KimChenUn 12 Skrevet 20. December, 2013 (edited) http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=17143 I kender typen, ren penge maskine. Reklamerer med noget som hun ikke holder. Betalte 800 for 30 min. Det sku jeg ik ha gjørt. 0 GFI, 0 indlevelse, maskin sex, kysser slet ikke og har beriringsangst Hun er ikke 24 , muske midt ii 30 ne. Billederner passer. Tror hun hader det hun laver og dermed hader hun gæster.spild af tid og penge. Hun minder meget om den kendte Cassandra/Cassandroid fra Romantica , samme arogant og kold attitude. Redigeret 20. December, 2013 af KimChenUn 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
blobby 3 Skrevet 20. December, 2013 Hvor holder hun til henne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jakob904 20 Skrevet 20. December, 2013 tak for advarslen - hun lyder ellers super sød i telefonen. var lige ved at tage derover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KimChenUn 12 Skrevet 20. December, 2013 Hun holder til i Sydhanen ved tv2 Hun lod også sødt da jeg ringede . Hendes sødme forsvinder lige med det samme når hun har fået pengene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
blobby 3 Skrevet 20. December, 2013 er det samme sted som Dya holder til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KimChenUn 12 Skrevet 20. December, 2013 Ved ikke hvor Dya holder till. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 612 Skrevet 20. December, 2013 Lyder som en standard "øv" oplevelse. Men ligefrem at kalde den en "advarsel" ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iceman7 0 Skrevet 21. December, 2013 Kan slet ikke genkende beskrivelsen af Sandra. Besøgte hende forleden og fik en fantastisk service. Hun var sød og smilende og har en fantastisk krop. Små lækre bryster og en lille lækker røv. Aftalte 800 for 30 min og det var ALLE pengene værd. Hun holder til på teglholmen i en privat og lækker lejlighed. Hun startede med at sutte den uden kondom men jeg ville gerne i gang med at kneppe hende. Fik lov til at være oven på hende og hun har en skøn fisse med store skamlæber. Efter er stykke tid spurgte hun,om jeg ville ta hende bagfra. Det var tydeligt hun selv kunne li det. Sluttede af med at hun red mig. Alt i alt en af de bedste oplevelser jeg har haft. Lækker liderlig pige med en skøn krop. Vender 100% tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
manglerish 28 Skrevet 22. December, 2013 Er der andre piger i lejligheden? Fik ikke lige fat i om hun sluger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miko70 3 Skrevet 22. December, 2013 Jeg var kunden efter kim, og jeg måtte vente grundet disse tingHan købte 30 min men nægtede at tage tøj på før han var tilfredsstillet, han snakkede i 25 minutter og havde derefter sex med hende i 15 minutter og truede hende med at skrive grimt om hende hvis hun ikke gav ham mere tid. Jeg mødte en pige som var opløst af gråd og meget ked af den måde han havde været på, grov i munden og meget påvirket af medicin eller narko…. hun følte sig misbrugt, og jeg anbefalede hende at anmelde episoden til politiet. . jeg fik den dejligst time som jeg ikke har fået i lang tid….. god service og en rigtig sød pige der faktisk er 25, jeg så hendes id….. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
blobby 3 Skrevet 22. December, 2013 piger skal behandles ordentligt og med respekt, på´den måde kommer man længst... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Youngster 17 Skrevet 23. December, 2013 Det ligner meget de samme lokaler Dya holdt/holder til i. Sengen og kommoden som ses på hendes billeder passer i hvert fald meget godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
blobby 3 Skrevet 23. December, 2013 ja, synes også jeg kan genkende de ting på billederne. Kunne være frækt hvis de kunne overtales til en trekant..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KimChenUn 12 Skrevet 23. December, 2013 Jeg var kunden efter kim, og jeg måtte vente grundet disse tingHan købte 30 min men nægtede at tage tøj på før han var tilfredsstillet, han snakkede i 25 minutter og havde derefter sex med hende i 15 minutter og truede hende med at skrive grimt om hende hvis hun ikke gav ham mere tid. Jeg mødte en pige som var opløst af gråd og meget ked af den måde han havde været på, grov i munden og meget påvirket af medicin eller narko…. hun følte sig misbrugt, og jeg anbefalede hende at anmelde episoden til politiet. . jeg fik den dejligst time som jeg ikke har fået i lang tid….. god service og en rigtig sød pige der faktisk er 25, jeg så hendes id….. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KimChenUn 12 Skrevet 23. December, 2013 Løgn , tror vi har en "udlejeren" her. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miko70 3 Skrevet 23. December, 2013 Dit svar Kim undre mig ikke, viser bare hvor useriøs du er, glædelig jul Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Organizer Skrevet 24. December, 2013 Så stopper I enten selv det her, eller skal jeg gerne gøre det. Meningsforskelligheder af den slags kan I udveksle via PM! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cjens5494 0 Skrevet 6. Januar, 2015 Er hun stadig aktiv. Kan ikke finde noget om Dya og ved TV2? Nogen der ved noget? Eller en henvisning? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cjens5494 0 Skrevet 6. Januar, 2015 Og hvor er de billeder I henviser til? Ville da gerne møde hende og opføre mig ordentlig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 13147 Skrevet 6. Januar, 2015 Er hun stadig aktiv. Kan ikke finde noget om Dya og ved TV2? Nogen der ved noget? Eller en henvisning? Privat diskret piger annoncerer ikke med adresse, den får man når man ringer og bestiller tid. Det er en gammel tråd du hiver frem, så måske er pigen væk forlængst? ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cjens5494 0 Skrevet 6. Januar, 2015 Tak, men har ikke engang set nogen annoncer/tlf.nr., derfor jeg spørger her. Men tak for respons Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 13147 Skrevet 6. Januar, 2015 Jeg gætter på at pigerne ikke skriver, hvor i Kbh de er, men blot kbh. Tjek fx side6. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1643 Skrevet 6. Januar, 2015 det er en anmeldelse fra 2013 du har fundet... hun er formentlig over alle bjerge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 8806 Skrevet 6. Januar, 2015 Tak, men har ikke engang set nogen annoncer/tlf.nr., derfor jeg spørger her. Men tak for respons Til en anden gang: Hvis der ikke er en annonce, så er det nok fordi hun ikke er aktiv i DK. Sandsynligheden for at en 1 år gammel anmeldelse af en udenlandsk pige er aktuel er meget lille - især hvis der ikke er nyere anmeldelser. Dya er stadig aktiv indimellem. Men på ny adresse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg