Hop til indhold
Randy

Pris stigning

Recommended Posts

Plejer at synes 15min er 500kr og 30min er 800 kr, men da jeg prøvede at få en aftale i hus de sidste dage så gik priserne fra 600-1000 for 15min (de fleste var 700-1000kr for 15min).
Og så ellers derop af. Det var så i Århus og jeg er normalt i Odense, men alligevel. 

Oplever I at det er blevet mere dyrt? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tja, har da set nogle få som har sat prisen op(København), hvilket er helt rimeligt. Modsat har et par stykke af dem jeg besøger i ny og næ, tilbudt en lavere pris end normalt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Åh endnu en “gentagelses tråd”. Der er ingen plejer denne branche. Hver enkelt pige sætter sin egen pris. Du kan så pleje at vælge dem i en bestemt priskategori og er sikker på de også stadig findes. Spørgsmålet er vel også hvad du forventer af alder, udseende og service. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er et gammelt ordsprog der siger “den der har grisen bestemmer prisen” ingen sammenligning iøvrigt.

Men pigerne kan tage lige nøjagtigt den pris de vil - vi kan derfra bestemme os for om vi vil være med på de termer. Hvis vi ikke vil så er det blot at søge videre. Der er f.eks. Et par danske piger p.t. der har priser hvor jeg ikke har lyst til at være med. Så jeg bliver da naturligvis væk ;-)

Min største irritation er når jeg kommer på et dansk bordel med danske piger og de så ikke har skrevet at prisen er individuel. I går besøgte jeg en lækker steg som fortalte mig at hun tog 1500,- for en halv time og ikke de standard 11-1200,- 
Jeg ville gerne betale de 1500,- og havde dem heldigvis (klog af skade) men for fanden hvor ville jeg have det skidt med at have for lidt med….. så kom nu ind i kampen danske bordeller og skriv at prisen for denne pige er højere.

Hun var i øvrigt hver en krone værd ;-)og jeg kommer snart igen.

K

Del dette indlæg

Link til indlæg
Randy skrev, for 4 timer siden:

Plejer at synes 15min er 500kr og 30min er 800 kr, men da jeg prøvede at få en aftale i hus de sidste dage så gik priserne fra 600-1000 for 15min (de fleste var 700-1000kr for 15min).
Og så ellers derop af. Det var så i Århus og jeg er normalt i Odense, men alligevel. 

Oplever I at det er blevet mere dyrt? 

Jeg foretrækker at besøge dem hvor en time koster 2500 og har gjort det de sidste 4-5 år. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

Argh jeg er simpelthen for billig til dig er hvad du siger:P:lol:<3.? 

I denne branche er der intet iveren med at være en billig pige…

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Det var nu også mest en joke:P.. Har jo egentlig tilbragt noget tid med Laursen til en fredagsbar:lol:.. 

Det var jo kun 20 min, så det kan være det ikke tæller

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...