Hop til indhold
Littleloco

DKWebcam rettelse

Recommended Posts

Jeg vil gerne slå fast, at DKWebcam ikke har snydt mig, at deres ejer ikke er ansvarlig for hvad der sket.

Og jeg fortryder, at jeg skrev det skulle med i min anmeldelse og beskyldte ejeren for at beskytte kriminelle. Det jo ikke ejerens skyld der brodne kar.

DKWebcam er sikkert en velfungerende, fin, serviceminded virksomhed, som ikke skal ligge til last, at jeg er blevet snydt af en “ansat”.

God vind til “butikken” og ejeren - vi kan alle have en dårlig dag. Men jeg må indse, at ansvaret skal huskes og placeres rette sted.

God sommer og håber alle er mere heldige end mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
bonum in lectulo skrev, 1 time siden:

Lyder til at ejeren har fået ramt på dig på den ene eller anden måde, siden du lige pludselig skifter tone sådan ud i det blå...

Hvis du læser den tråd @Littleloco linker til så vil du se, at det ikke er ejeren selv, der har fået ham til at lave en rettelse....

Del dette indlæg

Link til indlæg
bonum in lectulo skrev, for 10 timer siden:

Lyder til at ejeren har fået ramt på dig på den ene eller anden måde, siden du lige pludselig skifter tone sådan ud i det blå...

Overhovedet ikke på nogen måde.

Men man kan jo reflektere over en situation og indse man også havde et ansvar for, at det hele eskalerede.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...