Hop til indhold

Første besøg

Featured Replies

Skrevet

Hey Folkens 

Jeg leder efter en hvor jeg kan have mit første besøg, Nogen der har nogle anbefalinger til en der kan give en god første omgang :) ? 

Skrevet

Hej @DUmdidum

Jeg kan til stadighed blive overrasket over manglen på konkretisering når der spørges efter anbefalinger.

Min bedste anbefaling er derfor at komme med nogle mere konkrete ønsker der peger i retning af hvad du leder efter. Ellers er det godt nok at skyde med spredehagl.

Ud fra eget udsagn og ønske betød det meget for mig at det var en jeg var tryg ved, ved mit første besøg. Derfor brugte jeg en del tid på at kigge efter gode anbefalinger og anmeldelser på siden her, så jeg vidste det var en GP med godt omdømme. I mit tilfælde i thaimassage-afdelingen. 

Hvis du vil have hjælp, må du hjælpe dem du ønsker hjælp hos, lidt mere omhyggeligt.

God fornøjelse ;)

Redigeret af kasperbo

Skrevet

I det mindste skrive hvor i landet du søger.

Det hjælper ikke så meget at foreslå en i Rønne hvis du bor i Skagen.

Skrevet

Korrekt som de andre skriver.

Størrelsen på udstyret er også vigtig, søger du en med normal størrelse eller må den godt fylde lidt.

Aktiv, passiv osv

Hvis det er i nærheden af Århus er Karen Castro altid en mulighed, men hun er ikke stor i str, men hvis du vil være passiv er hun, i mine øjne, et godt sted at starte, hun fik mig til at føle mig tryg lige da jeg kom ind af døren.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.