, hvor alt på kroppen er naturligt (ingen silikone), som giver en rigtig god massage med masser af pirring undervejs. Vi hygger os rigtig meget sammen, og det føles rigtig kæreste agtigt, med knus og kys undervejs. Til sidst dejlig B2B med pussy slide, øko BJ og dejlig sex med kondom. Bagefter ligger vi i arm og snakker om alt muligt. Så fuld valuta for pengene i en hel time, uden snyd med tiden. Og stedet kan absolut ikke være mere diskret, i et hus inde i skoven, som ikke kan ses ude fra vejen. Så ingen på vejen ser hvor du kører hen, eller hvor du kommer fra.

Bonusinfo: Marsha foretrækker betaling i Euro.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...