Hop til indhold

Lille Blondine - pt. Hjerm

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/298515

Så lykkedes det endeligt at få en aftale koordineret med Lille Blondine igen.

Det er 2 år siden jeg sidst har besøgt hende, dengang i Holstebro, men nu blev det så i Hjerm.

Hun er sige så sød og dejlig som jeg husker hende fra sidst og super servicemindet. Der har i andre tråde været diskuteret om hendes billeder er gamle og ikke helt retvisende. Det er stort set samme billeder som sidst jeg besøgte hende og jeg syntes hun ligner sig selv, altså helt retvisende billeder.

Stedet i Hjerm ligger nogenlunde ugeneret inde i byen og der er gode parkeringsforhold. Stedet er fint - noget bedre end det gamle lort de havde i Holstebro.

Hun har kun 2 dage tilbage i Hjerm og inden længe tager hun hjem på sommerferie. Jeg når det nok ikke inden hun rejser, men skal da helt sikkert besøge hende igen når hun kommer tilbage.

Skrevet

Jeg har besøgt hende for et par år siden. Billederne var hvert fald dengang retvisende. 

Skrevet
  • Author
Den Anonyme skrev, for 16 timer siden:

Er de billeder på annoncen, retvisende i forhold til hvad du mødte? :) 

De er et par år gamle, men som hun ser ud kunne de have været taget I går...

Skrevet

Har tit kigget på de posts fra Hjerm, men aldrig lykkedes mig at få adressen. Har det bedst med at vide den inden man får en aftale i stand. 
kunne det tænkes man kunne få adressen i PB? 

Skrevet
Derfor skrev, for 22 timer siden:

Har tit kigget på de posts fra Hjerm, men aldrig lykkedes mig at få adressen. Har det bedst med at vide den inden man får en aftale i stand. 

Det  håber  jeg  da  godt  nok  ikke.  :angry:

Skrevet
Derfor skrev, den 16.6.2023 at 20:56:

Hvis du har spurgt efter adressen, uden at lave en aftale, så er det jo forståeligt fra pigens side. De giver nok heller ikke den rigtige til at starte med, men ovenfor, lige om hjørnet eller et sted de kan se dig an.

Det nemmeste, er jo at skrive til pigen, lave en aftale også spørge efter om hvilken bydel af Hjerm det er i.

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 6 minutter siden:

spørge efter om hvilken bydel af Hjerm det er i.

Nu har jeg aldrig været i Hjerm før men en hurtig tur på google fortæller mig at der kun er to bydele, nemlig inden for byskiltene eller uden for :D

Den Anonyme skrev, for 7 minutter siden:

De giver nok heller ikke den rigtige til at starte med, men ovenfor, lige om hjørnet eller et sted de kan se dig an.

Dette har jeg faktisk aldrig oplevet. Det tætteste jeg har oplevet på dette er ikke at få af vide hvilken lejlighed jeg skulle ind i, i opgangen.

Skrevet
Eventyrmanden skrev, for 25 minutter siden:

Nu har jeg aldrig været i Hjerm før men en hurtig tur på google fortæller mig at der kun er to bydele, nemlig inden for byskiltene eller uden for :D

Dette har jeg faktisk aldrig oplevet. Det tætteste jeg har oplevet på dette er ikke at få af vide hvilken lejlighed jeg skulle ind i, i opgangen.

Jeg ser 4 på google maps, men så spørg om det er nord/syd/øst eller vest af Hjerm :lol: 

Har oplevet det et par gange, men kommer os mest i de større byer, hvor det er lejligheder.

Skrevet
  • Author
Den Anonyme skrev, for 10 timer siden:

Jeg ser 4 på google maps, men så spørg om det er nord/syd/øst eller vest af Hjerm :lol: 

Har oplevet det et par gange, men kommer os mest i de større byer, hvor det er lejligheder.

Jeg kan så godt afsløre, at der ikke er længere end at man godt kan gå hvis man kommer med toget:D

Ring/skriv, jeg fik adressen i i sms svaret på hvornår hun havde åbent den pågældende dag - og det var den præcise adresse...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.