Hop til indhold
DUmdidum

Første besøg

Recommended Posts

Hej @DUmdidum

Jeg kan til stadighed blive overrasket over manglen på konkretisering når der spørges efter anbefalinger.

Min bedste anbefaling er derfor at komme med nogle mere konkrete ønsker der peger i retning af hvad du leder efter. Ellers er det godt nok at skyde med spredehagl.

Ud fra eget udsagn og ønske betød det meget for mig at det var en jeg var tryg ved, ved mit første besøg. Derfor brugte jeg en del tid på at kigge efter gode anbefalinger og anmeldelser på siden her, så jeg vidste det var en GP med godt omdømme. I mit tilfælde i thaimassage-afdelingen. 
 

Hvis du vil have hjælp, må du hjælpe dem du ønsker hjælp hos, lidt mere omhyggeligt.

God fornøjelse ;)

Redigeret af kasperbo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Korrekt som de andre skriver.

Størrelsen på udstyret er også vigtig, søger du en med normal størrelse eller må den godt fylde lidt.

Aktiv, passiv osv

Hvis det er i nærheden af Århus er Karen Castro altid en mulighed, men hun er ikke stor i str, men hvis du vil være passiv er hun, i mine øjne, et godt sted at starte, hun fik mig til at føle mig tryg lige da jeg kom ind af døren.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...