Hop til indhold

Recommended Posts

har besøgt ayla og har endelig fået tid til at skrive en anmeldelse . vil anbefale et besøg , hun er nem at snakke med og har en skøn krop

https://nympho.dk/n12397/4019/ayla/

skrev med hende og fik hurtigt en tid og lokation i noget nybyggeri . parkeringsforhold er fine på gaden mod betaling. generelt en fin lejlighed hvor hun er alene

hun er absolut dejlig og levere en rigtig god service . hun har tilmed en dejlig personlighed , griner og snakker fint engelsk og hun er nysgerrig .

så snart man går ind af lejligheden bliver man mødt af hende i sexet lingeri og så bliver man da ellers kysset i gulvet af hende

endnu engang møder jeg en pige der kysser alt for meget med tunge, men nogen kan vel lide det .

det er pigen på billederne , dog er billederne stærkt photoshoppet eller af ældre dato . generelt er hun en smule mere fyldigt ( på ingen måde tyk , bare nogle kilo mere end billederne og mindre tonet ) og med få acne ar i et mere fyldigt ansigt . smuk er hun , og kroppen er dejlig naturlig og de bryster altså ! !

pillow talk blev der masser af hvor hun krammer dig i mens . rigtig fin gfe .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martindrengen skrev, Lige nu:

Hun ser lækker ud:x

Men er det bare mig, der ikke kan finde nogle priser på hendes profil? Hvor meget gav du for hvor lang tid?:?:

Sorry....jeg fandt priserne :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...