Hop til indhold

ADVARSEL - Århus Dansk suttedronning

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/375839

Nå dagen skulle jo komme.....

solen skinner fuglene, synger og jeg trængte til lidt opmærksomhed, fra det modsatte køn. i dag er det onsdag den 14-06 23 grader og fuld sol. jeg tager kontakt til suttedronningen som befinder sig 30 minutters gang væk fra hvor jeg er. jeg spørg hende om hun suttede i det ''fri'' det gjorde hun bestemt. vi kunne tage ind på Åbyhøjs kirke wc, frækt tænker jeg. 

Afsted med mig, ind til sparekassen for at hæve 400kr, og ned mod kirken det går, musik i øjerne og så går de 30 minutter vældig stærkt. jeg er der 5 min før aftalt tid så jeg kan se hvem jeg eventuelt skulle møde. en tynd kvinde kommer susende hen mod kirken, jeg tænker er det mon hende, det var det.  hun sprøg ret højt om det var mig hun havde en aftale med, og jeg siger selvfølgelig ja.... hun viser mig hen til wc'et og siger her er da okay rent er det okay, jeg siger ja det er helt fint. jeg tager 400kr op af lommen og siger var det, det vi var blevet enige om, og hun siger ja det er super. hun tager imod pengene og siger at hun går lige ud til vagten, og aflevere pengene, også kommer hun tilbage det tager 10 sekunder, :ugeek:. havde egentligt ikke set hun ankom med nogen men jeg tænkte ikke videre over det. efter 3 minutters venten på wc'et måtte jeg opgive og tænke ''det var lige godt satans'' :o :ph34r:

jamen der er vel ikke andet for at tage hjem, 400kr fattigere men en erfaring klogere haha, ved ikke om jeg skal grine eller græde, hun måtte jo have brug for pengene :huh:

ps announcen skifter navn tit, idag (onsdag) hedder hun Sabrina. pas på derude 

Redigeret af LokeUdenThor
rettelse af stort bogstav

Skrevet

Nå for satan .. Hun er meget .. ehm .. kendt for det der i Aarhus. Politianmeldt flere gange af flere brugere herinde. Snyder så det driver. Stjæler fra alt og alle. Hun kan også finde på at afpresse folk. Hold dig laaaaangt væk fra hende. 

Skrevet
  • Author
udinaturen skrev, for 5 minutter siden:

Nå for satan .. Hun er meget .. ehm .. kendt for det der i Aarhus. Politianmeldt flere gange af flere brugere herinde. Snyder så det driver. Stjæler fra alt og alle. Hun kan også finde på at afpresse folk. Hold dig laaaaangt væk fra hende. 

ja det fandt jeg ud af, sådan kan det desværre gå. :)

Skrevet

Der er masser af anmeldelser/advarsler om hende, søg f.eks. på en af de gamle 228207, eller en af de nyere 351969.

I tidens løb har hun bl.a. kaldt sig Charlotte, Maya, Mia, Sandra, Celina, Sille, Sofie. I år er det, indtil nu, Sofia Anna, Anni, Signe, Sabrina, men der kommer nok flere.

Bare i 2023 har hun oprettet minimum disse annoncer på AL 363048, 364667, 364135, 365317, 365964, 366905, 366934, 369890, 369911, 370084, 370800, 371022, 371339, 373089, 374703, 375839 og indtil videre mindst fire forskellige tlf.numre.

Skrevet

Jeg har været mere heldig

jeg har besøgt hende 4 gange i Århus….

Jeg har altid fået hvad jeg kom efter..,

hun kan satme være fræk 

Skrevet
Spermklar skrev, for 5 timer siden:

hun kan satme være fræk 

Jeg tror ikke helt på det. Hun er kun kendt for at snyde folk, intet andet. Der er intet positivt at sige om hende indenfor branchen. En eller anden dag, så frygter jeg hun snyder den forkerte person, og så kan det ende galt for hende. Hvilket jeg ikke ønsker for nogen, selvom de snyder. 

Jeg er ikke personligt blevet snydt af hende, men jeg har været ved at hoppe i en af hendes mange “fælder”.

Skrevet
Spermklar skrev, for 6 timer siden:

hun kan satme være fræk 

Er det bare et tilfælde at du som ny bruger fortæller at du har mødt hende 4 gange, når alle andre siger det totalt modsatte, eller du er måske ham som ventede på hende. Ved godt jeg skyder med spredhagl, men er da lidt af et tilfælde.

Skrevet

Jeg synes ikke det er fedt at hun snyder nogen..ingen skal snydes 

og nej jeg kende hende ikke eller er venner med hende.

jeg var selv meget ops på da jeg var hos hende at mine ting ikke var alene uden mit opsyn…

jeg er næsten ny med denne profil

men er nu ikke ny her inde,jeg er måske bare lidt naiv jeg betaler aldrig for mit sex før vi er færdig,så er det jo svært at løbe med mine penge,hvis pigen ikke ønsker dette så går jeg bare igen,der er nu også andre end mig i andre tråde her inde der har været tilfreds med det de har købt,hos samme kvinde,

men hvis vi alle bare kunne vente med at betale til efter vi fik hvad vi har købt…så ville eroguiden været et andet sted at være…

nå men kan i nu alle ha en dejlig torsdag…nu vil jeg gøre mig klar til et Thaibesøg og hun får også først hendes penge bagefter.

Skrevet
scooter skrev, for 4 timer siden:

Jeg er også blevet snydt af hende hold ser væk

det hun stjæler fra folk bruger hun på narko

Skrevet

For nogle år siden annoncerede hun med, at man kunne betale hende med kokain. Det har fået mig til at holde mig væk, selvom jeg har været fristet en del gange…

Skrevet
Spermklar skrev, for 16 timer siden:

jeg var selv meget ops på da jeg var hos hende at mine ting ikke var alene uden mit opsyn…

men er nu ikke ny her inde,jeg er måske bare lidt naiv jeg betaler aldrig for mit sex før vi er færdig,så er det jo svært at løbe med mine penge,hvis pigen ikke ønsker dette så går jeg bare igen,der er nu også andre end mig i andre tråde her inde der har været tilfreds med det de har købt,hos samme kvinde,

men hvis vi alle bare kunne vente med at betale til efter vi fik hvad vi har købt…så ville eroguiden været et andet sted at være…

nå men kan i nu alle ha en dejlig torsdag…nu vil jeg gøre mig klar til et Thaibesøg og hun får også først hendes penge bagefter.

Det er jo ikke op til dig at bestemme hvornår pengene skifter hænder. Du kan jo i princippet hoppe i tøjet og løbe ud af døren, og så få gratis sex. Det bestemmer glædespigen, ikke dig  

Jeg har kun prøvet at betale bagefter en enkelt gang ud af rigtig, rigtig mange besøg igennem flere år. 

Skrevet

Jeg har mødt hende i Århus i G-klub juli 2022 , vi snakke om pris i biografen og da vi fandt en pris gik vi ind i et bollerum , jeg så hun gave de penge til en fyre i biografen selv om  hun sage hun var alene der, men hun havde en med som passe på hende , men jeg fik det jeg betalte for...... ok sex ..

Skrevet
udinaturen skrev, for 1 time siden:

Det er jo ikke op til dig at bestemme hvornår pengene skifter hænder. Du kan jo i princippet hoppe i tøjet og løbe ud af døren, og så få gratis sex. Det bestemmer glædespigen, ikke dig  

Jeg har kun prøvet at betale bagefter en enkelt gang ud af rigtig, rigtig mange besøg igennem flere år. 

Helt enig.

Kommer dog lidt an på GPen, dog vil jeg gerne have afregnet fra start - Med det jeg har bestilt.

Skrevet
udinaturen skrev, for 2 timer siden:

Det er vel netop op til ham hvornår pengene skifter hænder - hvis ikke det sker når han ønsker, kan han jo vælge at gå igen.

Skrevet

Har set hende masser af gange i det kvarter hvor jeg bor. Hun hænger ud med en høj tynd narkoman i starten af 40´erne. Selvom hun har stjålet penge fra mig så skal jeg ikke nyde noget af at konfrontere hende.

Skrevet

Hej er der der nogen, som ved om hun har fået en "ny" annonce ?

Skrevet
Henrik H skrev, for 15 timer siden:

Hej er der der nogen, som ved om hun har fået en "ny" annonce ?

376623 oprettet i dag, 21-06-2023, stadig som Sabrina.

Skrevet
Julius skrev, for 22 timer siden:

376623 oprettet i dag, 21-06-2023, stadig som Sabrina.

Ok tak for info/advarsel

Skrevet

I dag bruger hun 375839
Hun har typisk 5-6 stykker, som hun så skifter lidt med.

Skrevet
Spermklar skrev, den 15.6.2023 at 05:42:

så bliver det sgu ikke meget sex du får. Kun 1jeg ikke betaler fra starten men har vel osse brugt 50.000 hos hende så hun stoler vel på at jeg ikke løber uden at betale. Glemte det 1 gang men kom på det da jeg kom til bilen og gik tilbage og fik afregnet, vi grinede lidt af at vi begge havde glemt det. Den dejligste kvinde i danmark med den bedste service <3

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.