Onslow 15846 Skrevet 21. December, 2013 I frisk inspiration af Org's rosende indlæg under Sugardaddy strengen. Det har tit undret mig, at der lægges så megen ildhu i diverse handles stillingtagen i diverse debatter, anmeldelser og efterlysninger. Vel at mærke når vi bevæger os i den nationale sfære. På de udenlandske boards herinde er det mærkværdigvis aldrig nødvendigt for administrationen at gribe ind, hvorfor egentlig? Er der virkeligt så mange følelser forbundet med de danske piger og klinikker, at folk permanent kammer over, eller hvordan hænger det sammen. Eller handler det mon i virkeligheden, at lovligt mange af de aktive handles har noget i klemme hos de piger? Og hvis, er det så kun på det emotionelle plan, kraven spænder, eller er der også merkantile forhold, der gør sig gældende? Kom frisk, men på et sobert plan, tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 22. December, 2013 Det er fordi os udfarere er nogle meget sympatiske og empatiske mennesker, derfor er der altid ro og orden i vores lille hyggeforum Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 22. December, 2013 ...Jeg så lige julemanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. December, 2013 Jeg tror såmænd ikke at "de" andre du beskriver er meget anderledes indrettet i dig selv. Så hvis du bladre alle dine indlæg igennem, og ser hvornår du selv er specielt engageret i et emne, mon du så ikke finder svaret der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 23. December, 2013 I frisk inspiration af Org's rosende indlæg under Sugardaddy strengen. Det har tit undret mig, at der lægges så megen ildhu i diverse handles stillingtagen i diverse debatter, anmeldelser og efterlysninger. Vel at mærke når vi bevæger os i den nationale sfære. På de udenlandske boards herinde er det mærkværdigvis aldrig nødvendigt for administrationen at gribe ind, hvorfor egentlig? Er der virkeligt så mange følelser forbundet med de danske piger og klinikker, at folk permanent kammer over, eller hvordan hænger det sammen. Eller handler det mon i virkeligheden, at lovligt mange af de aktive handles har noget i klemme hos de piger? Og hvis, er det så kun på det emotionelle plan, kraven spænder, eller er der også merkantile forhold, der gør sig gældende? Kom frisk, men på et sobert plan, tak. Jeg tror at du har fat i kernen dér 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 23. December, 2013 I frisk inspiration af Org's rosende indlæg under Sugardaddy strengen. Det har tit undret mig, at der lægges så megen ildhu i diverse handles stillingtagen i diverse debatter, anmeldelser og efterlysninger. Vel at mærke når vi bevæger os i den nationale sfære. På de udenlandske boards herinde er det mærkværdigvis aldrig nødvendigt for administrationen at gribe ind, hvorfor egentlig? Er der virkeligt så mange følelser forbundet med de danske piger og klinikker, at folk permanent kammer over, eller hvordan hænger det sammen. Eller handler det mon i virkeligheden, at lovligt mange af de aktive handles har noget i klemme hos de piger? Og hvis, er det så kun på det emotionelle plan, kraven spænder, eller er der også merkantile forhold, der gør sig gældende? Kom frisk, men på et sobert plan, tak. Jeg har fulgt med på div. brugerboards i 5 - 6 år. Jeg tror bestemt ikke det er merkantile forhold der kan få debatter op i det skingre toneleje, men jeg er meget sikker på at vi stamkunder hos de piger der leverer en ekseptionelt god GFE, vi er meget udsatte for at komme i klemme på det emotionelle plan. Vi har efterspurgt GFE og når vi så efter nogle besøg oplever gensynsglæden og den ultimative GFE og bevidstheden om betalingsaftalen træder i baggrunden - så er det vanskeligt at lægge bånd på sig selv hvis "vores" GF pludselig udsættes for kritik - og så kommer de store bråvallaslag og måske holdt i gang af de små provokationer fra forumbrugere der ikke er direkte indvolveret men gerne vil have lidt underholdning. Det er ikke kun indenfor den 'blide' afdeling vi har set dette - det er også set på andre forummer, hvor det er i den mere hårde sex der er i centrum evt. slave - domina-forhold, hvor man kan opleve slaver optræde som var de klar til at kaste sig foran en kampvogn for at redde sin domina . jeg tror jeg på kort tid ville kunne finde et par håndfulde tilfælde hvor forskellige dominaer uden egen skyld er blevet indvolveret i sådanne bråvallaslag... Venligst Spunsen/Bundstokken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 23. December, 2013 Personligt har jeg det simpelthen svært hvornår det snakkes vrøvl om kvinder - især når ubegavede mænd gør det anonymt. Det er lidt Ku Klux over det hele sommetider. Men idag er ikke en sådan dag. Idag har jeg besluttet mig for at være ens og enig med alle - også med dig Onslow. Så glæd jer. Glædelig Jul B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg