Tørjeg 2 Skrevet 14. Juni Hej, Aktuelt har jeg lavet en forespørgsel her onsdag eftermiddag til lørdag formiddag på SMS, men har ikke hørt noget tilbage endnu. Hverken afslag eller svar på spørgsmål fra sms. Hvad er jeres erfaringer? Spiller i på flere annoncer eller prøver man lige igen eller går videre til næste spændende annonce? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 455 Skrevet 14. Juni Som regel et par / nogle timer senere, på en høflig måde . Virker altid for mit vedkommende. Jeg respektere at de kan have travlt, men at jeg os gerne vil have svar. Hvis de ikke svarer 2. gang, så dropper jeg dem, og går videre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BJL 57 Skrevet 14. Juni Det er sgu meget forskelligt. Jeg plejer også at være i god tid. Hvis de er populære og godt bookede, kan jeg forestille mig, at det er svært at nå alt inkl. klargøring til den næste i pauserne. De piger der arbejder, selv har jo ingen telefon dame og de fleste af os bliver jo også små irriterede, hvis de har telefonen i hånden hele tiden. Samtidig tænker jeg også, at de fleste nok vil være lidt forsigtige med at kontakte ukendte numre flere timer senere. Det kan også være at hun slet ikke er på adressen længere lørdag og derfor tænker, at hun i stedet bruger tiden til at svare en anden? Tænker du skal prøve er til aften igen eller måske i morgen middag. Hvis der så stadig ikke er svar så find en anden! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 745 Skrevet 14. Juni Nogle gange vurdere jeg, at der er gået for lang tid til at jeg kan være bekendt at svare. De fleste skriver igen, heldigvis Du kan evt skrive igen og skrive at hun er velkommen til at svare når hun har tid 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 2912 Skrevet 14. Juni Hvis der ikke bliver svaret, gør jeg ikke mere, gider ikke spille min tid. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 958 Skrevet 14. Juni Det er lidt forskelligt skriver ofte i god tid feks. om morgenen før arbejde om en aftale senere på dagen eller næste dag og har jeg ikke hørt noget når jeg har fået fri så prøver jeg en anden. Ligenu har jeg en favorit GP som jeg har den fedeste kemi med hun får al den tid hun skal bruge, ved hun svarer når hun kan og er ventetiden værd for mig ihvertfald. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
henlan 516 Skrevet 15. Juni (edited) Jeg prøver altid et par gange. Redigeret 15. Juni af henlan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 13545 Skrevet 15. Juni Jeg bliver glad for en høflig “rykker”, hvis jeg ikke har svaret. Sommetider forsvinder sms’er i mængden eller man kommer væk fra det. Jeg svarer tilbage, medmindre der specifikt står, at jeg ikke må efter kl et eller andet. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1232 Skrevet 15. Juni Liv skrev, for 4 timer siden: Jeg bliver glad for en høflig “rykker”, hvis jeg ikke har svaret Ja, det ender som regel med en rykker, hvis jeg ikke får et svar... 11 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 146 Skrevet 15. Juni no second chances svar eller bliv afskrevet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 286 Skrevet 15. Juni Liv skrev, for 5 timer siden: Sommetider forsvinder sms’er i mængden Hvor mange sms får du i snit pr dag? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 13545 Skrevet 15. Juni Martijes skrev, for 3 timer siden: Hvor mange sms får du i snit pr dag? Er det relevant for min forklaring? En sms der ikke bliver svaret ryger nederst i bunken. Andre ting optager mig og den ubesvarede bliver glemt…. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LystTilSM 54 Skrevet 16. Juni Uha, så er jeg godt nok en tålmodig og måske naive person Kunne aldrig finde på at sende en påmindelse samme dag, antager at GPen har travlt eller måske ikke lige er ved sin mobil eller email Venter nok en uge inden en påmindelse. Men jeg søger selvfølgelig ikke blide og hurtige oplevelser men de mere dybe og intense sm/BDSM oplevelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 286 Skrevet 16. Juni Liv skrev, den 15.6.2023 at 21:51: Er det relevant for min forklaring Næh. Men måske for tråden. For forståelsen for de kunder, sexkunder, der laver tråde for at spørge, om man kan skrive igen og rykke. Et vel teoretisk eller opførsels spørgsmål uden at vide, hvor mange beskeder en GP får ca i snit pr dag, mens hun vel også arbejder og derfor ikke altid kan svare. 2? 5? 10? 20? 50? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 13545 Skrevet 19. Juni Martijes skrev, den 17.6.2023 at 00:23: hvor mange beskeder en GP får ca i snit pr dag Det kan man ikke svare entydigt på. Der er forskel på, om man arbejder i dagtimerne ude på landet to x ugl., eller døgnet rundt hele ugen inde i byen fx. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1223 Skrevet 20. Juni Martijes skrev, den 17.6.2023 at 00:23: Men måske for tråden Slet ikke! De her tråde popper op i ny og næ, herefter dør de ud igen stille og roligt. Hvis det virkelig optog folk ville de fleste herinde deltage ivrigt i den tråd der var startet. Din nysgerrighed er det eneste der bliver tilfredsstillet, og måske en håndfuld andre brugeres Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg