Hop til indhold

Recommended Posts

Undskyld afsporingen. Nogen mener jeg er en lidt for vittig hund, men altså - jeg læste det som Sushi i Tarm! En slags japansk medister?

Mere seriøst. Annoncen opererer med to priser for en cocktail/full pakke og specials lidt dyrere uden at komme nærmere ind på hvad der er ekstra i specials. Men man har jo lov at gætte - eller spørge hende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har ikke selv været der, men kender stedet. Har altid oplevet at pigerne på stedet er troværdige og billederne plejer at være vellignende. De holder pænt orden på stedet og har altid fået en god behandling og service der. 

Uden at garanterer noget så vil jeg sige at det er et sted som man godt kan løbe en risiko med at besøge. Det går sjældent galt her :-)

Håber du vil dele din oplevelse med os andre hvis du tager af sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest polleplet

Jeg har besøgt hende en gang. Billederne passer meget godt. Hun er lidt genert, men samtidig meget sød. Det eneste problem var at hun har en "spiral eller andet sat op", som man rammer når man støder og den sidder ikke ret langt inde. Jeg har heller ikke kunnet få fat på hende siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...