Hop til indhold
frisk fyr

Vedr. oprettelse af tråd

Recommended Posts

Hej

Jeg har et lille spørgsmål til admin/erfarne brugere herinde.

Jeg syntes jeg hygger mig med at læse forskellige tråde herinde, og opretter også en engang imellem.

Jeg er lidt træt og tror andre også er det at der er mange tråde der bliver fejloprettede. 
Er der ikke nogle opskrevne regler et sted?

Jeg har siddet og søgt efter dem, men syntes ikke jeg kan finde noget.

Kunne man ikke lave en ny mappe, der beskriver hvad der forventes når man opretter en tråd. Tænker overskrift, indhold osv., eller der dukker noget op man skal læse, når man trykker på opret ny tråd

Hilsen frisk fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dette vedrører ikke General debat om prostitution.
Har anmodet om flytning til korrekt forum

;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
yrghh skrev, for 3 minutter siden:

Dette vedrører ikke General debat om prostitution.
Har anmodet om flytning til korrekt forum

;) 

Tak, og sorry, selv jeg kan oprette forkert

Del dette indlæg


Link til indlæg
frisk fyr skrev, for 41 minutter siden:

Tak, og sorry, selv jeg kan oprette forkert

Det er altså lidt sjovt at du gør dig skyld i 2 af de ting, du brokker dig over. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ridolfo skrev, for 48 minutter siden:

Det er altså lidt sjovt at du gør dig skyld i 2 af de ting, du brokker dig over. 

Det viser måske problemet med at det er nemt at gøre det forkert.

Og når man så opretter den forkert, og får sådan en besked, så vil det måske afholde brugere herinde at oprette en tråd en anden gang,

bare en tanke…

Del dette indlæg


Link til indlæg
frisk fyr skrev, for 24 minutter siden:

Det viser måske problemet med at det er nemt at gøre det forkert.

Og når man så opretter den forkert, og får sådan en besked, så vil det måske afholde brugere herinde at oprette en tråd en anden gang,

bare en tanke…

Du skal bare glæder dig over alle de vagthunde der sidder klar;-) De gør det jo kun for, at hjælpe -sådan nogen som os... de mener slet ikke noget ondt med det... -det er bare bleven normalen, at revse andre for det mindste...;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
frisk fyr skrev, for 21 timer siden:

Det viser måske problemet med at det er nemt at gøre det forkert.

Og når man så opretter den forkert, og får sådan en besked, så vil det måske afholde brugere herinde at oprette en tråd en anden gang,

bare en tanke…

Velkommen til internettet, 

Til spørgsmålet.

Når du trykker på https://www.eroguide.dk/forum/ - Så vil du kunne se alle hovedemnerne, og nedenunder dem står hvad der vedrører de forskellige kategorier.

Så vil sige, det er allerede skrevet rimelig godt, men der kan jo ske svupsere, og det er så der "flytning af tråden" kommer ind i billedet. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Uden gummi er gud
frisk fyr skrev, den 16.6.2023 at 21:40:

Hej

Jeg har et lille spørgsmål til admin/erfarne brugere herinde.

Jeg syntes jeg hygger mig med at læse forskellige tråde herinde, og opretter også en engang imellem.

Jeg er lidt træt og tror andre også er det at der er mange tråde der bliver fejloprettede. 
Er der ikke nogle opskrevne regler et sted?

Jeg har siddet og søgt efter dem, men syntes ikke jeg kan finde noget.

Kunne man ikke lave en ny mappe, der beskriver hvad der forventes når man opretter en tråd. Tænker overskrift, indhold osv., eller der dukker noget op man skal læse, når man trykker på opret ny tråd

Hilsen frisk fyr

Alle kan lave fejl. Problemet er vel ikke større end at man klikker på linket øverst til højre i indlægget og vælger "tråden skal flyttes". Så plejre den at bliver flyttet ligeså snart admin ser anmeldelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...