Tiko2023 22 Skrevet 15. Juni, 2023 (edited) Jeg besøgte Melissa i privat lejlighed på Frederiksberg ,må endnu engang tilføje ,blev skuffet ,vi aftalte halv time 900kr ,hun var ekstrem kedelig ,hendes måde og give blowjob på tja det gjorde lidt ondt ,sagde til hende hun sgu stoppe omgående med det ,eneste måde hun ville give dansk på var doggistyle ,hun ville ihvertfald ik ridde .hun fjerner ens hånd hvis man fx prøver røre hende på røven fx,Hun kan engelsk så man kan kommunikere med hende ,men ved i hvad venner ,hun er ekstrem kedelig ,hendes billeder passer ,dog er hun lidt “tykkere@ “ end på billederne ,ik pengene værd synes jeg .gik også efter 15 minutter .Måske bare mig der er uheldig i de her dage Redigeret 15. Juni, 2023 af Tiko2023 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 69manden Skrevet 15. Juni, 2023 Tiko2023 skrev, for 3 timer siden: Jeg besøgte Melissa i privat lejlighed på Frederiksberg ,må endnu engang tilføje ,blev skuffet ,vi aftalte halv time 900kr ,hun var ekstrem kedelig ,hendes måde og give blowjob på tja det gjorde lidt ondt ,sagde til hende hun sgu stoppe omgående med det ,eneste måde hun ville give dansk på var doggistyle ,hun ville ihvertfald ik ridde .hun fjerner ens hånd hvis man fx prøver røre hende på røven fx,Hun kan engelsk så man kan kommunikere med hende ,men ved i hvad venner ,hun er ekstrem kedelig ,hendes billeder passer ,dog er hun lidt “tykkere@ “ end på billederne ,ik pengene værd synes jeg .gik også efter 15 minutter .Måske bare mig der er uheldig i de her dage Ærgeligt at skal have den oplevelse, når man forventer noget andet og ikke mindst noget bedre.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8082 Skrevet 15. Juni, 2023 Er det en fejl at det er en bruger der står som værende en massageklinik der anmelder end pige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
høvding 14 Skrevet 15. Juni, 2023 Th3M3lt skrev, for 4 timer siden: Link? Tror det er: Melissa 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1143 Skrevet 15. Juni, 2023 Passer også meget godt med hendes andre omtaler her på forum. Ærgerligt, for hvis billeder er sande er hun en hottie i mine øjne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denkræsne 42 Skrevet 16. Juni, 2023 høvding skrev, for 20 timer siden: Tror det er: Melissa Ret sikker paa det IKKE er hende. "new melissa" fra link er meget slank, billeder passer ikke. Og hun er fra tjekkiet. Desuden var hendes blow meget forsigtigt. Men stadig kedelig. Har lige omtalt hende i anden traad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg