Hop til indhold

Hvor gammel er for gammel?

Featured Replies

Skrevet

jeg nærmer mig 50 år og har forelsket mig i en pige som er 18 år yngre
(ihh.. tillykke med kærligheden, du gamle)

hun er sugarbabe og har mange faste kunder
(nå ja, det er måske et problem)

vi har kun mødt hinanden nogle få gange men vi skriver og taler sammen nsten hver dag
(det lyder sgu hyggeligt)

hun ved godt at jeg gerne vil mere, men jeg ved ikke om hun vil

hun er sød og dejlig og jeg er sikker på at hun også kan li mig
(det lyder satme dejligt)

men jeg er lidt bekymret for at den store aldersforskel er et problem for hende

skal jeg være bekymret over aldersforskellen eller skal jeg være mere bekymret for at hun udnytter at jeg er forelsket?
eller skal jeg i virkeligheden bare glemme hende og finde en gråhåret dame på min egen alder?

Skrevet

Hun udnytter dig da sikkert——- og hvad så?

Jeg synes da bare du skal nyde hendes bekendtskab 

Skrevet

Du siger hun har mange faste kunder, så jeg tænker du bare er bare den næste i køen som er blevet vild med hende, så derfor skriver hun med dig så du skulle tror hun også er vild med dig, men der er hun skam ikke, ellers ville hun ikke ha så mange kunde som du siger hvis hun er vild med dig, så du er bare hendes næste paycheck i køen..

Men hvis hun er dejlig så hvorfor ikke bare blive ved med at hygge med hende..

Redigeret af bonum in lectulo

Skrevet

Bare tegnedrengen er i orden kan man få det som man vil:)

18 år er en rimelig stor alders forskel, men kærlighed kender ingen alder<3

Pas bare på at hun ikke udnytter dig i din svage stund, nu du er forelsket i hende.

Jeg tvivler på om en smuk ung pige kaster sin kærlighed over på en mand som kunne vært hendes far, foruden tegnedrengen er helt i orden. Sorry

Skrevet
  • Author
bonum in lectulo skrev, for 4 minutter siden:

Du siger hun har mange faste kunder, så jeg tænker du bare er bare den næste i køen som er blevet vild med hende, så derfor skriver hun med dig så du skulle tror hun også er vild med dig, men der er hun skam ikke, ellers ville hun ikke ha så mange kunde som du siger hvis hun er vild med dig, så du er bare hendes næste paycheck i køen..

hun skriver meget og også meget personligt. jeg tvivler på at de få møder vi har gør at det er værd at ofre så meget tid.

Skrevet
  • Author
Robby skrev, for 1 minut siden:

Jeg tvivler på om en smuk ung pige kaster sin kærlighed over på en mand som kunne vært hendes far, foruden tegnedrengen er helt i orden. Sorry

må desværre sige at jeg ikke rigtigt har tegnedrengen i orden. og det ved hun godt

Skrevet

Vil du ha en noget yngre kæreste så kig i retning af thailand eller filipinerne eller sydamerika eller afrika. de vil elske dig rigtigt hvis du er heldig og ikke kun din penge men osse dem selvfølig

har en ven der har sådan en og de er lykelige

Skrevet
Videografen skrev, for 1 minut siden:

må desværre sige at jeg ikke rigtigt har tegnedrengen i orden. og det ved hun godt

Så lang tid der er plads i kalenderen, tar hun også de små beløb med.

Husk: Kærlighed gør dig blind.

Skjold.

Skrevet
  • Author
Mandpaa53 skrev, for 7 minutter siden:

Vil du ha en noget yngre kæreste så kig i retning af thailand eller filipinerne eller sydamerika eller afrika. de vil elske dig rigtigt hvis du er heldig og ikke kun din penge men osse dem selvfølig

jeg har en ven som er gift med en kvinde fra thailand. hun er opdraget til at elske og vise kærlighed så han ved aldrig om hun mener det eller om det er bare er fordi hun gør sin pligt.

jeg har en anden jævnaldrende ven som fandt en ung kvinde i jylland. hun elsker han og ikke hans penge

Skrevet
Videografen skrev, for 55 minutter siden:

Det er da ikke så slemt med en på 32 og du er kun 50 - jeg har har en veninde, der vil blive halvt så gammel som mig, når jeg bliver 78 ;-)

Skrevet

Tænker da aldrig man skal være bekymret over aldersforskellen, så længe du ikke er 50 endnu, og passer du ellers godt på dig selv, kan du sagtens have et forhold til en 18 årig yngre kvinde, kender i hvertfald mange, som  formodentlig har rigtig gode og sunde forhold, hvor manden er minimum 18 år ældre.

