Pot 151 Skrevet 15. Juni, 2023 Det sidste jeg har kunnet finde om Karla Karla her på sitet er fra september -21, så efter mit besøg hos hende igår, synes jeg, det er på tide at få hende genopfrisket her. Via sms aftalte jeg tid med hende til den efterfølgende dag og fik samtidig adressen, som er omkring Sluseholmen. Da jeg står uden for ejendomskomplekset, hvor hun bor, giver hun pr sms de sidste instruktioner om adgangen. Indgangen til hendes lejlighed er i stueplan, og allerede da jeg nærmede mig hoveddøren, blev den diskret åbnet af en kvinde med et usandsynligt smukt og lettere sminket ansigt, og kun iklædt løsthængende shirt og g-streng. Hun virker glad, har et åbent sind og er god til engelsk, så i hendes pæne, rene og lyse arbejdsværelse er der lidt small-talk, mens vi tager tøjet af. Hendes billeder snyder for i mine øjne er hun i virkeligheden helt utroligt meget smukkere end på billederne. Hun har en lækker, slank solbrændt krop uden tatoveringer, små fine bryster med fine, strittende brystvorter og en minirøv, som jeg sjældent har set flottere. Jeg lægger mig på ryggen på sengen og hun sætter sig ved siden af og begyndte at kærtegne min krop og hvad der ellers skulle kærtegnes. Jeg har allerede i mine sms fortalt hende, hvad jeg foretrækker, så efter et stykke tid, svinger hun det ene ben hen over mig, så jeg med næsen i 2’eren kan bruge min tunge i hendes rene mis. Hun er meget livlig, så jeg bliver liggende på ryggen, mens hun et par gange vender rundt, så jeg så også får lejlighed til at nyde hendes bryster. Under den sidste del af denne leg får jeg et økologisk blow, hvilket hun faktisk gør rigtig godt uden meget hånd. Jeg stopper hendes blow, får hende til at lægge sig på ryggen og trække benene op mod skuldrene, så min tungen har fri adgang til hele hendes underliv. Derefter tilbage i 69 stillingen med hende oven på mig, hvor jeg synes det hele smager så godt, at jeg selv kommer til at medvirke til afslutningen. Jeg troede, at den betalte tid var gået, men hun var åbenbart meget opmærksom på, at den ikke var, så vi lå og hyggesludrede et stykke tid. Efter vi havde taget tøj på, ville hun give mig nogle af pengene tilbage, da vi ikke havde nået alt det aftalte. Jeg afslog naturligvis, selv om det helt overvejende faktisk var hendes skyld Ved hoveddøren blev der udvekslet kindkys og ”Ciao”, hvilket nu nok skulle have været ”Arrivederci”, hvis jeg ellers forstår det italienske ret, for jeg er ikke i tvivl om, at jeg kommer til at se hende igen. 11 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 643 Skrevet 15. Juni, 2023 Kysser hun også ? Og tungekys ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pot 151 Skrevet 15. Juni, 2023 Vi kyssede ikke, og jeg spurgte ikke. Hun nævner det ikke i sin annonce, men nu "kender" vi hinanden, så jeg vil helt klart spørge næste gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1145 Skrevet 15. Juni, 2023 Pot skrev, for 10 timer siden: Hun har en lækker, slank solbrændt krop uden tatoveringer, små fine bryster med fine, strittende brystvorter og en minirøv, som jeg sjældent har set flottere. Tak for anmeldelse. Jeg har egentlig haft hende på min bucketlist gennem flere år, men aldrig fået nået et besøg. Jeg må hellere se at få opprioriteret hende efter dit skriv her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klovnen080 103 Skrevet 17. Juni, 2023 (edited) Blev inspireret af Mr. Pots beskrivelse, og måtte forbi og se om det virkelig kunne være sandt. Og det er det. Hvert et ord, meget smukkere i virkeligheden, lille petit struttende bagdel, som man godt kan tage fat i, når først der er dømt futtog, og blow der udføres langsomt, kærligt og opbyggende. Hun er lækker. Redigeret 17. Juni, 2023 af klovnen080 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2367 Skrevet 18. Juni, 2023 @Pot @klovnen080 Hun skriver på Nympho at hun har naturlige F skål bryster Hvordan er brysterne? Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pot 151 Skrevet 19. Juni, 2023 (edited) De er naturlige og små. Som hendes billeder også antyder, er det snarere A eller B end F, så der må være tale om en trykfejl i Nympho annoncen. Redigeret 19. Juni, 2023 af Pot Et "ved" for meget 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg