Hop til indhold
ErnstOle

Tiltalerejsning i sag om menneskehandel

Recommended Posts

https://politi.dk/koebenhavns-vestegns-politi/nyhedsliste/tiltale-rejst-i-sag-om-menneskehandel/2023/06/21
Det positive er vel, at disse personer i en periode ikke kan begå ligeartet kriminalitet.

Jeg er overbevist om, at flere herinde har besøgt de forurettede i sagen. Derudover skal man ikke bruge lang tid herinde for at se brugere, som har besøgt ligende foretagender. Det er nok en anelse naivt at tro, men jeg håber, at flere brugere fremadrettet forholder sig mere kritisk til at besøge steder som f.eks.:

- har udenlandske piger,

- har døgnåbent,

- har piger, der tilbyder seksuelle ydelser til 300kr,

- har piger, der tilbyder alt, hvor man med rette kan så tvivl om deres selvbestemmelsesret, og

- har piger, der stort set ikke kan kommunikere på det sprog annoncen er skrevet i.

Jeg synes det er en anelse væmmeligt, når brugere herinder beklager sig over, at en yngre pige, ikke har udvist den store passion for sex med dem, når hun nu tilbyder det til 300kr.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altid dejligt med en ordentlig rejsning ;)

Men det kunne være interessant at møde op og følge sagen. Den bliver næppe kørt bag lukkede døre. Det har jeg gjort i en interessant straffesag (ung mand der var tiltalt for 30-40 forskellige forhold), og det burde være muligt at gøre her også. Hvis der spørges ind til hvorfor man deltager kan man jo fortælle, at man kommer på vegne af en interessegruppe (denne) eller en vælgerforening eller noget andet relevant, som man faktisk er medlem af.

Så kan vi slippe for spekulationer og antagelser om hvad der mon er foregået og få fakta på bordet...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...