Hop til indhold

Jenny Vardegade smuk og til 6 stjerner

Featured Replies

Skrevet

Havde bestilt tid til massage ved Jenny, hun er en smuk dame og meget sexet.

Da jeg ankom blev der serveret en Coke og vi aftalte en god gang massage, jeg spurgte til HJ og btb massage. Hun sagde det var ok og hvor lang tid, 1,5 time bleb vi enige om.

Vi tog tøjet af og Jenny er en meget smuk dame, det er utroligt så smuk hun er.

Jeg lagde mig på maven og så fik jeg en skøn massage og dejligt at kunne mærke hendes krop på min krop. Efter en lille time var det turn around og så serverede hun lidt mere vand og så fik min forkrop den store tur, det var dejligt at kunne se og mærke denne skønhed, hun brugte brysterne til at massere både her og der. Jeg kan godt have lidt svært med at komme nogle gange  når det er første gang jeg er på besøg, men Jenny sørgede for st jeg fik en fantastisk udløsning med hendes dejlige hænder.

Jeg skal helt sikkert på genbesøg. 

Sluttede med et dejligt bad. Jenny havde lavet en pose til mig med en banan, et æble og en kildevand, det er da service. 

Jenny er nem at tale med og nem at lave aftale med. Jeg fik lov at anmelde herinde.

Vi krammede et par gange som tak for i dag 

Redigeret af KnudSan
Stavefejl

Skrevet
KnudSan skrev, for 16 timer siden:

Havde bestilt tid til massage ved Jenny, hun er en smuk dame og meget sexet.

Da jeg ankom blev der serveret en Coke og vi aftalte en god gang massage, jeg spurgte til HJ og btb massage. Hun sagde det var ok og hvor lang tid, 1,5 time bleb vi enige om.

Vi tog tøjet af og Jenny er en meget smuk dame, det er utroligt så smuk hun er.

Jeg lagde mig på maven og så fik jeg en skøn massage og dejligt at kunne mærke hendes krop på min krop. Efter en lille time var det turn around og så serverede hun lidt mere vand og så fik min forkrop den store tur, det var dejligt at kunne se og mærke denne skønhed, hun brugte brysterne til at massere både her og der. Jeg kan godt have lidt svært med at komme nogle gange  når det er første gang jeg er på besøg, men Jenny sørgede for st jeg fik en fantastisk udløsning med hendes dejlige hænder.

Jeg skal helt sikkert på genbesøg. 

Sluttede med et dejligt bad. Jenny havde lavet en pose til mig med en banan, et æble og en kildevand, det er da service. 

Jenny er nem at tale med og nem at lave aftale med. Jeg fik lov at anmelde herinde.

Vi krammede et par gange som tak for i dag 

Hvad du betale for  din behandling 

Skrevet

Jenny er en legende, hun holder sig helt fantastisk godt og sex med hende er bedre end med mange af hendes yngre kollegaer i branchen<3

Skrevet
  • Author

1300 inkl. madpakke :D

Jeg tror det er normal pris. Det var ihvertfald en oplevelse som ligger meget højt på min liste, hun er dejlig og rar at tale med også, vi havde en god kemi, så det er ikke sidste besøg fra min side :)

Skrevet
Mr Piper skrev, den 11.6.2023 at 21:53:

Jenny er en legende, hun holder sig helt fantastisk godt og sex med hende er bedre end med mange af hendes yngre kollegaer i branchen<3

Hvornår har du sidst knaldet hende?

Skrevet

Jeg besøger hende regelmæssigt og gør det så længe hun er aktiv<3

Skrevet

det var pokkers , vidste ikke hun gave fuld pakke. Har fået god massage og hj fra hende. Hun er helt klart lækker og holder sig sindsygt godt.

Er det først efter et par besøg I har fået adgang til den store tur? Synes ikke hun busede frem med det. Det er også en del år siden jeg har været hos hende. Kunne rigtig godt tænke mig at bolle med hende . 

Skrevet
SteveNewcom skrev, for 2 timer siden:

det var pokkers , vidste ikke hun gave fuld pakke. Har fået god massage og hj fra hende. Hun er helt klart lækker og holder sig sindsygt godt.

Er det først efter et par besøg I har fået adgang til den store tur? Synes ikke hun busede frem med det. Det er også en del år siden jeg har været hos hende. Kunne rigtig godt tænke mig at bolle med hende . 

Tror det kommer an på hendes humør. Hvis du lægger 1500kr, så er jeg sikker på at du frister hende. Hun er god på en 69’er og hvis du er heldig kan du afslutte i hendes ansigt. Held og Lykke!

Skrevet
Mr Piper skrev, den 11.6.2023 at 21:53:

Ja, med Jenny er legende ikke en forkert betegnelse. Man kunne næsten også kalde hende en institution, for hun har været i branchen i så mange år, at det er svært at huske en tid uden hende. Mødte hende selv første gang, da hun huserede på Århusgade, men det var ikke det første sted hun havde haft butik. Det var hende, der introducerede mig for Natt-Anung, der senere blev selvstændig under navnet Natasha med butik i Zinnsgade. Et par skønne kvinder, godt at høre, at Jenny fortsat er aktiv, det kunne være man skulle en tur ned ad Memory Lane. ;)

Morten

Skrevet
Schwartz Nielsen skrev, for 13 timer siden:

Ja, med Jenny er legende ikke en forkert betegnelse. Man kunne næsten også kalde hende en institution, for hun har været i branchen i så mange år, at det er svært at huske en tid uden hende. Mødte hende selv første gang, da hun huserede på Århusgade, men det var ikke det første sted hun havde haft butik. Det var hende, der introducerede mig for Natt-Anung, der senere blev selvstændig under navnet Natasha med butik i Zinnsgade. Et par skønne kvinder, godt at høre, at Jenny fortsat er aktiv, det kunne være man skulle en tur ned ad Memory Lane. ;)

Morten

Det var i Ålborggade 8 hun første gang lejede en butik selv. Før det var hun hos Butsaba på Christianshavn.

Men ja, skøn kvinde. Blev nærmest voldtaget af hende én gang i Ålborggade dengang hun var nystartet.

Natasha er da vist også stadig lidt on/off i branchen.

Skrevet
Thaiuser skrev, for 8 timer siden:

Det var i Ålborggade 8 hun første gang lejede en butik selv. Før det var hun hos Butsaba på Christianshavn.

Men ja, skøn kvinde. Blev nærmest voldtaget af hende én gang i Ålborggade dengang hun var nystartet.

Natasha er da vist også stadig lidt on/off i branchen.

Hørte for et par år siden fra en bruger herinde, at Natasha lejlighedsvist havde en annonce på AL under navnet Masha. Jeg lykkedes også med at finde annoncen mens den var aktiv, men jeg fik aldrig svar på sms, og efterfølgende har jeg ikke set annoncen, så jeg gik ud fra, at hun var stoppet igen.

Morten

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.