Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/180126

Jeg har haft et rigtig dejligt besøg hos Kayly på hendes nye adresse i Uhe, nær Give. 

Hun er præcis som jeg håbede: Hun er sød, sjov, sprudlende og i godt humør.

Hun gik og vandede planter, da jeg kom, førte mig ind i massageværelset, nappede mig på bukserne uden på pikken, grinede og bad mig tage tøjet af.

Derefter gik hun på hug, gav mig blowjob, hvorefter vi havnede i en 69 på den høje, brede massagebriks/seng. Hun gav mig en slags pussyslide, og derefter havde vi sex med kondom  i doggy og missionær. Da jeg ikke rigtig kunne komme, endte vi med et blowjob, hvor jeg kom i munden på hende. Det er meget sjældent jeg kan komme under blowjob, men hun ramte lige netop den rigtige balance: engageret uden at virke utålmodig, indstillet på at jeg skulle komme i hendes mund uden at skynde på mig, og tilpas varieret til at det gjorde tricket, og jeg afleverede min ladning i hendes mund.

Dejligt med en kvinde der ikke lider af berøringsangst eller overdreven bekymring i forhold til kropsvæsker! 

Der var ikke noget hastværk, vi småsnakkede mens jeg tog tøjet på, og hun var fortsat sød og grinede og lavede sjov.

Lige netop sådan en dosis godt humør, som jeg havde brug for efter en hård arbejdsuge. 

Jeg kommer med sikkerhed igen, når det hele flasker sig.

 

Redigeret af Midtvestagurken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som om hun stadig holder samme høje service-niveau, som da jeg sidst besøgte hende for et par år siden.

Kan du løfte sløret for hvordan pris-niveauet er?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen, meget informativ.

Hvordan er hun med kys. Kan man kysse rimelig godt igennem med hende eller er det bare små tantekys?

Del dette indlæg


Link til indlæg
vejle manden skrev, for 37 minutter siden:

Har altid har haft kondom på, hvornår er hun begyndt uden kondom?

Har du spurgt hende om uden ?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle der har været der for nyligt.? Og ved om det stadigvæk er massage med ekstra ydelser.? Jeg synes at høre hun er blevet gift og vil ikke forbi hvis der ikke ydes ekstra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle nye kommentarer til Kayly ?

Overvejer turen derned, men har en times kørsel B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Kayly den 26 .december på hendes nye adresse i Uhe. Top besøg, sjovt og  god stemning. Så I kan roligt besøge hende. Hun havde også en "praktikant" boende dengang. Ring og snak med hende. Eller skriv.  

Redigeret af sejer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun skriver :    "Jeg er en slank kvinde sidst i 30erne"

På FB viser hun en  lagkage med skrift Kayly 50 år       ..... det kan være svært at huske ens egen alder 

Del dette indlæg


Link til indlæg
EnjoyTheDay skrev, for 11 timer siden:

Hun skriver :    "Jeg er en slank kvinde sidst i 30erne"

På FB viser hun en  lagkage med skrift Kayly 50 år       ..... det kan være svært at huske ens egen alder 

for 10 år siden jeg besøgte hende i Vejle stod der også sidst i 30 erne i annoncen. dengang sagde hun at hun havde fået lavet ved brysterne så skulle være varsom.

Del dette indlæg


Link til indlæg
EnjoyTheDay skrev, den 25.1.2024 at 22:48:

Hun skriver :    "Jeg er en slank kvinde sidst i 30erne"

På FB viser hun en  lagkage med skrift Kayly 50 år       ..... det kan være svært at huske ens egen alde

Hun har haft buktikken 12 år og   teksten er den gang hun åben, hun har ikke fået rettet teksten.

Har kendt hende i mange år, hun giver god massage, god service hun har godt humør kommer altid hende for at få god massage kayly hun er dejlige .️

Del dette indlæg


Link til indlæg
vejle manden skrev, for 11 minutter siden:

Hun har haft buktikken 12 år og   teksten er den gang hun åben, hun har ikke fået rettet teksten.

Har kendt hende i mange år, hun giver god massage, god service hun har godt humør kommer altid hende for at få god massage kayly hun er dejlige .️

Hun har da formået at få redigeret sin adresse ....... det er nok også mere vigtigt, når der skal kunder i butikken.

Del dette indlæg


Link til indlæg
EnjoyTheDay skrev, for 3 timer siden:

Hun har da formået at få redigeret sin adresse ....... det er nok også mere vigtigt, når der skal kunder i butikken.

Hvad er dit problem jeg kan se du skriver dårlig om andre piger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
vejle manden skrev, den 31.1.2024 at 16:21:

Hvad er dit problem jeg kan se du skriver dårlig om andre piger. 

Jeg har ikke et problem.

Desuden skriver jeg ikke dårligt om andre piger, men beskriver at annonce og virkeligheden ikke matcher hinanden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
EnjoyTheDay skrev, den 31.1.2024 at 12:17:

Hun har da formået at få redigeret sin adresse ....... det er nok også mere vigtigt, når der skal kunder i butikken.

Hun har ikke brug for annoncering. Da jeg besøgte hende, sagde hun næsten alle kunder var faste og kom regelmæssigt. Ja, hun er flot og ved hvad hun laver.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...