DUmdidum 0 Skrevet 10. Juni, 2023 Hey Folkens Jeg leder efter en hvor jeg kan have mit første besøg, Nogen der har nogle anbefalinger til en der kan give en god første omgang :) ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kasperbo 187 Skrevet 10. Juni, 2023 (edited) Hej @DUmdidum Jeg kan til stadighed blive overrasket over manglen på konkretisering når der spørges efter anbefalinger. Min bedste anbefaling er derfor at komme med nogle mere konkrete ønsker der peger i retning af hvad du leder efter. Ellers er det godt nok at skyde med spredehagl. Ud fra eget udsagn og ønske betød det meget for mig at det var en jeg var tryg ved, ved mit første besøg. Derfor brugte jeg en del tid på at kigge efter gode anbefalinger og anmeldelser på siden her, så jeg vidste det var en GP med godt omdømme. I mit tilfælde i thaimassage-afdelingen. Hvis du vil have hjælp, må du hjælpe dem du ønsker hjælp hos, lidt mere omhyggeligt. God fornøjelse Redigeret 10. Juni, 2023 af kasperbo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
puttgarden 188 Skrevet 11. Juni, 2023 I det mindste skrive hvor i landet du søger. Det hjælper ikke så meget at foreslå en i Rønne hvis du bor i Skagen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hjlarsen 35 Skrevet 11. Juni, 2023 Korrekt som de andre skriver. Størrelsen på udstyret er også vigtig, søger du en med normal størrelse eller må den godt fylde lidt. Aktiv, passiv osv Hvis det er i nærheden af Århus er Karen Castro altid en mulighed, men hun er ikke stor i str, men hvis du vil være passiv er hun, i mine øjne, et godt sted at starte, hun fik mig til at føle mig tryg lige da jeg kom ind af døren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg