Hop til indhold

Danske blonde Emma

Featured Replies

Skrevet
Krill skrev, 1 time siden:

Er der nogen der har besøgt denne smukke kvinde

https://annoncelight.dk/profile/DanskeBlondeEmma

Jeg kan anbefale dig at læse denne tråd – som efter min mening – giver et retvisende billede af Danske Emma:

Mine to egne besøg går tilbage til 2021. Som det også er indikeret i tråden ovenfor, så skal du nok lægge fem år til den oplyste alder. Så... Danske Emma er nok omkring de 50 år på dette tidspunkt. Derudover, så er der en hel del retouchering på billederne i det link du selv har indsat. Hun havde – i hvertfald dengang – ret kraftige lår. Det var først ved det andet besøg, at jeg blev opmærksom på hvor mange deller hun har/havde på bagsiden af lårene. Så det blev ikke til flere besøg for mit vedkommende: der var simpelthen for langt mellem virkeligheden og annoncen.

Tanken omkring en fræk milf holder. Men... det forudsætter, at man holder kroppen ved lige. Specielt i den sammenhæng fornemmer jeg, at der er en vis kategori af danske GP'ere som har det med at pynte på både statistikkerne og billederne...

Redigeret af kosteskaftet

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.