Hop til indhold

Det lille thaisted - med kun een eller to

Featured Replies

Skrevet

Jeg savner det lille thaisted, hvor pigen selv ejer og masserer. Et startop som ikke er stort og hvor alt er sat i system. 

Sådan nogle synes jeg der var mange af før i tiden, eller måske er jeg bare blevet dårlige til at finde dem. Og her kan I hjælpe. 

Det er sådanne steder jeg har haft de bedste oplevelser, hvor man får en særlig relation til pigen, og hvor de mest sexede og sjove og skæve oplevelser har fundet sted. Måske mangler der er bad, måske ved man ikke helt hvornår der er åbent og måske har hun pludselig en ny Venninde på besøg. 

Så hjælp mig - har I set sådan et sted i Københavnsområdet? 

Skrevet

Dakie thai wellness er hvad du efterlyser. De andre steder jeg besøger virker ikke som sådan et sted. Prøv eventuelt at gå igennem anmeldelserne og efterlysningerne herinde.  Måske de kan give et fingerpeg

Skrevet

Jaah er fuldstændigt enig de steder er det ikke mange af længere... Er altid på udkik efter netop det...;-)

Skrevet

Maliwan, som driver Malithaimassage på Sdr. Fasanvej, kunne godt være et nogenlunde bud :) Det er en lille charmerende biks med to små rum. Forrummet og massagerummet.

Hun er en ret sød kvinde i starten af 40’erne, som tilsyneladende kan alle teknikkerne, og taler et absolut godkendt dansk. Og så har hun ikke været bleg for lige at tage en ordentlig gåtur henover mig :D

Men det er et ABSOLUT grønt sted. Det er ihvertfald min opfattelse, og man beholder underbukserne på….:)

www.malithaimassage.dk

Redigeret af Avforhelvede!

Skrevet

Jenny på Vardevej

Pranee på Havdrupvej

De er begge anmeldt i rosende vendinger mange gange herinde :-)

Skrevet
  • Author
whereisbibi skrev, for 9 timer siden:

Jenny på Vardevej

Pranee på Havdrupvej

Gode forslag - tak  

Jenny har jeg besøgt helt tilbage til dengang hun første gang åbnede sit første sted. 

og præcis sådan nogle som hende søger jeg - men altså i den fase hvor de er relativt nye som selvstændige. 

Skrevet
whereisbibi skrev, for 19 timer siden:

Jenny på Vardevej

Pranee på Havdrupvej

Du må mene Vardegade

Skrevet
  • Author

Fantastisk liste vi her får bygget op. 

• 4 weeks later...
Skrevet
Jogge skrev, den 13.6.2023 at 11:32:

Fantastisk liste vi her får bygget op. 

Kan varmt anbefale denne tilføjelse til listen:

https://nnthaiwellness.dk/ - Østerbro.

De 2 modne kvinder (+ det løse) gør det rigtig godt på hver deres måde :razz: 

Tak til trådstarter @Jogge og øvrige bidragsydere - ingen nævnt = ingen glemt :D

Gid denne fantastiske interessante liste må vokse sig større ...som man siger ;-)

Redigeret af Cruise
Glemt sætning

Skrevet
Jogge skrev, den 11.6.2023 at 10:29:

startop som ikke er stort og hvor alt er sat i system. 

Måske mangler der er bad, måske ved man ikke helt hvornår der er åbent og måske har hun pludselig en ny Venninde på besøg. 

Jeg kan ikke blive helt klog på, hvad du søger. Der må helst kun være én, men også komme forskellige andre indimellem? Det hele skal være sat i system, men man ved ikke hvornår der er åbent? Det skal være startup, men du synes det er fedt med en liste over gamle steder, bare de er små?

Jeg synes der er en del små steder tilbage stadig, men ikke nystartede steder og måske heller ikke så meget med gæsteoptrædender.

Fx Dokbor, som har en aktiv anmeldelsestråd og Dakie på Roskildevej. Ruan på Frederikssundsvej, "God Thaimassage" på Slotsherrensvej, Sansuk på Sallingvej, og stedet skråt over for på Hulgårdsvej, hvor Pat/Suphatsorn før holdt til. Tæt på Langgade Station ligger der også to, jeg ikke kan huske navn på, i Hvidovre ligger der vist også mindst 4 små butikker, med de samme 1 eller 2 faste ejer/medarbejdere.

Men der var engang hvor der føltes som om  at helt nye steder poppede op, også nogle gange med en jeg ikke havde set arbejde andre steder i byen tidligere. Det gav lidt mere spænding, men jeg ved ikke måske - er det bare fordi vi er blevet ældre og har mødt mange af de samme i forskellige butikker, at det ikke føles så nyt og frisk længere?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.