Hop til indhold
Sexy Flora

Kan folk ikke læse??

Recommended Posts

Guest Mook
Martijes skrev, for 2 timer siden:

at DU skal være glad for DEM, da de er KUNDER og BETALER og uden DEM, ville du ikke TJENE (med andre ord, du er til for dem og du er en vare-agtigt

Enig, men der er også mange mænd, som tænker og synes “ Jeg vil gøre alt for at få en tid hos hende “ 

Derfor bruger vi daglige ofte de ord” forskellighed og acceptable” 

DK er jo et fred land, og hvorfor skal man tænke konstant på det ord “ Fight, Fight og Fight” ?? 
Jeg tror hvis der så mange er i virkeligheden tænker på den måde, vil DK en dag gå i stå ! 
Husk det “ dårlig attitude (handling) får du også “dårlig oplevelse “ altså “ Fake, Fake og Fake 

Det er lidt ærgerligt for de forekommende GP’er, hvis det skulle være sådan i fremtiden, synes jeg :/

Vi er her jo for at hjælpe jer ! Tænkt lige engang ! Så accept og respekt vores regler og krav !! En ting er helt klart, hvis vi ikke er her, måtte I gå hjem og kneppe med jeres kone, som er både grim og tyk - så hvad vælger I selv, det er jeres problemer ! 

PS. Jeg tænker faktisk også på de forekommer kunder, hvordan de skulle opleve ……. Også som de ingen har noget med det at gøre med jeres opførsel, og som de skulle have måttet accepteret de samme perspektiv handlinger, når der er tale om sexkøber.. :/ 

Redigeret af Mook

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 8 timer siden:

Du er måske for god af dig, når du vælger at besvare og gå i dialog med de folk. Valgte du at blokere dem, som kommer med “dumme henvendelser”, så får du ikke besked nummer to fra dem at blive irriteret over.

Prisværdigt, at du giver folk ekstra chancer på den måde, men er det umagen værd?

Det er fordi jeg er et meget flinkt og normalt meget tålmodigt menneske :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 6 timer siden:

Vi er her jo for at hjælpe jer ! Tænkt lige engang ! Så accept og respekt vores regler og krav !! En ting er helt klart, hvis vi ikke er her, måtte I gå hjem og kneppe med jeres kone, som er både grim og tyk - så hvad vælger I selv, det er jeres problemer ! 

Elsker det du skriver her. Det får et smil frem :D vi yder en service der tydeligt er brug for. og vi gør det jo gerne, men vi er stadig mennesker der har selvrespekt og skal behandles derefter. Man behandler jo også generelt butiksmedarbejdere pænt, de yder også en service ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

@Sexy Flora

Tjoh, mon ikke folk kan læse?! Jeg tror det. 

Nogle vælger sikkert bare at skrive sådan som de føler sig mest komfortable med. Så kan du jo svare eller lade være. Hvis du svarer med et "hej", kommer der sikkert lidt mere. Det er aldrig en god ide, set fra en kundes synspunkt at rulle hele ønskelisten ud i første SMS/Whatsapp besked, hvis det nu er et forkert nummer eller en fup annonce....... Et "hej" og så lige et par spørgsmål for at konstatere man har fat i den rigtige, en der rent faktisk sælger hvad man gerne vil købe, kan jeg ikke se der er noget galt i. Og synes du det, lader du bare være med at svare.

Du kan selvfølgelig komme med et surt opstød, og klage over at folk ikke skriver som du vil have.... Det er der sikkert nogen der synes er OK.

Og så er der sikkert også nogle, der bare ikke vil fortælles hvordan de skal skrive.....

image.png.867c4bf9f5e1d8755cee2892976db0be.png

Redigeret af tvr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 12 timer siden:

Enig, men der er også mange mænd, som tænker og synes “ Jeg vil gøre alt for at få en tid hos hende “ 

Derfor bruger vi daglige ofte de ord” forskellighed og acceptable” 

DK er jo et fred land, og hvorfor skal man tænke konstant på det ord “ Fight, Fight og Fight” ?? 
Jeg tror hvis der så mange er i virkeligheden tænker på den måde, vil DK en dag gå i stå ! 
Husk det “ dårlig attitude (handling) får du også “dårlig oplevelse “ altså “ Fake, Fake og Fake 

Det er lidt ærgerligt for de forekommende GP’er, hvis det skulle være sådan i fremtiden, synes jeg :/

PS. Jeg tænker faktisk også på de forekommer kunder, hvordan de skulle opleve ……. Også som de ingen har noget med det at gøre med jeres opførsel, og som de skulle have måttet accepteret de samme perspektiv handlinger, når der er tale om sexkøber.. :/ 

Hold da op en respektløs kommentar. Den siger meget om dig og dit syn på dine gæster :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sexy Flora skrev, den 7.6.2023 at 09:25:

Jeg kan ik forstå at man ikke læser pigernes annoncetekst før man kontakter en GP??

