Hop til indhold
Rejsenetværk

Købekraft/den kritiske forbruger?

Recommended Posts

Når I piger og mutre sidder og læser nogle af de mere kritiske anmeldelser, kan I så godt i nogle tilfælde sidde med en mere underliggende fornemmelse af at tilfældet måske nogen gange kan være at skribenten dybest set ikke havde råd til oplevelsen?

Måske oplevede I selv at I gav nøjagtig den samme gode service som I plejer, men alligevel var lige denne her gæst ikke tilfreds som de fleste plejer at være.

Kan man forestille sig at det forekommer, at det en skribent i virkeligheden skal have afløb for er en tom tegnebog, fordi han igen igen gav efter for mandens seksuelle drift, som han samtidig dybest set ikke har økonomi til at bruge penge på?

Består der efter jeres vurdering nogen som helst sammenhæng mellem at mænd har mange penge til at købe sex for, pengene til formålet for dem betyder mindre, og så deres overskud til at vurdere egen grad af tilfredshed med jeres service på oplevelsens egen præmis, og ikke at oplevelsen kostede den meget store sum som tilfældet ofte er.

Kan man modsat godt i et eller andet omfang konkludere modsat med nogle af de mænd der dybest ikke har råd, men køber sex alligevel.

Er det efter jeres mening faktorer vi som forbrugere af købesex bør tænke ind i vores eget indtryk af nogle kritiske anmeldelser?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rejse - De tanker gør jeg mig også en gang imellem - at de moralske tømmermænd - bondeangeren og selvfølgelig også de økonomiske tømmermænd af og til spiller ind i anmeldelserne.

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ludvig

Hej Rejse!

Mon ikke de fleste af os, har prøvet at købe sex på et tidspunkt, hvor pengene godt kunne være brugt andensteds ? Lidt som dengang hvor Dan-kortet glædeligt blev overtrukket med 1000,- på en glad bytur, hvor en sød flirt var til stede.

Det vil jo altid være et prioriterings spørgsmål, når man individuelt skal vurdere hvad "Ha råd er".

Men det kan vel ikke udelukkes at fortrydelsen efterfølgende kan ha' indflydelse på den anmeldelse som senere bliver skrevet, da man på bekostning af 30 min sex, nu er bagud med andre små regninger, som nu bliver påkrævet et rykker gebyr...Ikke at forglemme dårlig samvittighed.

Men ligefrem tage højde for gæstens andre kvaler i hans anmeldelse, er måske lidt overdrevet.. Hvad så med de anmeldelser hvor begejstringen og roserne ingen ende vil tage.. Hvad skal vi udlede der ?

Vi er så forskellige i vores opfattelse af et godt sex køb, at vi må stole på egen mavefornemmelse, hvis vi lader os friste af en god beretning. Hvis pigen skiller sig ud fra mængden, vil der typisk komme flere positive indlæg i tråden som bekræfter, at hun formår at stille de fleste tilfreds.

VH Ludvig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo da, pengene spiller en rolle. Pris/ydelse er også her af betydning.

Fx. kan et hurtigt 10 min. upersonligt maskin-knald være OK til 500 men ikke til 1000.

Sådan er det jo...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mmmh. jeg har nogle gange for at spare lidt penge valgt en engangsydelse eller en pige, som var lidt billigere pr. ½ time end alle andre. Enkelte gange har jeg også bare valgt en enkeltydelse hos en pige, jeg ikke brød mig om og hvor jeg skulle være gået igen - og kun fået dårlige oplevelser ud af det.

Derfor er jeg blevet mere selektiv og vil hellere spare 2 dårlige oplevelser og få råd til 1 god istedetfor - og det er vel der vi skal hen - undgå at købe for billigt og betale dyrt i den sidste ende - eller som tyskerne siger: "den der køber billigt køber 2 gange".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mmmh. jeg har nogle gange for at spare lidt penge valgt en engangsydelse eller en pige, som var lidt billigere pr. ½ time end alle andre. Enkelte gange har jeg også bare valgt en enkeltydelse hos en pige, jeg ikke brød mig om og hvor jeg skulle være gået igen - og kun fået dårlige oplevelser ud af det.

Derfor er jeg blevet mere selektiv og vil hellere spare 2 dårlige oplevelser og få råd til 1 god istedetfor - og det er vel der vi skal hen - undgå at købe for billigt og betale dyrt i den sidste ende - eller som tyskerne siger: "den der køber billigt køber 2 gange".

Ja problemet er bare der ikke er nogen forbindelse mellem pris og kvalitet, så det er jo om at finde en pige man har kemi med.

Men man kan godt afledes til at tror at der er en forbindelse mellem økonomi og dårlige anmeldelser men så man må jo også se på om der er blevet løjet fra pigens side, skriver hun fx kys og gør hun ikke det mm. Tror faktisk langt de fleste når de bliver sure er det fordi de er blevet løjet overfor, det ved jeg det pisser mig af mere end noget andet, alt andet kan jeg normalt se det fra 2 sider.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Om en pige kysser eller ej, går jeg ikke så meget op i - mere om hun er sød og nærværende og ikke midt under akten forlanger "more money" for et eller andet, der burde være inkluderet  :evil:  Tantekys synes jeg faktisk er rigtig frækt  :wink:

Ofte ser man tilbudspriser på kr. 600,-/½ time, men så er der pludselig alle mulige tillæg som f.eks: "More money for better sex", dvs. at for at sutte lidt bedre, længere og lidt dybere vil pigen have kr. 200,- mere og snart skal hun igen have penge for flere forskellige stillinger eller bare tage toppen af - og så lige kr. 200,- for ekstra tid, da man efterhånden har mistet lysten og lige skal gejles op endnu engang - og så har man pludselig betalt kr. 1200,- eller mere for en seance, der er blevet totalt ødelagt at en "billig pige" eller rip-off- artist  :evil:

Men efterhånden finder man jo ud af at hvilke piger, man skal være forbeholden overfor og undersøge nærmere om de giver prisværdig service og så hvilke piger/steder man bare besøger flere gange, fordi man er sikker på at få en god service.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ofte ser man tilbudspriser på kr. 600,-/½ time, men så er der pludselig alle mulige tillæg som f.eks: "More money for better sex", dvs. at for at sutte lidt bedre, længere og lidt dybere vil pigen have kr. 200,- mere og snart skal hun igen have penge for flere forskellige stillinger eller bare tage toppen af - og så lige kr. 200,- for ekstra tid, da man efterhånden har mistet lysten og lige skal gejles op endnu engang - og så har man pludselig betalt kr. 1200,- eller mere for en seance, der er blevet totalt ødelagt at en "billig pige" eller rip-off- artist  :evil:

Den procedure prøvede jeg til fulde for et par år siden på Retortvej 20. Min erfaring har efterhånden lært mig, at køb af tid er langt bedre end køb af en eller flere ydelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...