Men har da også set de forhold, med høj aldersforskel, hvor kvinden måske stadig har noget hun trænger til at udleve, når manden bliver over 70, og måske samtidig evt. ikke har passet så godt på sig selv. I de tilfælde, kan en ældre mand blive en byrde for en måske stadig ungdommelige kvinde på 50+.

Din største bekymring bør nok snarere være, når alle os liderlige handyr herinde, skriver og spørger dig, hvad hun tager i timen - kan du leve med det ?

Ønsker dig alt det bedste med kærligheden.

Skrevet
Videografen skrev, for 1 time siden:

(ihh.. tillykke med kærligheden, du gamle)

Ja, tillykke med dét - aldersforskellen er jo ikke det store problem, når I er nogenlunde på "samme udviklingstrin"; altså begge "voksne mennesker".

hun er sugarbabe og har mange faste kunder

Hun er pr. definition ikke sugarbabe. Hun er sandsynligvis amatør-glædespige, men hvis hun har mere end een eneste kunde så er hun ikke sugarbabe.

vi har kun mødt hinanden nogle få gange men vi skriver og taler sammen nsten hver dag
(det lyder sgu hyggeligt)

Ellers havde du vel heller ikke forelsket dig i hende? Den følelse af, at man vil mere end "stikke pikken i hende" kommer ikke uden, at der er en eller anden form for kommunikation, som er lige så tilfredsstillende mentalt som det seksuelle kan være fysisk.

hun ved godt at jeg gerne vil mere, men jeg ved ikke om hun vil

Du kan jo ikke gøre så meget andet end at lægge kortene på bordet og så håbe på, at hun nærer samme følelser og lyst som du gør. Det er ihvertfald en samtale I bør have hurtigst muligt, så du ikke ender med at såre dig selv ved at se hende gentagne gange, hvor hun "lader som om at hun vil mere bare for at få dig til at komme igen og lægge penge på hendes natbord".

(det lyder satme dejligt)

Meget få glædespiger bruger dagligt tid på kunder selvom det er gengangere. Hvis I har kommunikationen åben så kan hun lide et eller andet ved dig, men det er jo ikke sikkert, at det er det er på samme måde.... desværre...

men jeg er lidt bekymret for at den store aldersforskel er et problem for hende

Jeg er selv 47 og de fleste Jeg "dater" er i slut-tyverne og starten af trediverne så tror egentligt, at det er en meget normal ting for kvinder i den alder, at gå efter lidt ældre og mere stabile mænd. 

skal jeg være bekymret over aldersforskellen eller skal jeg være mere bekymret for at hun udnytter at jeg er forelsket?

Jeg er meget bekymret på dine vegne, når du skriver, at du er forelsket i hende og hun kalder sig "sugarbabe" med flere kunder. Jeg tror, at du har begået en klassisk brøler, som ufatteligt mange mænd begår, dog tror de fleste det om den flirtende bar-servitrice eller den søde pige i kiosken.... Nogle mennesker ér bare gode til at holde på kunderne, og det er oftest slet ikke med vilje, at de gør det....

eller skal jeg i virkeligheden bare glemme hende og finde en gråhåret dame på min egen alder?

Du skal lade LYKKEN komme til dig. Det nytter ikke noget at lede efter den eller opstille kriterier for, hvad Lykken ér... Den kommer, når den kommer, og den kan komme i hvilken som helst skikkelse. 

Held og lykke med det hele... Jeg hepper på dig!

Skrevet

Jeg plejer gerne at bruge denne formel:

Tag din alder og divider med 2 og tilføj 7. I dit tilfælde lander den på 32. Så er alt jo fint :D

Jeg datede selv en på 40 da jeg var 21... den falder lidt uden for formlen, men det var fantastisk sex :rolleyes:

Jeg mener helt klart ikke at en aldersforskel på 18 år, når hun er 32, burde løfte nogen øjenbryn. Der hvor jeg til gengæld mener du skal tage dig i agt; Hun er sugardater og har flere faste kunder. Mon ikke der er andre kunder som dig... Hun tjener jo penge på dig.

Redigeret af BlueMotion

Skrevet
Videografen skrev, for 3 timer siden:

Ellers er hun på kontanthjælp og hver en krone tæller....... selvfølgelig er hun sød ved dig, hvem smider kunder ud af butikken? 

Du kan jo prøve at spørge om du må komme og besøge hende og samtidig fortælle at du ikke har mulighed for at give hende noget sugar, så kan du få en idé om hun føler det samme for dig? (Nok ikke når der samtidig er ander der besøger hende)

Kærlighed gør blind! 

Jeg håber at jeg tager fejl og du har fundet dit livs kærlighed. 

Skrevet

Nu er jeg selv 32 (… lidt endnu.. :rolleyes:) og jeg kunne snildt forelske mig i en 50 årig hver weekend - især hvis tegnedrengen er iorden…

Og jeg kan stadig oprigtigt hygge mig og nyde selskabet. Vil jeg gifte mig og starte et liv med ham? Formentlig ikke.. men det har jeg tidligere ikke engang kunne forestille mig med en jævnaldrende..

Hygger du dig og nyder jeres tid sammen, og kan du samtidig acceptere at hun ikke er “din” og måske aldrig bliver det? Så fortsæt endelig! 
drømmer du om et stort bryllup, villa og vovse med hende? Så skal du nok passe rigtig godt på dig selv - og være ærlig omkring det overfor hende! 

der er ingen her der kan fortælle dig hvad du skal gøre! Det er din mavefornemmelse og jeres kemi der er det afgørende ^_^

men.. du er ikke den første, og garanteret (rettelse: med sikkerhed!) ikke den sidste der forelsker sig i en GP/SB. Og der er utalligt gode og dårlige historier… <3

ligegyldigt hvad du vælger - så ønsker jeg dig al mulig held og lykke! :wub:

Redigeret af SweetKisses

Skrevet

Jeg er 59 og forelsket i min fitness-instruktør. Aner ikke hvor gammel hun er. måske 30. 

-men følelsen af at være forelsket...wow det er fedt.

hun ved det ikke og jeg fortæller det ikke...

Skrevet
Jankanda skrev, for 7 minutter siden:

-men følelsen af at være forelsket...wow det er fedt.

hun ved det ikke og jeg fortæller det ikke...

Ofte er selve forelskelsen nemlig det fedeste - og en gang i mellem skal man bare nyde den for sig selv <3

Skrevet
SweetKisses skrev, for 25 minutter siden:

Nu er jeg selv 32 (… lidt endnu.. :rolleyes:) og jeg kunne snildt forelske mig i en 50 årig hver weekend - især hvis tegnedrengen er iorden…

Og jeg kan stadig oprigtigt hygge mig og nyde selskabet. Vil jeg gifte mig og starte et liv med ham? Formentlig ikke.. men det har jeg tidligere ikke engang kunne forestille mig med en jævnaldrende..

Hygger du dig og nyder jeres tid sammen, og kan du samtidig acceptere at hun ikke er “din” og måske aldrig bliver det? Så fortsæt endelig! 
drømmer du om et stort bryllup, villa og vovse med hende? Så skal du nok passe rigtig godt på dig selv - og være ærlig omkring det overfor hende! 

der er ingen her der kan fortælle dig hvad du skal gøre! Det er din mavefornemmelse og jeres kemi der er det afgørende ^_^

men.. du er ikke den første, og garanteret (rettelse: med sikkerhed!) ikke den sidste der forelsker sig i en GP/SB. Og der er utalligt gode og dårlige historier… <3

ligegyldigt hvad du vælger - så ønsker jeg dig al mulig held og lykke! :wub:

Ærlig tale. Interessant tråd. Læs linje 1 mindst to gange. Prisværdigt ærligt. Den siger næsten alt om spillet kvinde-mand og hvorfor der er glædespiger. Og hvad der kompenserer afstanden i alder imellem køber og sælger.