Jeg skriver al info der er brug for at vide i alle mine annoncer, i virkeligheden er der kun brug for spørgsmål, hvis man har særlige ønsker.

Min annonce tekst er lidt lang det ved jeg godt, men man kan i det mindste læse de første par linjer, som har de mest vigtige oplysninger og så derefter lige kigge priser og vagtplan, som er utrolig nemme at finde, på alle mine annoncer.

Det er jo trods alt en vare du skal købe så hvorfor ikke bare læse en smule og derved undgå at spilde  min og din tid?

Jeg synes faktisk at det er respektløst, er det kun mig af den holdning? Jeg er jo en "vare" men jeg er i den grad også et menneske, som jo har et meget personligt og intimt job. Jeg giver utrolig meget af mig selv og behandler alle mine kunder med stor respekt. Er det for meget forlangt at få en smule respekt tilbage og i det mindste bruge 1-2 minutter på at læse min annonce??

Køber i også vare på nettet, ved kun at se billedet?

Og lad mig slet ikke begynde på de mange, mange, mange mænd som skriver "hej" og intet andet! Går i også hen i Bilka til en ekspedient og siger "hej" og forventer vedkommende ved hvad i vil ha? 

Undskyld for mit lidt sure opstød her, men jeg er virkelig træt af det, jeg synes det er utrolig tarveligt og mange fremstår også meget uintelligente, ved at skrive på denne måde og virke så ligeglade.

Det er jo ikke kun på mine annoncer det her sker, det sker også på ALLE de dating sites jeg nogensinde har været på, selvom jeg har en grundig profiltekst. Det gør mig så træt at jeg ofte sletter profilen igen efter et par uger. Man kommer virkelig til at tænke, har mænd bare ik nogen hjerne, er i virkelig dumme? eller er i bare pisse ligeglade??

Jeg har altid holdt en pæn tone her inde, for sådan er jeg generelt, men også fordi i jo trods alt er mine kunder. Men nu er jeg simpelthen for træt! Håber i vil tage det til jer og begynde at læse! TAK

og det gælder jo selvfølgelig ikke jer som rent faktisk har læst min annonce tekst og derved har skrevet en besked med alle informationer jeg har brug for i en ordentlig tone, ikke spørger om jeg er på udenfor min arbejdstid, jer som ikke spørger efter ydelser der tydeligt står i min annonce jeg ikke gør osv. Jer der respektere mig, bliver jeg altid så glad for :)

Øv dig i at bruge ordet pyt . Det bliver ikke anderledes. Man vælger selv om man vil lade sig irritere eller ej.

Jeg svare ej sms eller mail. Det tager 3 sek under en samtale at fornemme om manden har læst annoncen eller ej. Enten kommer han igennem eller henvises til at de læser annoncen og ringe tilbage og dermed farvel. Jeg går ikke i dialog med pixi mænd.

Mænd der spørger om sex uden kondom blive blokeret prompte. Ligeledes dem der mener de er i deres ret til at jeg svare dem på sms fordi de sidder ved deres mors/ kone/ børns sygeleje eller sidder i et vigtig møde og er liderlig. Jeg skriver enten Fuck dig eller intet og blokere dem. Min ynglingsfunktion på mobilen. Ude af syne ude af sind.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 6 timer siden:

Øv dig i at bruge ordet pyt . Det bliver ikke anderledes. Man vælger selv om man vil lade sig irritere eller ej.

Jeg svare ej sms eller mail. Det tager 3 sek under en samtale at fornemme om manden har læst annoncen eller ej. Enten kommer han igennem eller henvises til at de læser annoncen og ringe tilbage og dermed farvel. Jeg går ikke i dialog med pixi mænd.

Mænd der spørger om sex uden kondom blive blokeret prompte. Ligeledes dem der mener de er i deres ret til at jeg svare dem på sms fordi de sidder ved deres mors/ kone/ børns sygeleje eller sidder i et vigtig møde og er liderlig. Jeg skriver enten Fuck dig eller intet og blokere dem. Min ynglingsfunktion på mobilen. Ude af syne ude af sind.

Ja det ku måske være at jeg skulle være mere hård og blokere dem der gentagne gange virker til ikke at fatte det med at læse. Jeg plejer at prøve at være høflig og service minded og svare for at prøve at have dialog. Undtagen dem der bare skriver hej, dem svarer jeg konsekvent ikke på.

