Hop til indhold
djjohn

Et besøg hos BizarDomina

Recommended Posts

Var på besøg hos https://annoncelight.dk/showad/286059

Jeg er ikke til hård dominans, så mere "kæreste" omgang, men desværre med nogle lyster som primært findes hos dominaer.


Primært var det for at prøve sådan en sex dukke da jeg ikke har set andre der har sådan en på menuen blev det hos hende.
Aftalen lød på anal til mig, sex dukke og lidt fod slik.

En lang køretur fra kbh til det nordvestsjællanske til et lille hus som var fyldt til bristepunket af alt der kan ønskes indenfor den verden.
Det sætte måske også en lille dæmper på mig da jeg ikke rigtigt hører til i den verden.

Jeg kommer ind, hun står allerede klar med strapon og spørger om jeg skal bindes, hænges i ting osv.
Anal til mig blev lidt en kikset omgang, jeg hade lige glemt at informere om at jeg stadig er i begynder stadiet og ekstrem stram.
Vi var igennem en del forskellige plugs, strapons og en hel del smørrelse før der kom lidt hul igennem.

Så blev det tid til at prøve sex dukken, jeg valgte at prøve hendes nye dukke, den var aldrig brugt før så den var lidt stram.
Det var ret lækkert at prøve sådan en, det blev med kys, tungekys sådan helt kæreste tur.

fik en finger op i røven og så stille og roligt sex indtil jeg kom. Det var fandme en lækker omgang.

jeg kunne ikke få mere liv i den lille så selvom vi prøvede forskellige ting så måtte vi stoppe efter i alt en time, havde bestilt halvanden.

Jeg havde ikke læst anmeldelser af hende før på dagen lige inden jeg skulle afsted og kunne læse at hun snakede meget, det kan jeg bekræfte.
Det var for meget snak for min smag og det gav en lille dæmper i mig.

Hvis jeg skulle besøge igen ville det nok kun være for at dyrke sex med dukken igen, det tænder mig helt vildt og håber lidt at der kommer nogen omkring kbh som kunne tilbyde dette til en ikke for dyr omgang. Hvis nogen kender nogen som har, eller vil dele deres egen må de godt skrive ;)
Men der er simpelthen for langt til at jeg vil køre kun for dukken.
Strapon og den slags kan jeg få meget tættere på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun er speciel, har været der engang,fra Kbh over med Rørvig færgen , det var lidt af en tur , og ja hun snakker HELE tiden, det jeg kom for var hendes VAC-BED i latex og så at blive fistet og dildo kneppet , det var ok,men den ene gang må være nok....og ja det lille hus er fyldt til randen med alskens BDSM ting mm hvis man går derfra og føler man ikke fik noget ud af det , er det ens egen skyld tror jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 11 timer siden:

Ja hun er speciel, har været der engang,fra Kbh over med Rørvig færgen , det var lidt af en tur , og ja hun snakker HELE tiden, det jeg kom for var hendes VAC-BED i latex og så at blive fistet og dildo kneppet , det var ok,men den ene gang må være nok....og ja det lille hus er fyldt til randen med alskens BDSM ting mm hvis man går derfra og føler man ikke fik noget ud af det , er det ens egen skyld tror jeg.

Pænt formuleret Den kvinde er der skrevet meget om. Nok mest negativt & på flere plan 

Redigeret af Madame Illona

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 7 timer siden:

Pænt formuleret Den kvinde er der skrevet meget om. Nok mest negativt & på flere plan 

Korrekt , ja  - jeg fik det ud af det jeg kom for , at prøve latex vac-bed med en stor plug bagi , samt fist og facesit efterfølgende,men den ene gang må være nok...må finde een tættere på Kbh..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...