Hop til indhold
Guest Line Fyn

Afventer administrator

Recommended Posts

Guest Line Fyn

Er det mon muligt at få administrator til at besvare min henvendelse som jeg sendte 6. Juni

Del dette indlæg

Link til indlæg
Line Fyn skrev, den 15.6.2023 at 06:56:

Er det mon muligt at få administrator til at besvare min henvendelse som jeg sendte 6. Juni

Tror du skal være meget heldig, jeg afventer også stadig på svar fra administrator tilbage fra 17 april. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Line Fyn

Lidt træls at skulle vente så længe :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
jackson666 skrev, for 3 minutter siden:

de svarer kun deres " rigtige " venner og udgiver i øvrigt ens data herfra.... Det har jeg dokumentation på!

Udgiver - til hvem?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, Lige nu:

Udgiver - til hvem?

ja det er jeg og politiet ved at undersøge da mine data med mail og andet er givet videre og brugt til at sende mig info privat i min post... Så nu har politiet fået disse info og beviser så sagen er nu op til dem, men tænker de nok kontakter EG for at høre om hvordan det er sket samt til hvem

Del dette indlæg

Link til indlæg
jackson666 skrev, for 8 timer siden:

ja det er jeg og politiet ved at undersøge da mine data med mail og andet er givet videre og brugt til at sende mig info privat i min post... Så nu har politiet fået disse info og beviser så sagen er nu op til dem, men tænker de nok kontakter EG for at høre om hvordan det er sket samt til hvem

Nej da.. Tænk.. Er der virkelig nogen der har fået din e-mail:blink: Ja, ring da straks til politiet...:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
John41 skrev, for 25 minutter siden:

Nej da.. Tænk.. Er der virkelig nogen der har fået din e-mail:blink: Ja, ring da straks til politiet...:rolleyes:

nu skirver jeg ikke alt her, men kan fortælle der er kommet flere andre info ud pga EG har oplyst personlige info, og derfor er politiet nu i gang med at efterforske, og John, læg du blot alle dine info ud her eftersom du slet ikke har nogen problemer med dette, er rystet over du ikke går op i din IT sikkerhed

Del dette indlæg

Link til indlæg
jackson666 skrev, 1 time siden:

nu skirver jeg ikke alt her, men kan fortælle der er kommet flere andre info ud pga EG har oplyst personlige info, og derfor er politiet nu i gang med at efterforske, og John, læg du blot alle dine info ud her eftersom du slet ikke har nogen problemer med dette, er rystet over du ikke går op i din IT sikkerhed

Jeg har ikke oplysninger liggende her med navn, cpr, bank oplysninger eller andet der kan referer til mig, og bruger også VPN.  Har du lagt nogen personlige oplysninger op her, så skal vi vist lige diskutere din IT-sikkerhed

Del dette indlæg

Link til indlæg
John41 skrev, for 1 time siden:

Jeg har ikke oplysninger liggende her med navn, cpr, bank oplysninger eller andet der kan referer til mig, og bruger også VPN.  Har du lagt nogen personlige oplysninger op her, så skal vi vist lige diskutere din IT-sikkerhed

det har jeg ikke gjort men med få oplysninger kan man finde meget har det vist sig, men nok om det, politiet er i gang med både EG og den / de andre som har skaffet info og sendt mig trussel breve

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...