Littleloco 10 Skrevet 11. Juni Jeg vil gerne slå fast, at DKWebcam ikke har snydt mig, at deres ejer ikke er ansvarlig for hvad der sket. Og jeg fortryder, at jeg skrev det skulle med i min anmeldelse og beskyldte ejeren for at beskytte kriminelle. Det jo ikke ejerens skyld der brodne kar. DKWebcam er sikkert en velfungerende, fin, serviceminded virksomhed, som ikke skal ligge til last, at jeg er blevet snydt af en “ansat”. God vind til “butikken” og ejeren - vi kan alle have en dårlig dag. Men jeg må indse, at ansvaret skal huskes og placeres rette sted. God sommer og håber alle er mere heldige end mig. 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bonum in lectulo 44 Skrevet 11. Juni Lyder til at ejeren har fået ramt på dig på den ene eller anden måde, siden du lige pludselig skifter tone sådan ud i det blå... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hrolandj 1040 Skrevet 11. Juni bonum in lectulo skrev, 1 time siden: Lyder til at ejeren har fået ramt på dig på den ene eller anden måde, siden du lige pludselig skifter tone sådan ud i det blå... Hvis du læser den tråd @Littleloco linker til så vil du se, at det ikke er ejeren selv, der har fået ham til at lave en rettelse.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Littleloco 10 Skrevet 11. Juni bonum in lectulo skrev, for 10 timer siden: Lyder til at ejeren har fået ramt på dig på den ene eller anden måde, siden du lige pludselig skifter tone sådan ud i det blå... Overhovedet ikke på nogen måde. Men man kan jo reflektere over en situation og indse man også havde et ansvar for, at det hele eskalerede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg