Hop til indhold

Det vi skriver, er vi - eller?

Featured Replies

Skrevet
TheLion skrev, for 10 timer siden:

Som @Liv skriver, så må man håbe, at diskretionen går begge veje. Altså både fra pige til klient og fra klient til pige, men igen som nævnt tidligere – det er ret uklart, hvad der egentlig foregår, når det kommer til den slags.

Jeg har oplevet gæster, der uopfordret har været overordentligt åbenmundede om andre piger i branchen. Typen der namedropper et antal piger med privat navn og derefter spørger, hvad jeg hedder udover Liv…. Jeg deler gerne af mig selv til mine gæster, men sjovt nok ikke til den type…. 

Skrevet
Signor Cuoco skrev, den 9.6.2023 at 20:31:

Et spørgsmål til ero-menigheden

Prooo-TEST!! :D

Vi er edder ma'me ikke en menighed.
Eller et broderskab ... 
Var det tilfældet, var jeg for længst over alle bjerge ... 
Gider ikke høvdinge, kanoniske skrifter ... og al den slax ... 

Jeg har eet eller andet med frie, åbne fællesskaber .. 
Jeg har en vis evne til at rode mig ind i sådanne - det er lidt 'The Story Of My Life' ... 
Kald det bare rundbordsdemokratisk ... det er helt fint med mig ... ;)

Redigeret af sneræven

Skrevet
  • Author
sneræven skrev, for 6 minutter siden:

Prooo-TEST!! :D

Vi er edder ma'me ikke en menighed.
Eller et broderskab ... 
Var det tilfældet, var jeg for længst over alle bjerge ... 
Gider ikke høvdinge, kanoniske skrifter ... og al den slax ... 

Jeg har eet eller andet med frie, åbne fællesskaber .. 
Jeg har en vis evne til at rode mig ind i sådanne - det er lidt 'The Story Of My Life' ... 
Kald det bare rundbordsdemokratisk ... det er helt fint med mig ... ;)

synger I også lange bange sange ved dit rundbord...?.:D

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 4 minutter siden:

synger I også lange bange sange ved dit rundbord...?.:D

Nej, snarere 
"Jeg elsker den brogede verden"

Skrevet
tvr skrev, den 10.6.2023 at 11:50:

Men der er forskel på at være uenig og at være hater.

Hvad er forskellen?

tvr skrev, den 10.6.2023 at 11:50:

Men overfalder man manden alene fordi han stiller spørgsmålet, går man vist mere efter manden end bolden

Der er  OP, der overfalder folk, der endnu ikke har svaret i hans tråd. Han kalder dem haters. Det er sgu også at gå efter manden - eller mændene.

Skrevet
Liv skrev, for 20 timer siden:

Jeg har oplevet gæster, der uopfordret har været overordentligt åbenmundede om andre piger i branchen. Typen der namedropper et antal piger med privat navn og derefter spørger, hvad jeg hedder udover Liv…. Jeg deler gerne af mig selv til mine gæster, men sjovt nok ikke til den type…. 

Som du skrev i dit oprindelige indlæg:

Liv skrev, den 9.6.2023 at 21:34:

Der er forhåbentlig ingen piger, der diskuterer navngivne kunder med hinanden…. Diskretion går begge veje.

Nu gik tråden her netop på, hvordan vi forholder os til, hvis pigerne taler om os klienter. Eller om det vi skriver, jeg tænker måske mere siger, er “afslørende” om os. Jeg gør det personligt ikke i “typer”. Både når det kommer til kvinder og mænd. Derudover er det lidt svært for mig at svare på, hvad du skriver (jeg er ikke selv en GP oplagt set. Men som jeg kun kan sige, og som du også selv siger. Diskretion bør netop gå begge veje. Men som tidligere nævnt med f.eks. “selfie-banden” som eksempel, er der desværre eksempler på, at den måske ikke altid gør det (se evt. tidligere tråde). Det er desværre bare forholdsvis mere uklart, hvad der foregår bag “lukkede døre” mht. til deling af oplysninger om klienter (sande eller ej), da der også kan være bagmænd involveret. Man skal dog netop også huske, som jeg har nævnt, at der er mange piger, der har oplevet ubehagelige kommentarer fra klienter (f.eks. sjofle bemærkninger) eller grænseoverskridende adfærd, så det er selvfølgelig også faktorer, der kan spille ind ift. pigernes forholdsregler. Der findes eksempler på nogle af disse oplevelser i f.eks. tidligere tråde :)

Redigeret af TheLion

Skrevet
TheLion skrev, for 58 minutter siden:

Jeg gør det personligt ikke i “typer”.
Både når det kommer til kvinder og mænd. Derudover er det lidt svært for mig at svare på, hvad du skriver (jeg er ikke selv en GP oplagt set.

Type som begreb, jeg kunne også ha skrevet “folk der er mega nysgerrige på branchen”, “folk der tydeligvis ikke kan holde diskretionen”….
Du behøver ikke svare noget, det var en kommentar til emnet, ikke specifikt til dig.

Skrevet

Ja jeg tænket over det, for lang tid siden. Nu er jeg nået dertil,  hvor jeg hellere vil,  lad os sige udbygge forholdet hvilket selvfølgelig indebærer, at du giver noget af dig selv og dette gælder jo begge veje -- så ja jeg ved en del om et par meget skønne piger ligesom de ved meget om mig. Er jeg bange for dette, nej jeg stoler selvfølgelig på dem som de på mig! Det giver svar på et andet svar her, "det ændre ikke en skid på hvad du mener", uh ha der er vist en der skal have skolepengene tilbage! Enhver form for interaktion hvad enten den er verbal eller skriftligt ændre på et forhold så jo, alt har betydning hvilket vel også kan ses af de tyve indlæg her!

Til aller sidst vil jeg da nævne, at jeg fik en WhatsApp notifikation; "vi har de kones telefon nummer !!"  Dette var til en pige jeg havde set flere år før og var overbevist om, at hun arbejdede selvstændigt! Det gjorde hun så åbenbart ikke - men det fik de nu ikke meget ud af,  jeg ignorerede dem og hørte aldrig noget siden!! Så jo der findes bestemt nogle kedelige typer derude, men holder man sig til danske og udenlandske efter en lille intro kommunikation så tror jeg ikke man går galt i byen!! 

Redigeret af Fluefisker

Skrevet
wag skrev, for 15 timer siden:

Hvad er forskellen?

Du kan være uenig og diskutere substansen, du behøver ikke diskutere trådstarter. 

wag skrev, for 15 timer siden:

Der er  OP, der overfalder folk, der endnu ikke har svaret i hans tråd. Han kalder dem haters. Det er sgu også at gå efter manden - eller mændene.

Det er det jo faktisk ikke..... @Signor Cuoco stiller et spørgsmål, og når han taler "haters" taler han jo helt åbenlyst om de mennesker der normalt overfalder ham for stort set alt han skriver, istedet for at diskutere substansen i det han skriver. Eller jeg må vist rette mig selv..... helt åbenlyst var det vel ikke, siden vi nu diskuterer det....

Skrevet
tvr skrev, for 12 timer siden:

når han taler "haters" taler han jo helt åbenlyst om de mennesker der normalt overfalder ham for stort set alt han skriver, istedet for at diskutere substansen i det han skriver. Eller jeg må vist rette mig selv..... helt åbenlyst var det vel ikke, siden vi nu diskuterer det....

TVR, er du min hater? Du plejer jo at kommentere negativt på alt jeg skriver?

Skrevet
wag skrev, for 48 minutter siden:

TVR, er du min hater? Du plejer jo at kommentere negativt på alt jeg skriver?

Hahaha. Næppe. Jeg mindes ikke at jeg har skrevet negativt om DIG. Det er jo ikke det samme som at skrive negativt om det du skriver. Det er faktisk dér forskellen på "hater" og "uenighed" ligger.

Skrevet
tvr skrev, for 4 minutter siden:

Hahaha. Næppe. Jeg mindes ikke at jeg har skrevet negativt om DIG. Det er jo ikke det samme som at skrive negativt om det du skriver. Det er faktisk dér forskellen på "hater" og "uenighed" ligger.

Dejligt - så blev jeg så oplyst.

Med den definition, forbeholder jeg mig også altid retten til ikke at lytte til haters.

Skrevet
next skrev, den 10.6.2023 at 01:39:

(…)

For selvom vi måske ikke forstår det hele,
Kan vi stadig finde plads til at tolerere og være fælles.
Lad os skabe et rum, hvor alle kan være sig selv,
Uden at udskamme eller fordømme, men i stedet elske uden held.

Så Signor Cuoco, fortsæt med at trylle og skabe,
I køkkenet og i elskovens vidunderlige gave.
Må din lidenskab og kærlighed altid skinne,
Og berige vores liv, uanset forskellene vi finder.

Hmm…

Redigeret af TheLion

Skrevet
wag skrev, for 13 timer siden:

Med den definition, forbeholder jeg mig også altid retten til ikke at lytte til haters.

Det gør jeg også. Det håber jeg faktisk alle gør. 

Skrevet
yrghh skrev, den 9.6.2023 at 20:55:

Måden jeg skriver mine anmeldelser på ville være genkendelig for mange af mine facebookvenner. Ordvalg, ordstillinger, tegnsætning osv har mit eget personlige præg. Men hvis nogle af dem skulle læse med her og genkende mig - så er det fordi de selv her, og så er det måske snarere noget, der kan knytte bånd mellem os end at skille os ad...

Jeg har det på samme måde. Min omgangskreds ville sikkert genkende min måde at skrive på. Men hvis de også er her, er der nok ikke noget at snakke om :)

Nu er jeg så blevet en "fri fugl" og får ikke noget i klemme ved at være her.

Min indledende kommunikation til pigerne er altid yderst høflig (måske overdrevent) - Jeg vil hellere afvises for at have "været for høflig" (kedelig?) end det modsatte. De får altid mit rigtige fornavn, og hvis deres annonce kræver det, min alder og nationalitet. Mit tlf nummer er ikke skjult når/hvis jeg ringer, men man kan ikke finde info om mig personligt via det tlf nummer, på normal vis.

Afhængig af oplevelsen hos selve pigen, vurderer jeg hvor åben jeg vil være fra gang til gang. De spørger som regel hvor jeg bor, nogle gange siger jeg navnet på byen (bydelen), andre gange siger jeg bare København.

Har jeg haft en rigtig god oplevelse, eller bare en nogenlunde god oplevelse, skriver jeg en tak besked tilbage til dem - enten samme dag eller dagen efter, hvis det blev sent.

Mht. at skrive om oplevelserne herinde, så har jeg endnu ikke skrevet en negativ oplevelse om nogen. Har vist kun en gang haft en negativ oplevelse med en pige - Men det var så også en gang, hvor jeg havde bestilt en time, men da jeg kom frem, var min dag ændret og jeg havde ikke så meget tid, så tog kun 30 minutter, men med ekstra CIM, så det blev NÆSTEN det samme. Jeg fik ikke fuld valuta for den nye bestilling, men jeg tænkte jeg selv havde dummet mig ved at ændre det først aftalte til noget mindre. - Hun har så ikke været aktiv længe.

Når jeg skriver en længere tekst herinde, læser jeg som regel teksten igennem et par gange, før jeg udgiver den... Og retter som regel for fejl, da der næsten altid alligevel er en stavefjel eller tre. (<-- Tør humor indsat.) Men teksten skrives af mig - som jeg er. Som jeg alligevel ville skrive.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.