Jeg besvarer kun sms eller whatsapp. Jeg er ikke meget for at tale i tlf, jeg tror jeg både måske er lidt nervøs over det og jeg er bange for at få en masse prankcalls og stønnere som bare vil høre min stemme :wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook
Frodige Ida skrev, for 10 timer siden:

Hold da op en respektløs kommentar. Den siger meget om dig og dit syn på dine gæster :huh:

Det er klog af dig, at du forstår min formulering. Men det er uklog, når og hvis du ikke forstår ordet “ respektløst” :roll:

Faktisk viser jeg altid “respekt” for andre - og jeg synes hvis jeg ikke respekterer mig selv, er der ingen som vil respektere mig(You teach people how to treat you by what you accept) Vi lever jo i dag for at modtage “gensidig respekt” - om der er nogen ønsker mere eller mindre er det op til den person. 

Faktisk skriver eller taler jeg ikke “ Fuck dig” til folk som henvender til mig via tlf. Fordi, jeg synes det er uhøflig og respektløst over for folk, jeg ikke kender til.

Jeg har fået mange henvendelser fra forskellige folk om dagen, jeg må passe på med. 

Jeg kommenterer ikke på din kommentar efter denne, dels jeg ikke skal bruge min dyrebare tid til en sådan noget kommunikation, der er nogle vigtigere folk der har brug for mig hele dagen idag - og dels at jeg også ved at I’ve always been invisible to people, and most of the time B)

Have a great summer ahead 

PS. Dem der ikke respekterer for mig er ikke mine kunder/gæster 

Redigeret af Mook

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 2 timer siden:

Det er klog af dig, at du forstår min formulering. Men det er uklog, når og hvis du ikke forstår ordet “ respektløst” :roll:

Faktisk viser jeg altid “respekt” for andre - og jeg synes hvis jeg ikke respekterer mig selv, er der ingen som vil respektere mig(You teach people how to treat you by what you accept) Vi lever jo i dag for at modtage “gensidig respekt” - om der er nogen ønsker mere eller mindre er det op til den person. 

Faktisk skriver eller taler jeg ikke “ Fuck dig” til folk som henvender til mig via tlf. Fordi, jeg synes det er uhøflig og respektløst over for folk, jeg ikke kender til.

Jeg har fået mange henvendelser fra forskellige folk om dagen, jeg må passe på med. 

Jeg kommenterer ikke på din kommentar efter denne, dels jeg ikke skal bruge min dyrebare tid til en sådan noget kommunikation, der er nogle vigtigere folk der har brug for mig hele dagen idag - og dels at jeg også ved at I’ve always been invisible to people, and most of the time B)

Jeg hopper over alt dit fylde og udenomssnak 

Hvad har det at gøre med mandens kone/kæreste ? Og hvor ved du fra hun er grim og fed? 

Jo mænd der spørger om sex uden må man godt fucke af. 
Jeg er så heldig at jeg har fri og nyder det skønne sommervejr. 

Redigeret af Frodige Ida

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

@Sexy Flora Forstår din pointe, emnet har allerede været diskuteret mange gange. 
Det er utroligt træls og som du siger tidskrævende, hvis vi vælger at svare. 

Mænd er som udgangspunkt ikke mindre intelligente, ligeglade og hvad du ellers fik brugt af ord. Men vi må erkende at på det tidspunkt hvor de skriver til os er det, det lille hoved det har taget over. Og den har ingen hjerne kun et behov som skal dækkes, oftest hurtigst muligt. 
Så set fra deres synspunkt tænker de måske korte beskeder giver hurtigere svar og aftale. Utroligt mange annoncer er desværre fake og tror det er med årsag til de spørger direkte og vil have svar og bekræftelse direkte fra pigen. 

De svar kan desvære være lige så meget tomme løfter. 

Uanset hvordan vi vender og drejer det, kommer vi ikke udenom at en booking kræver begge parter ved hvad der skal ske. Så hvis de af den ene eller anden årsag ikke vil læse “varebeskrivelsen” bliver de nødt til selv at beskrive hvad de ønsker. Her er et “hej”, eller “har du tid” ikke nok. 
Altså slipper de ikke for at bruge tid på at læse sig til eller spørge ind til hvad der tilbydes. Ofte er den første løsning den hurtigste og sikreste vej til succes, da det tager tid at vente på hvert enkelt svar og de risikere at blive sorteret fra. 

Situationen gør jeg har utroligt mange standard svar liggende klar til copy/paste. Plus jeg ofte svarer med screenshot fra min hjemmeside. Nogen fatter efter et par beskeder at de ligeså godt selv kan finde svarene. Andre fatter det først når det næsten er for sent og jeg har påpeget hvor useriøse de virker. Her er det oftest 3 mulige reaktioner. 1) de bliver tavse kan være fordi de ved de er afsløret eller de er sure over at blive kaldt useriøs. 2) de viser deres vrede over “fornærmelsen” og den diskussion ender som oftest også uden en aftale. 3) de bliver vildt desperate og tager sig sammen. 

Du bliver ganske enkelt nødt til at gøre op dig selv hvordan du vil håndtere det. For ændre det kan vi ikke. Hvor service minded vil du være, hvor lang er din tålmodighed, hvor mange potentielle kunder vil du risikere at afvise. 

Jeg har selv typer af beskeder som konsekvent får nej (det er det niveau af “respekt vi som minimum selv bør vise, anerkende beskeden er modtaget men personen ikke kan få en aftale).  Beskeder hvor jeg giver dem en chance selvom jeg ved det måske ikke ender i en aftale og til sidst gruppen af synligt seriøse beskeder hvor det kun er et spørgsmål om vi kan samtidig. 

Så ja helt klar opfordring til at mændene, at læse annoncen og sørge for at vise jeres seriøsitet. Er super ærgerligt at blive afvist og evt blokeret ved en pige I rigtigt godt gad besøge. Fordi I ikke lige brugte 5 minutter mere på henvendelsen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt mange gp"er igennem en del år. Altid gjort det "rigtigt" og aldrig blevet blokeret eller blevet uvenner med en. MEN MEN som jeg læser nogle Gp"er skriver her, det gør mig sku lidt dårligt tilpas.

"vi gør jer en tjeneste, agtigt". Ja det sku rart i yder en ydelse som nogle af os har brug for, men i gør det ikke gratis. Føler satme efter at have læst nogle af de "meninger" nogle af jer har at i burde droppe den der "diva " attidude.

Mook, blandt andet får det sku da til at lyde som om i gør det gratis og vi skal være taknemmelige. I tænker måske ikke over at nogle mænd ikke har "råd" til at tage fejl. Forstå mig ret. 1500 kr  Minimum  for 1 time, hvis mænd vil skrive hej, så kan det godt være det pisser jer af (skriver aldrig selv hej, men fatter stadig ikke problemet), så kan i evt godt droppe diva attituden og bare skrive. "hej, hvad ønsker du" igen.

Måske personen ikke er vant til at kommunikere med piger og er lidt genert. HVIS der bliver skrevet et opfølgende "hvad laver du " agtigt, så kan i droppe dem. Men hvis nogle af jer har et problem med at skrive hej tilbage og beder os sætter jer ind i jeres sted hvor træls det er at få 25 af sådanne beskeder om dagen så tænk det her.

Manden har måske kun råd til det ene besøg før næste måned, så han vil godt føle sig godt tilpas før han bestemmer sig for at booke tid. Diva attituden som blandt andet MOOK viser. "jeg er lækker, giv mig 2000 kr og jeg knepper dig og du skal være taknemmelig, de 2000 kr skal jeg dog ikke være taknemmelig for fordi jeg er så speciel". Det giver mig brækfornemmelser. 

GP"er skal have respekt for sine kunder og sætte pris på de penge de får i kassen, og kunder skal være taknemmelig for gp"er som yder en service som de godt kan lide. Færdig .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, den 9.6.2023 at 10:43:

der er nogle vigtigere folk der har brug for mig hele dagen idag..

Om jeg så blev betalt vil jeg ikke besøge dig. Føj en attitude

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook
peterbrusebad skrev, for 3 timer siden:

MOOK viser. "jeg er lækker, giv mig 2000 kr og jeg knepper dig og du skal være taknemmelig, de 2000 kr skal jeg dog ikke være taknemmelig for fordi jeg er så speciel

Hvis jeg har opført mig på den måde, står der ikke kunder i kø siden**** og indtil nu.

Prøve at sige noget der giver mening næste gang! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook
Mook skrev, for 1 minut siden:

Hvis jeg har opført mig på den måde, står der ikke kunder i kø siden**** og indtil nu.

Prøve at sige noget der giver mening næste gang! 

Jeg bryder mig heller ikke om at en som dig skal besøge mig. Du mangler måske nogen vitaminer ! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå kan jeg bare snakke om Norge ettersom jeg ikke har erfaring fra DK, men det er akkurat på samme måte hos oss. I min annonse står det tydelig beskrevet at jeg er "vanilje" , soft og ikke liker dominans eller menn som utøver noe form for ydmykelser. Så er 30-50% av forespørslene kun om hvor mye jeg tar betalt for at dem skal kunne dominere meg. :P 

Det meste kan kjøpes for penger, mener kundene. Du gjør vel dette for penger? Nei, jeg gjør ikke det. Ingen sum i verden vil gjøre at jeg går akkord med mine grenser. 

LES ANNONSEN skriver jeg ofte tilbake. Og får som svar: Du trenger ikke bli sur eller hissig, det var bare et spørsmål. Jeg har også måtte slå av mine anmeldelser på annonsesiden i Norge fordi menn jeg ikke ønsker å møte blir så forbannet når jeg sier nei at de går amok online og skriver at jeg er en arrogant fitte osv :P Fitte har jeg men den var sist jeg sjekket kun trang ikke arrogant :O haha

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...