Siden tidernes morgen har ældre mænd været nemme at lokke, og tømme for sperm og penge, og jeg er selv iblandt dem. Pigerne dækker et universelt behov, især når konerne derhjemme er blevet trætte eller manden har behov for variation. Respekt for det.

Et og andet har jeg trods mit romantiske sind forstået undervejs. Det tog ganske vist lidt tid. Jeg er nu i 60-erne, altså gammel. Hvis pigen er ung, for eksempel i 30-erne, er det et spørgsmål om penge. Intet andet. Og det smiler vi så af og har det rart sammen i den time eller halvanden, som jeg betaler for.

Jeg besøger derfor stadig GPs for at blive tilfredsstillet fysisk. Men drømmer jeg?

Nej.

Skrevet

Kærlighed har ingen alder. Undersøg om hun virkelig vil dig eller du bare er en kunde. Mærk efter om du kan leve med hendes arbejde. Hvis ja, og hun er frisk, så nyd det :) 

Skrevet

Det er et interessant spørgsmål (som jeg ikke kan svare på) og jeg har på fornemmelsen, at der foregår meget mere, end du kan udtrykke her. 

Jeg står selv i en (på overfladen) lignende situation, og tænker lignende tanker, men jeg er ret enig i, hvad mange andre siger: Nyd det. Nyd følelsen. Nyd at hun skriver til dig og taler med dig. Nyd den opmærksomhed, hun giver dig. Nyd nærheden. Nyd den ungdommelige energi. Nyd den dejlige sex.

Du kan ikke tvinge hende til at blive forelsket i dig, men du kan passe på, at du ikke selv kommer i klemme. 
Nu er det jo ikke til at vide, hvordan hun er som person, men hvis I har god kemi og har gennem tiden har knyttet bånd bygget på ærlighed og gensidig respekt, så er der måske en chance - uanset hvad kynikerne siger.

Selv de mest hardcore prostituerede kan nyde andres selskab uden der absolut skal sedler på bordet.

Skrevet

Bare lad kontanterne flyde og lev i nuet. 

Skrevet
Mandpaa53 skrev, for 6 timer siden:

har en ven der har sådan en og de er lykelige

Jo men jeg har også haft flere ‘bekendtskaber’ der åben siger de blev hentet if Thailand eller Afrika og er gift men han er for gl. og det er 10 plus år siden med en første og flere ser jeg stadigt … i dag er jeg plus 50 så en tænker … 

Der er svært at holde unge nmph damer glade når man kommer op i alderen …. Og vi gl. grise er jo glade for numph ( sexglade ) piger.

Tænk dig om og bare du er glad og ikke gør noget drevet af ren forelskelse men ville spendere alle pengene på hende uden at være forelsket… for realistisk set er hun IKKE forelsket men glad for en trofast økonomisk støtte ;)

Skrevet

Da jeg var noget yngre (ca. 33 ish), kom jeg lidt sammen med en pige, der var 11 år yngre - dengang syntes jeg det var for stor en aldersforskel og slog op - så fandt hun bare en der var 25 år ældre end hende selv og ville flytte sammen med ham - siden har jeg givet fuck i det med aldersforskel!

Skrevet
Robby skrev, for 19 timer siden:

Jo, det sker.
Jeg besøgte for en halv snes år siden en GP lige før hun stoppede i branchen.
Hun stoppede fordi hun og hendes mand havde besluttet sig for at stifte familie.
Manden var 20 år ældre end hende - hun var 29 på det tidspunkt.

Skrevet
Videografen skrev, for 19 timer siden:

hun skriver meget og også meget personligt. jeg tvivler på at de få møder vi har gør at det er værd at ofre så meget tid.

Det kan være hun er brændt alvorlig lun på din forelskelse i hende - men ikke i dig, hun kan bare godt li' dig som person.

Jeg har selv oplevet dén variant, men i en helt andet sammenhæng.
Det varede i 25 år, samlet ...
Der var aldrig penge involveret. Eller sex, i håndfast forstand ... 

Jeg tror det er en variant der tit findes i GP-verdenen.

Redigeret af sneræven

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.