ims 233 Skrevet 17. Juni, 2023 Hej Er der nogle som ved om hun er et besøg værd? https://annoncelight.dk/showad/360756 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 949 Skrevet 17. Juni, 2023 Undskyld afsporingen. Nogen mener jeg er en lidt for vittig hund, men altså - jeg læste det som Sushi i Tarm! En slags japansk medister? Mere seriøst. Annoncen opererer med to priser for en cocktail/full pakke og specials lidt dyrere uden at komme nærmere ind på hvad der er ekstra i specials. Men man har jo lov at gætte - eller spørge hende 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
traveren 64 Skrevet 17. Juni, 2023 Har ikke selv været der, men kender stedet. Har altid oplevet at pigerne på stedet er troværdige og billederne plejer at være vellignende. De holder pænt orden på stedet og har altid fået en god behandling og service der. Uden at garanterer noget så vil jeg sige at det er et sted som man godt kan løbe en risiko med at besøge. Det går sjældent galt her Håber du vil dele din oplevelse med os andre hvis du tager af sted. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1480 Skrevet 19. Juni, 2023 pebber skrev, for 1 time siden: Følger lige med Interessant at vide! .... 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
O'Malley 73 Skrevet 28. Juli, 2023 Nogen der kan få svar på sms? har i 3 dage skrevet uden svar retur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest polleplet Skrevet 28. Juli, 2023 Jeg har besøgt hende en gang. Billederne passer meget godt. Hun er lidt genert, men samtidig meget sød. Det eneste problem var at hun har en "spiral eller andet sat op", som man rammer når man støder og den sidder ikke ret langt inde. Jeg har heller ikke kunnet få fat på hende siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 292 Skrevet 29. Juli, 2023 Hedonis skrev, den 17.6.2023 at 14:08: Sushi i Tarm Tænk hvis Susi flytter til Sæd eller Lem 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
O'Malley 73 Skrevet 7. August, 2023 Besøgte hende i sidste uge. Dejlig pige og god service. Ikke helt så Petite som billeder måske antyder. Men ikke noget der tæller ned. Kommer gerne igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg