Hop til indhold

Hvor gammel er for gammel?

Featured Replies

Skrevet
sneræven skrev, for 20 minutter siden:

Jeg tror det er en variant der tit findes i GP-verdenen.

Der findes også en variant i verden der hedder, at en kvinde og en mand finder sammen af kærlighed, uanset branche og også i denne branche. Vi er helt almindelige kvinder, med de samme ønsker som andre kvinder….. 

Skrevet
Liv skrev, for 19 minutter siden:

Der findes også en variant i verden der hedder, at en kvinde og en mand finder sammen af kærlighed, uanset branche og også i denne branche. Vi er helt almindelige kvinder, med de samme ønsker som andre kvinder….. 

Kærlighed har mange former og ansigter ... ;)

Skrevet

Der var da ca. 42 år mellem Bent Fabricius-Bjerre og Camilla Padilla Arndt, om det var pengene vides ikke, men måske ;)

Skrevet

Tja prøv at have forholdet på - øknomisk set, “normale vilkår” det vil sige ikke betale for hende men giv gerne middagen biograf billetten men lad hende betale for popkorn og kaffen - Vil hun konsekvent og gennemført betales så kender du svaret - Og ilusionen kan være fuldendt. 

Skrevet
Bødlen skrev, for 13 timer siden:

Tja prøv at have forholdet på - øknomisk set, “normale vilkår” det vil sige ikke betale for hende men giv gerne middagen biograf billetten men lad hende betale for popkorn og kaffen - Vil hun konsekvent og gennemført betales så kender du svaret - Og ilusionen kan være fuldendt. 

Det kunne jeg godt selv finde på at foreslå, hvis omstændighederne var til det ... 
Men ikke med de piger jeg 'normalt' besøger, de er for unge.
Måske med een af de mere modne, hvis der er god kontakt ... 
Det kan dog godt være pigen ville have betænkeligheder .. jeg har ingen romantiske ambitioner, men det er jo ikke sikkert hun ville tro på det ... 

Skrevet
Signor Cuoco skrev, den 14.6.2023 at 20:29:

Jeg besøger derfor stadig GPs for at blive tilfredsstillet fysisk.

Det er ikke derfor jeg besøger pigerne.
Jeg bliver (delvis efter eget ønske) sjældent 'fysisk tilfredsstillet.
Men sex er selvfølgelig en del af helheden - det er lidt svært at forklare ...

Signor Cuoco skrev, den 14.6.2023 at 20:29:

Men drømmer jeg?
Nej.

Jeg selv har, som jeg skrev ovenfor, ingen romantiske ambitioner ... jeg har nok at se til, så at sige .. sådan, i livet i al almindelighed ... 
Så på den måde drømmer jeg ikke.
Det er såmænd OK med mig, bare pigen ikke synes det er væmmeligt ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet

Skrevet
lille_peter skrev, den 14.6.2023 at 19:37:

Du kan jo prøve at spørge om du må komme og besøge hende og samtidig fortælle at du ikke har mulighed for at give hende noget sugar, så kan du få en idé om hun føler det samme for dig

Enig, men skal være afklaret med svaret eller tavsheden.

Skrevet
BlueMotion skrev, den 14.6.2023 at 18:15:

Tag din alder og divider med 2 og tilføj 7. I dit tilfælde lander den på 32. Så er alt jo fint :D

Åhh.. "Stodder-reglen" aka "Gammel-gris-reglen". 
Den havde jeg helt glemt. Den blev ellers flittigt udregnet lige efter min skilsmisse :D

Skrevet
BlueMotion skrev, den 14.6.2023 at 18:15:

Jeg plejer gerne at bruge denne formel:

Tag din alder og divider med 2 og tilføj 7. I dit tilfælde lander den på 32. Så er alt jo fint

Kan man sætte kærlighed på formel?

Skrevet
tvr skrev, for 4 timer siden:

loveformula.jpg

Skrevet
yrghh skrev, for 7 minutter siden:

loveformula.jpg

Tak, den formel er anderledes end den anden.....

Skrevet
Videografen skrev, den 14.6.2023 at 15:54:

skal jeg være bekymret over aldersforskellen eller skal jeg være mere bekymret for at hun udnytter at jeg er forelsket?
eller skal jeg i virkeligheden bare glemme hende og finde en gråhåret dame på min egen alder?

Ud fra overskriften virker du fokuseret på aldersforskellen? Jeg er selv sammen med en mand, der er 20 år ældre, og det duer bare. Jeg siger ikke, at jeg nødvendigvis er som kvinder er flest, men jeg tror stadig ikke, at det er aldersforskellen, som du skal give størst opmærksomhed.

Dét at kende hinanden i denne relation kan være noget så hyggeligt, trygt og rart. For begge parter. Mange af “os piger” (ja, føler mig efterhånden lidt udenfor :D) er jo pleasere og gør vores yderste for at manden er glad og tilfreds. Fordi det også giver en tilfredsstillelse for os selv. Det kan meget nemt forveksles med nogle andre følelser, som pigen nødvendigvis ikke føler. Det betyder ikke, at hun udnytter dig. Hun tror måske bare i hygger max, og er super glad for jeres relation? 

Der er vist nogle andre, der har skrevet det, men enten kan du få afklaring ved bare at lægge kortene på bordet, eller også må du acceptere præmisserne og nyde det i har :)

Skrevet

Hun udnytter dig ikke, for du kendte præmissen. Og selvom hun er prof, så kan hun jo godt nyde dit selskab alligevel. Du kan jo vælge at melde rent ud; at du har fået følelser for hende og derfor må trække følehornene til dig for en tid. Og så afvente hendes reaktion.

Skrevet

Jeg  tror  ikke  på  det  der  med  unge  og  ældre  par  andet  end  når  der  er  een  eller  anden  økonomisk  gevinst  for  den  yngre.  Men  som  der  blev  skrevet  i forrige  indlæg,  så  er  det  ikke  udnyttelse,  da  vi  jo  alle  burde  kende  præmissen.  Så  smæk  kassen  i,  bekend  kulør, og  se  hvad  der  sker.

Skrevet
tvr skrev, den 19.6.2023 at 14:38:

Nej, det kan man ikke - og skulle jeg ende med at finde en kæreste der falder uden for den i den ene eller anden ende - så skid hul i den formel =)

Skrevet
Nordjysk Kinkster skrev, for 2 timer siden:

Jeg  tror  ikke  på  det  der  med  unge  og  ældre  par  andet  end  når  der  er  een  eller  anden  økonomisk  gevinst  for  den  yngre. 

Der er heldigvis flere sandheder end én, kærlighed har ingen alder…. 

Skrevet
Videografen skrev, den 14.6.2023 at 15:54:

jeg nærmer mig 50 år og har forelsket mig i en pige som er 18 år yngre
(ihh.. tillykke med kærligheden, du gamle)

hun er sugarbabe og har mange faste kunder
(nå ja, det er måske et problem)

vi har kun mødt hinanden nogle få gange men vi skriver og taler sammen nsten hver dag
(det lyder sgu hyggeligt)

hun ved godt at jeg gerne vil mere, men jeg ved ikke om hun vil

hun er sød og dejlig og jeg er sikker på at hun også kan li mig
(det lyder satme dejligt)

men jeg er lidt bekymret for at den store aldersforskel er et problem for hende

skal jeg være bekymret over aldersforskellen eller skal jeg være mere bekymret for at hun udnytter at jeg er forelsket?
eller skal jeg i virkeligheden bare glemme hende og finde en gråhåret dame på min egen alder?

De fede følelser kunne jo også bare skyldes at du forveksler kærlighed/forelskelse  med seksuelt begær.B)

Redigeret af TheVoice

Skrevet
Liv skrev, for 46 minutter siden:

Der er heldigvis flere sandheder end én, kærlighed har ingen alder…. 

Ja  det  er  jo  meget  oppe  i  tiden.  :P:D

Skrevet
  • Author

tak for alle de gode og brugbare svar

mit takeaway er at aldersforskellen er høj men acceptabel og hvis hun ved hvad jeg føler og stadig vil se mig så er der en chance for at det kan blive til mere men ellers skal jeg bare nyde det så lange det varer

og så er der mange der siger at kvinder kun er ude efter penge men den slags argumenter tænker jeg bunder mere i egne dårlige erfaringer med enkelte kvinder så der er nok ikke en statistisk signifikans.

jeg er specielt glad for svarene fra @SweetKisses @Liv og @Nikita Darling
at få kvinders velovervejede vinkel på det er meget mere værdifuldt end "hun vil bare have dine penge"

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.