Hop til indhold

I næste uge er det igen muligt at få besøg af min kone

Featured Replies

Skrevet

Jeg vil høre, om der er nogle, som har erfaring med I næste uge er det igen muligt at få besøg af min kone eller besøge os, fordi deres set-up virker spændende også efter man har talt med ham og hørt, hvad der er muligheder.

Men samme telefonnummer går igen i disse annoncer på Annoncelight Oplev min tante - 70 år - klar igenMulighed for at prøve min tøs og Lej min tøs med kæmpe bryster og så tænker jeg/man, hvem har man fat i  :unsure:

Derfor vil jeg høre, om der er nogle, som har besøgt ham og en af kvinder i annoncerne, som vil fortælle om det ?

Skrevet

Jeg kender intet til de pågældende bag annoncerne og derfor er det næste også bare en generel opfordring.

Man bør udvise en vis grad af skepsis for annoncer, hvor en person "udlejer" en anden person til sekesuelle ydelser. Det ses desværre, at en række sager om bl.a. psykisk vold, incest og voldtægt indeholder elementer af "udlejning" af en anden personen, hvor køberen måske er i god tro om samtykke osv.

Skrevet

Alle mine alarmer ringer. Jeg har intet at begrunde det med, men jeg ville ikke hoppe på

Skrevet

Puha, jeg stoppede med at læse annoncen efter "buttet med mave".... Hvis jeg ville noget som helst med en person der er "buttet med mave", ville jeg tage en spiller....

Skrevet

Er rimelig sikker på det er vendelmanden. Igen igen igen og falske profiler

Skrevet

"Registreret tlf. nr." Det lugter af forsøg på afpresning. Glem alt om dem.

Skrevet
  • Author

Tak for tilbagemeldingerne ;)

Men er der ingen, som faktisk har besøgt "dem" :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.